Gość Diegtiariow Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 NAZWA: Silnik x64 dla modów CS 1.5.0.7 PLATFORMA: Czyste Niebo TWÓRCA: Diesel OPIS: Spoiler Główne cechy: Mod dla trybu jednoosobowego i wieloosobowego. Zostały przepakowane sieciowe lokacje dla nowego standardu (wcześniej na x64, w innych silnikach lokacje były ignorowane). Dodano patch 1.5.07. Poprawki broni w stylu CoP. Naprawiono modele w trybie MP. Wsparcie dla starego statycznego renderu DX9. Nowy render DX10 (ogólnie nowy), najprawdopodobniej trzeba użyć zwrotu - nowy silnik. GSC - kod źródłowy 1.5.00-1.5.10, 1.6.00-1.6.02, x-ray 2. Użyto prac abramcumner - kod Lua x64. Uwaga: nie mylić tego kodu z projektami CS, CoP od Abrama Kumnera. Wykorzystano niewielką liczbę zmian z silnika COC. Wykorzystano minimum poprawek innych autorów. Nie jest to odpowiednik projektów x64 wydanych wcześniej przez innych modderów. Jest kontynuacją serii SCS. Silnik jest zbudowany w VS2008, w oparciu o x-ray 1.5.00 - 1.6.02. Kompatybilność zasobów wymaga specjalnej patcha od lidera projektu. Lider projektu: Diesel. Podziękowania dla: mortan, zagolsky, KRodin, KD, Shwartz. SCREEN: Spoiler LINKI DO BETA WERSJI: Spoiler Beta-test: https://disk.yandex.ru/d/7BhfSWJXU3o3og Instalować na CS na dowolnej wersji. Fix 1: https://disk.yandex.ru/d/IfdsIAuNFQ2K_Q Fix 2: https://disk.yandex.ru/d/t89-DxRzqLapLQ Leczenie wylotów: 1) D:\STALKER-CLEAR-SKY\gamedata\configs\gameplay\encyclopedia_social.xml Na samym końcu dopisujemy: </encyclopedia> D:\STALKER-CLEAR-SKY\gamedata\scripts\gulag_general.script Usuwamy zbędny symbol w linijce dla takiej wartości: local ini_path = "scripts\\"..work 2) Jeśli pojawiły się takie bugi: Spoiler W takim razie: gamedata\shaders\r1\skin.h gamedata\shaders\r2\skin.h gamedata\shaders\r3\skin.h Trzeba usunąć takie wartości *(16.f / 32768.f) Zrobić tutaj tak: //float4 u_position (float4 v) { return float4(v.xyz*(12.f / 32768.f), 1.f); } // -12..+12 float4 u_position (float4 v) { return float4(v.xyz, 1.f); } // -12..+12 A tutaj tak: //uniform float4 sbones_array [255-22-3] : register(vs,c22); uniform float4 sbones_array [256-22]; ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4287-dvizhok-x64-dlya-modov-chn-1507/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.