Gość Diegtiariow Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 NAZWA: S.T.A.L.K.E.R. SOC SDK Classic (beta) TWÓRCA: vadvalskiy OPIS: Spoiler Praktycznie podstawowy ale stabilny toolkit został zrobiony. Może się komuś przydać np. do modowania, a także w zasadzie sprawdzi się też dla tych, którzy chcieli pograć wyłącznie w domyślny SoC z drobnymi poprawkami błędów. Dla pierwszego uruchomienia nic nie jest wymagane! Po prostu rozpakuj w wygodne miejsce i zainstaluj: redist\oalinst.exe. Zestaw zawiera silnik, samą grę i narzędzia do niej, kompilatory, konwerter + dodatkowe oprogramowanie do pracy z konfigami i skryptami. Ogólne zmiany: Spoiler Zaktualizowano szereg bibliotek. Pełna stabilność i kompatybilność z Win10. Zmiany w gamedata: Format (*.script) skryptów Lua został zmieniony na (*.lua) Format (*.s) shaderów Lua został zmieniony na (*.lua) dodano równięż dodatkowe .bat dla wygody korzystania (zmiana nazwy tam i z powrotem, ale format *.lua jest nadal wymagany do działania) Pliki (gamedata\*.xr) zostały przeniesione do oddzielnego folderu (gamedata\deprecated\*.xr) Pliki (gamedata\game.graph) zostały przeniesione do oddzielnego folderu (gamedata\deprecated\game.graph) Folder (gamedata\ai) razem z zawartością został przeniesiony do (gamedata\deprecated\ai) Folder (gamedata\spawns) razem z zawartością został przeniesiony do (gamedata\deprecated\spawns) Niewielkie poprawki w konfigach i skryptach. Całkowicie zaktualizowana skryptowa baza z CS. Całkowicie zaktualizowany xrCore z CS, z tego też powodu stare archiwa (*.db) nie działają, rozumie tylko (*.xdb). Całkowicie zaktualizowany xrSound z CS i COP (DirectSound zostały wycięty, pozostawiono tylko OpenAL Soft). Zaktualizowano tylko kompilatory. Narzędzia: - Poprawiono okna dialogowe w edytorach (dodano klucz -editor). - Poprawiono losowe wyloty. Gra: - Poprawiono wyświetlanie cieni SoC i ustawienie wyświetlania cieni. - Poprawiono odległość wyświetlania trawy i dodano nową konsolową komendę dla ustawienia odległości wyświetlania trawy: r__detail_fade argumenty 0.5 - 2.0f. - Cień od trawy. - Dodano wielowątkowość. Jest jeszcze szereg zmian, których twórca zapewne zapomniał napisać, ale to są główne zmiany, które można zauważyć. SCREENY: Spoiler UWAGA: Spoiler Jeśli będziecie łączyć jedną gamedata z inną, to zróbcie to oddzielnie. Dla przykładu, jeśli są takie same pliki w innym gamedata: pliki *.xr, game.graph lub folder spawns, to stwórzcie w pierwszej folder deprecated i umieśćcie wszystko tam, po czym wrzucajcie do pierwszej gamedaty, i jeśli są takie same skrypty lub shadery, to na początek uruchomcie odpowiedni .bat, który zmienia nazwę z i z powrotem. Potem wrzućcie wszystko, co jest wam potrzebne ze zgodą na zamianę plików. Następnie uruchomcie .bat, który zmienia już w *.lua - w przeciwnym wypadku nie uruchomi się. LINKI: Spoiler https://cloud.mail.ru/public/46ua/XxQPywrcY ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4275-stalker-soc-sdk-classic-beta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.