Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 NAZWA: OMF Editor v1.2 TWÓRCA: ValeroK OPIS: Spoiler Narzędzie do pracy z formatem omf. Za bazę wzięto OMF Editor od mortany: https://github.com/mortany/omf_editor Obsługuje formaty animacji Shoc, CS, CoP. Parametr Real time length mnoży wszystkie wizualne liczniki przez szybkość animacji. Parametr Ask for overwrite przy scalaniu animacji będzie pytać o nadpisanie każdej animacji, przy wyłączonym parametrze program zapyta tylko raz. Tools->Swap anim marks otworzy plik omf, ustawi go jako głównego i przerzuci wszystkie motion marki ze starego pliku do nowego do animacji z jednakowymi nazwami Możliwości: Spoiler 1. Scalenie kilku plików omf (Tools->Merge with, Tools->Add anims from) 2. Klonowanie, usuwanie, zapisywanie wydzielonych animacji poprzez PPM 3. Praca z motion marks 4. Praca z flagami 5. Możliwość zapisywania do skls, skl (wydzielone) poprzez Save As 6. Naprawa animacji Gunslinger mod (Tools->Try repair) 7. Wyświetlenie animacji bone parts, możliwość konwersji do formatu ltx dla importu do SDK 8. Skróty: F4 - Otwarcie pliku, F5 i Ctrl+S - Zapis pliku, F6 - Zapisać jako, Delete - usunięcie wydzielonych animacji 9. Wiele fixów wylotów i błędów z oryginalnej wersji 10. Możliwość zmiany nazwy kości - Tools->Rename bone names 11. Przeglądanie Bone parts - Tools->Show bone parts LINKI: Spoiler Kod źródłowy: https://github.com/VaIeroK/Omf-Editor Link do pobrania: https://github.com/VaIeroK/Omf-Editor/releases/tag/1.2 ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/3550-omf-editor-v12/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.