Gość Diegtiariow Opublikowano 12 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 NAZWA: GUI for X-Ray SDK TWÓRCA: Graff46 OPIS: Spoiler Graficzny interfejs dla szybkiego wywołania Actor Editor, Level Editor, i kompilatorów dla wybranych lokacji. Program był testowany na X-Ray SDK 0.7 RePack by DaaGuda V2. Dla pracy z programem trzeba ustawić jego plik konfiguracyjny - guiconf.ini. Ustawienia konfigu: Spoiler Konfig jest wypełniony w postaci pliku *.ini. Ustawienia są podzielone na sekcje. Sekcje: [paths] - Zawiera ścieżki do potrzebnych lokalizacji, trzeba go ustawiać pod siebie obowiązkowo. sdk - Ścieżka do folderu z plikami binarnymi Actor Editor, Level Editor comp - Ścieżka do kompilatorów lvls - Ścieżka do pliku z opisem lokacji (game_levels.ltx). Pozostałe sekcje zawierają parametry dla różnych trybów kompilacji lokacji [loc] kompilacja lokacji główna [aimap] kompilacja AI siatki [spawn] kompilacja spawnu [detail] kompilacja trawy Użycie: Spoiler W górnej części interfejsu programu znajdują się 2 przyciski LE i AE, które uruchamiają odpowiednio Level editor i Actor editor. Na liście poniżej pojawiają się lokacje określone w konfigach SDK, po wybraniu lokalizacji przyciski na dole interfejsu programu zostają odblokowane do operacji na lokacji. Osobno należy powiedzieć o montażu spawnu: Po kliknięciu przycisku "Spawn" pojawi się okno z 2 listami (górną i dolną). Górna lista zawiera dostępne lokacje, a dolna lokacje, dla której tworzony będzie spawn. W celu dodania lokacji do dolnej listy - na górnej liście należy kliknąć dwukrotnie na element listy z nazwą pożądanej lokacji. Aby usunąć lokację z dolnej listy wystarczy kliknąć dwukrotnie na liście element z nazwą pożądanej lokacji. Po wybraniu lokacji należy kliknąć przycisk "ОК". Trzeba uważać przy dodawaniu lokacji do listy dla kompilacji spawnu (dolna lista), ponieważ program nie obsługuje sytuacji, w której jedna lokacja jest dodawana kilka razy. LINKI: Spoiler Do edytowania kodów źródłowych programu jest potrzebny HiAsm: GOOGLE, WIKI (ENG) Repozytorium: https://github.com/Graff46/GUI_for_X-Ray_SDK ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/2403-gui-for-x-ray-sdk/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.