Gość Diegtiariow Opublikowano 20 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2023 NAZWA: Dodanie znaczników w PDA do mapy dodanej lokacji [CoP] TWÓRCA: Nukila Dodaliśmy lokację do Zewu Prypeci, umieściliśmy mapę w PDA i rozpoczęliśmy zagospodarowywanie. I wtedy pojawia się pytanie - jak dodać oznaczenia do PDA (w ZP, np. Anomaly Bitumin, Pazur, itp.)? Na przykład: Anomalia Wysypisko na dołączonej Prypeci (na stadionie). POTRZEBNE PLIKI: Spoiler Potrzebne pliki (w tym przypadku dla Prypeci): alife_l11_pripyat.ltx pda.script gamedata\configs\text\rus\dowolny_plik.xml OPERACJE W PLIKACH: Spoiler 1. ALIFE_L11_PRIPYAT.LTX: Spoiler [137] ; cse_abstract properties section_name = space_restrictor name = zero_b1_spot----dowolna unikalna nazwa position = 5.76249980926514,2.64950323104858,341.929992675781---środek okręgu, po najechaniu na niego kursorem pojawi się napis direction = 0,0,0 ; cse_alife_object properties game_vertex_id = 934-------game vertex poziomu distance = 0 level_vertex_id = 214948-----level vertex poziomu object_flags = 0xffffff3e custom_data = <<END [story_object] story_id = zero_b1_spot END ; cse_shape properties shapes = shape0 shape0:type = sphere shape0:offset = 0,0,0 shape0:radius = 1 ; cse_alife_space_restrictor properties restrictor_type = 3 Następnie zbieramy do kupy all.spawn (trzeba będzie go jeszcze umieścić w folderze). 2. PDA.SCRIPT: Spoiler Znajdujemy linijkę: {target="jup_a9_spot", hint="st_jup_a9_name"}, i po niej dodajemy: {target="zero_b1_spot", hint="st_zero_b1_name"}, Zamykamy i zapisujemy zmiany. 3. GAMEDATA\CONFIGS\TEXT\RUS\DOWOLNY_PLIK.XML: Spoiler <string id=" st_zero_b1_name "> <text>Piszemy to, co chcemy widzieć po najechaniu</text> </string> Zapisujemy. ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1179-cop-dobavlenie-otmetok-v-pda-na-kartu-podklyuchennyy-lokacii/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.