Gość Diegtiariow Opublikowano 12 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 NAZWA: Lokacja "Bar" z SoC [CoP] TWÓRCY: twórcy lokacji Bar, pirat OPIS: Spoiler Przeniesienie geometrii sceny lokacji "Bar" z SDK 0.4 do formatu SDK 0.7. Głównym obiektom poziomu zmieniono tekstury na te z ZP. Wykorzystywane prop'y i dynamika zostały zamienione na analogiczne z ZP. W scenie są: sound occluder, HOM, siatka AI i detail'e. Smooth grupy są w porządku. Co więcej dorysowano bump'y do niektórych tekstur oraz dodano tekstury, których jest brak analogicznych w CzN/ZP. W teorii mogą zostać użyte zarówno dla SDK 0.5\0.6, ale będą niuanse w teksturach lub modelach. P.S. SoC'owe decal'e (wallmarki) nie zostały przeniesione, ponieważ w SoC i CoP decal' mają różne foldery z teksturami, a edytować już ustawionych wallmark'ów nie wolno. SCREENY: Spoiler LINKI: Spoiler https://drive.google.com/file/d/1__veMwDtqUMAcY4RksA2nsDuXRp8c8of/view ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4369-sdk-07-uroven-bar-iz-tch-v-zp/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.