Gość Diegtiariow Opublikowano 5 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 NAZWA: Otwarcie drzwi po wprowadzeniu kodu [CoP] AUTOR: FalkineIsaku OPIS: Spoiler WSTĘP: Cyfrowy kod, który po wprowadzeniu otwiera drzwi. Takie coś było w SoC, ale w CoP nie jest stosowane. Na szczęście został wycięty tylko model. DZIAŁANIE W LEVEL EDITOR (LE): Na początek pobieramy to archiwum i wrzucamy go do gamedata SDK i Stalkera. W LE na niezbędne miejsce ustawiamy physics_object i naciskamy Enter. Naciskamy na Visual, wybieramy codedoor_key.ogf wzdłuż ścieżki: meshes\dynamics\door\. W fixed_bones wybieramy opcję link Następnie idziemy do Custom Data, możecie zrobić oddzielny plik w config\scripts, lub zrobić logikę od razu w Custom Data. Twórca porady robił logikę w Custom Data. W Custom Data piszemy: [logic] active = ph_code@first_code; - przejście na konieczną sekcję logiki [ph_code@first_code] code = 1414; - Kod, po wprowadzeniu, którego zostanie wykonane działanie w on_code on_code = {=actor_alive} %=disable_ui +infoportion%; - Wszystko co jest po "on_code = " możecie zamienić na własne. Gotowe, wchodzimy do gry i sprawdzamy otrzymanie infoportion. OTWARCIE DRZWI PO WPROWADZENIU KODU: Wchodzimy do pliku z logiką drzwi. Powiedzmy, że są 3 sekcje: ph_door@locked, ph_door@closed i ph_door@open Upewniamy się, że w sekcji ph_door@locked jest napisane: locked = true closed = true sound = *** sound = *** sound = *** I po tym kodzie piszemy: on_info = {+infoportion} ph_door@close/ph_door@open;- wybieramy odblokowanie drzwi tak, aby można było otworzyć je ręcznie lub otwieramy je od razu. ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4318-cop-otkrytie-dveri-posle-vvedeniya-koda/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.