Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. SOC SDK Classic (beta)


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NAZWA: S.T.A.L.K.E.R. SOC SDK Classic (beta)
TWÓRCA: vadvalskiy

 

OPIS:

Spoiler

Praktycznie podstawowy ale stabilny toolkit został zrobiony. Może się komuś przydać np. do modowania, a także w zasadzie sprawdzi się też dla tych, którzy chcieli pograć wyłącznie w domyślny SoC z drobnymi poprawkami błędów.

Dla pierwszego uruchomienia nic nie jest wymagane! Po prostu rozpakuj w wygodne miejsce i zainstaluj: redist\oalinst.exe.

Zestaw zawiera silnik, samą grę i narzędzia do niej, kompilatory, konwerter + dodatkowe oprogramowanie do pracy z konfigami i skryptami.

 

Ogólne zmiany:

Spoiler
  • Zaktualizowano szereg bibliotek.
  • Pełna stabilność i kompatybilność z Win10.
  • Zmiany w gamedata:
    • Format (*.script) skryptów Lua został zmieniony na (*.lua)
    • Format (*.s) shaderów Lua został zmieniony na (*.lua)
    • dodano równięż dodatkowe .bat dla wygody korzystania (zmiana nazwy tam i z powrotem, ale format *.lua jest nadal wymagany do działania)
    • Pliki (gamedata\*.xr) zostały przeniesione do oddzielnego folderu (gamedata\deprecated\*.xr)
    • Pliki (gamedata\game.graph) zostały przeniesione do oddzielnego folderu (gamedata\deprecated\game.graph)
    • Folder (gamedata\ai) razem z zawartością został przeniesiony do (gamedata\deprecated\ai)
    • Folder (gamedata\spawns) razem z zawartością został przeniesiony do (gamedata\deprecated\spawns)
    • Niewielkie poprawki w konfigach i skryptach.

Całkowicie zaktualizowana skryptowa baza z CS.
Całkowicie zaktualizowany xrCore z CS, z tego też powodu stare archiwa (*.db) nie działają, rozumie tylko (*.xdb).

Całkowicie zaktualizowany xrSound z CS i COP (DirectSound zostały wycięty, pozostawiono tylko OpenAL Soft).
Zaktualizowano tylko kompilatory.

 

Narzędzia:

- Poprawiono okna dialogowe w edytorach (dodano klucz -editor).
- Poprawiono losowe wyloty.

Gra:

- Poprawiono wyświetlanie cieni SoC i ustawienie wyświetlania cieni.
- Poprawiono odległość wyświetlania trawy i dodano nową konsolową komendę dla ustawienia odległości wyświetlania trawy: r__detail_fade argumenty 0.5 - 2.0f.
- Cień od trawy.
- Dodano wielowątkowość.

Jest jeszcze szereg zmian, których twórca zapewne zapomniał napisać, ale to są główne zmiany, które można zauważyć.

 

 

SCREENY:

Spoiler

80kYeGaau50.jpg.637e5e16180126446f36bc2css_vadvalskiy_04-11-23_01-12-55_(testersss_vadvalskiy_04-11-23_01-20-19_(testersss_vadvalskiy_04-11-23_02-05-07_(l01_escss_vadvalskiy_04-11-23_02-06-19_(l01_escss_vadvalskiy_04-11-23_02-07-22_(l01_esc863377998_5.png.7272dd5de6592117f4df7074795074541_2.png.42121f53b80c352d015ca1562052283594_3.png.97ba7f1080d5928ec21150e

 

UWAGA:

Spoiler

Jeśli będziecie łączyć jedną gamedata z inną, to zróbcie to oddzielnie. Dla przykładu, jeśli są takie same pliki w innym gamedata: pliki *.xr, game.graph lub folder spawns, to stwórzcie w pierwszej folder deprecated i umieśćcie wszystko tam, po czym wrzucajcie do pierwszej gamedaty, i jeśli są takie same skrypty lub shadery, to na początek uruchomcie odpowiedni .bat, który zmienia nazwę z i z powrotem. Potem wrzućcie wszystko, co jest wam potrzebne ze zgodą na zamianę plików. Następnie uruchomcie .bat, który zmienia już w *.lua - w przeciwnym wypadku nie uruchomi się.

 

LINKI:

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4275-stalker-soc-sdk-classic-beta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.