Jump to content

OGF\DM\Details\Obj Editor v4.1


Recommended Posts

image.thumb.png.c071812fbd4a7c86e963cf629be1977d.png

NAZWA: OGF\DM\Details\Obj Editor v4.1
TWÓRCA: ValeroK

 

OPIS:

Spoiler

Narzędzie do pracy z formatem ogf i dm z całkiem sporymi możliwościami

Za fundament wzięto OGF Editor od mortany: https://ap-pro.ru/forums/topic/3219-ogf-tool-v05/

Obsługuje formaty modeli Shoc, CS, CoP

 

Możliwości:

Spoiler

1. Edytowanie tekstur i shaderów modeli

2. Edytowanie Userdata

3. Edytowanie Motion Refs

4. Edytowanie nazw kości

5. Edytowanie materiałów kości

6. Edytowanie masy kości

7. Edytowanie środka ciężkości kości

8. Edytowanie opisu modelu

9. Przeglądanie pełnej listy kości

10. Integracja z OGF Viewer (WIP)

11. Eksport ogf do formatów object, skl, skls, bones

12. Przeglądanie listy wbudowanych animacji

13. Hotkey (Gorące klawisze/skróty): F3 - Wczytać ponownie plik, F4 - Otwarcie pliku, F5 lub Ctrl+S - Zapis pliku, F6 - Zapisać jako

14. Możliwość przypisania do formatu plików .ogf

15. Możliwość zapisywania chunków UserData i MotionRefs, nawet jeśli wcześniej model ich nie miał

16. Edytowanie pozycji i rotacji kości

17. Możliwość usuwania niepotrzebnych chunków Motion refs i Userdata - dla usunięcia trzeba oczyścić tekstowe pola i zapisać

18. Naprawa modeli z Gunslinger - modeli są naprawiane automatycznie przy zapisie

19. Możliwość edytowania, dodawania, usuwania, ustawiania (przez OMF Editor) wbudowanych animacji (Motion tools przy aktywnej zakładce Motions)

20. Integracja z Object Editor (zakładka Tools), która daje możliwość załadowania szkieletu z ogf dla wczytania skls i eksportowania do omf

21. Edytowanie dm

22. Edytowanie ogf bez kości

23. Edytowanie pozycji LOD (Level of Depth)

24. Import parametrów z jednego ogf do drugiego

 

 

SCREENY:

Spoiler

Edytowanie tekstur i shaderów:

image.thumb.png.1d9196198f7df6d2b82de00f2e02954f.png

 

Edytowanie lub tworzenie UserData:

image.png.40bb87707bd1188b13cdd834c7b9b67f.png
image.png.f8cc24eb984b9150927200d6ad393d63.png

 

Edytowanie lub tworzenie Motion Refs:

image.png.ed396d734182da1ba04a08d38dce04f5.png
image.png.3196b23f2a47848d622754904c3a1042.png

 

Wczytanie, edytowanie, przeglądanie listy wbudowanych animacji:

image.png.e012c58307b31cc70901f708e4bafe29.png
image.png.0d3aa1c768fe847b8c2e75848330e489.png
image.png.8279464b17ba9b600ce7401556491373.png

 

Przeglądanie listy kości:

image.png.f8f3a7524bce5c7f191820fdaf6218c3.png

 

Edytowanie informacji o kości - nazwę, materiał, masę, środek ciężkości, pozycję i rotację:

image.png.84f5d01f4408c55356f7b9a908b7d699.png

 

Dodanie i edytowanie pozycji LOD (Level of Depth):

image.png.639e14b1c01dbdcde7160e44b26ae804.png

 

Przeglądanie i edytowanie informacji o modelu:

image.png.5f4f04bdbd3199561f7592c72e368121.png

 

Edytowanie .dm:

image.png.4b68f83b029679d15dc94ef8e759d811.png

 

Uruchomienie OGF Viewer z poziomu programu:

image.thumb.png.0d8d88d51dd07ab09cbab81525a123f3.png

 

Zapis do różnych formatów (Save As):

image.png.bb419b846cdc6d712689ca39fc0d8ee4.png

 

 

LINKI:

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/3549-ogfdmdetailsobj-editor-v41/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity