Gość Diegtiariow Opublikowano 13 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 NAZWA: Automatyzowane wyszukiwanie tekstur TWÓRCA: V.I.R.U.S. OPIS: Spoiler Język programowania, w którym program został napisany: Delphi Cel programu: Program został opracowywany w celu uproszczenia przenoszenia tekstur z SoC do CS/CoP. W szczególności w CoP/CS brakuje wielu tekstur z buildów i trzeba ręcznie je szukać w logu i przenosić do gry. Ten program ma za zadanie automatyzacji tego procesu, wystarczy tylko wpisać listę potrzebnych tekstur i wskazać foldery skąd trzeba je brać i gdzie je wrzucać. I dzięki elastyczności programu, można go używać nie tylko do stalkera. Aby szybko otrzymać potrzebną listę tekstur - wczytajcie potrzebny poziom w grze, i w konsoli (logu), gdzie na początku będzie lista brakujących tekstur, can't find ... W notatniku należy przetworzyć tę listę poprzez zamianę i wstawić go do programu. NK - nazwa konta Instrukcja: Wchodzicie do xray_(NK).log lub level_(NK).log, albo w 3 innych edytorów X-Ray SDK Szukajcie linijek ze słowami Can't find texture 'nazwa folderu\nazwa tekstury' Usuńcie wszystko oprócz nazwa folderu\nazwa tekstury (usuwamy również cudzysłowy) Wstawiamy wszystkie brakujące tekstury do obszaru Список имен W sekcji Откуда wybieramy miejsce, skąd wzięliście obiekty lub lokację. W sekcji Куда wybieramy miejsce, gdzie zostaną dodane znalezione tekstury. Naciśnijcie Генерировать, a po znalezieniu wszystkich znalezionych tekstur naciśnijcie Копировать. SCREENY: Spoiler LINKI: Spoiler http://files.xray-engine.org/v.i.r.u.s./Texture_Copier.rar ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1631-avtomatizirovannyy-poisk-tekstur/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.