Gość Diegtiariow Opublikowano 5 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 NAZWA: OGF\DM\Details\Obj Editor v4.1 TWÓRCA: ValeroK OPIS: Spoiler Narzędzie do pracy z formatem ogf i dm z całkiem sporymi możliwościami Za fundament wzięto OGF Editor od mortany: https://ap-pro.ru/forums/topic/3219-ogf-tool-v05/ Obsługuje formaty modeli Shoc, CS, CoP Możliwości: Spoiler 1. Edytowanie tekstur i shaderów modeli 2. Edytowanie Userdata 3. Edytowanie Motion Refs 4. Edytowanie nazw kości 5. Edytowanie materiałów kości 6. Edytowanie masy kości 7. Edytowanie środka ciężkości kości 8. Edytowanie opisu modelu 9. Przeglądanie pełnej listy kości 10. Integracja z OGF Viewer (WIP) 11. Eksport ogf do formatów object, skl, skls, bones 12. Przeglądanie listy wbudowanych animacji 13. Hotkey (Gorące klawisze/skróty): F3 - Wczytać ponownie plik, F4 - Otwarcie pliku, F5 lub Ctrl+S - Zapis pliku, F6 - Zapisać jako 14. Możliwość przypisania do formatu plików .ogf 15. Możliwość zapisywania chunków UserData i MotionRefs, nawet jeśli wcześniej model ich nie miał 16. Edytowanie pozycji i rotacji kości 17. Możliwość usuwania niepotrzebnych chunków Motion refs i Userdata - dla usunięcia trzeba oczyścić tekstowe pola i zapisać 18. Naprawa modeli z Gunslinger - modeli są naprawiane automatycznie przy zapisie 19. Możliwość edytowania, dodawania, usuwania, ustawiania (przez OMF Editor) wbudowanych animacji (Motion tools przy aktywnej zakładce Motions) 20. Integracja z Object Editor (zakładka Tools), która daje możliwość załadowania szkieletu z ogf dla wczytania skls i eksportowania do omf 21. Edytowanie dm 22. Edytowanie ogf bez kości 23. Edytowanie pozycji LOD (Level of Depth) 24. Import parametrów z jednego ogf do drugiego SCREENY: Spoiler Edytowanie tekstur i shaderów: Edytowanie lub tworzenie UserData: Edytowanie lub tworzenie Motion Refs: Wczytanie, edytowanie, przeglądanie listy wbudowanych animacji: Przeglądanie listy kości: Edytowanie informacji o kości - nazwę, materiał, masę, środek ciężkości, pozycję i rotację: Dodanie i edytowanie pozycji LOD (Level of Depth): Przeglądanie i edytowanie informacji o modelu: Edytowanie .dm: Uruchomienie OGF Viewer z poziomu programu: Zapis do różnych formatów (Save As): LINKI: Spoiler Kod źródłowy: https://github.com/VaIeroK/OGF-tool Link do pobrania: https://github.com/VaIeroK/OGF-tool/releases/tag/4.1 ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/3549-ogfdmdetailsobj-editor-v41/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.