Skocz do zawartości

OGF\DM\Details\Obj Editor v4.1


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

image.thumb.png.c071812fbd4a7c86e963cf629be1977d.png

NAZWA: OGF\DM\Details\Obj Editor v4.1
TWÓRCA: ValeroK

 

OPIS:

Spoiler

Narzędzie do pracy z formatem ogf i dm z całkiem sporymi możliwościami

Za fundament wzięto OGF Editor od mortany: https://ap-pro.ru/forums/topic/3219-ogf-tool-v05/

Obsługuje formaty modeli Shoc, CS, CoP

 

Możliwości:

Spoiler

1. Edytowanie tekstur i shaderów modeli

2. Edytowanie Userdata

3. Edytowanie Motion Refs

4. Edytowanie nazw kości

5. Edytowanie materiałów kości

6. Edytowanie masy kości

7. Edytowanie środka ciężkości kości

8. Edytowanie opisu modelu

9. Przeglądanie pełnej listy kości

10. Integracja z OGF Viewer (WIP)

11. Eksport ogf do formatów object, skl, skls, bones

12. Przeglądanie listy wbudowanych animacji

13. Hotkey (Gorące klawisze/skróty): F3 - Wczytać ponownie plik, F4 - Otwarcie pliku, F5 lub Ctrl+S - Zapis pliku, F6 - Zapisać jako

14. Możliwość przypisania do formatu plików .ogf

15. Możliwość zapisywania chunków UserData i MotionRefs, nawet jeśli wcześniej model ich nie miał

16. Edytowanie pozycji i rotacji kości

17. Możliwość usuwania niepotrzebnych chunków Motion refs i Userdata - dla usunięcia trzeba oczyścić tekstowe pola i zapisać

18. Naprawa modeli z Gunslinger - modeli są naprawiane automatycznie przy zapisie

19. Możliwość edytowania, dodawania, usuwania, ustawiania (przez OMF Editor) wbudowanych animacji (Motion tools przy aktywnej zakładce Motions)

20. Integracja z Object Editor (zakładka Tools), która daje możliwość załadowania szkieletu z ogf dla wczytania skls i eksportowania do omf

21. Edytowanie dm

22. Edytowanie ogf bez kości

23. Edytowanie pozycji LOD (Level of Depth)

24. Import parametrów z jednego ogf do drugiego

 

 

SCREENY:

Spoiler

Edytowanie tekstur i shaderów:

image.thumb.png.1d9196198f7df6d2b82de00f2e02954f.png

 

Edytowanie lub tworzenie UserData:

image.png.40bb87707bd1188b13cdd834c7b9b67f.png
image.png.f8cc24eb984b9150927200d6ad393d63.png

 

Edytowanie lub tworzenie Motion Refs:

image.png.ed396d734182da1ba04a08d38dce04f5.png
image.png.3196b23f2a47848d622754904c3a1042.png

 

Wczytanie, edytowanie, przeglądanie listy wbudowanych animacji:

image.png.e012c58307b31cc70901f708e4bafe29.png
image.png.0d3aa1c768fe847b8c2e75848330e489.png
image.png.8279464b17ba9b600ce7401556491373.png

 

Przeglądanie listy kości:

image.png.f8f3a7524bce5c7f191820fdaf6218c3.png

 

Edytowanie informacji o kości - nazwę, materiał, masę, środek ciężkości, pozycję i rotację:

image.png.84f5d01f4408c55356f7b9a908b7d699.png

 

Dodanie i edytowanie pozycji LOD (Level of Depth):

image.png.639e14b1c01dbdcde7160e44b26ae804.png

 

Przeglądanie i edytowanie informacji o modelu:

image.png.5f4f04bdbd3199561f7592c72e368121.png

 

Edytowanie .dm:

image.png.4b68f83b029679d15dc94ef8e759d811.png

 

Uruchomienie OGF Viewer z poziomu programu:

image.thumb.png.0d8d88d51dd07ab09cbab81525a123f3.png

 

Zapis do różnych formatów (Save As):

image.png.bb419b846cdc6d712689ca39fc0d8ee4.png

 

 

LINKI:

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/3549-ogfdmdetailsobj-editor-v41/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.