Gość Diegtiariow Opublikowano 26 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2023 NAZWA: Jak zrobić samorozpakowywującą się rzecz? AUTOR: timyrzazaza LISTA PLIKÓW DO EDYCJI: Spoiler Pliki, które utworzymy: use_item.script SCRIPTS: bind_stalker.script ZMIANY W PLIKACH: Spoiler 1. USE_ITEM.SCRIPT: Spoiler Tworzymy nowy plik o nazwie use_item.script. Dopisujemy do niego to co chcemy, to co poniżej: function medkit(obj) if obj ~= nil then if obj:section() == "medkit" then alife():create("promedol",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id()) alife():create("taren",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id()) alife():create("iod",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id()) alife():create("promedol",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id()) end end end 2. BIND_STALKER.SCRIPT: Spoiler Dopisujemy do funkcji actor_binder:on_item_drop (obj) : use_item.medkit(obj) ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4415-kak-sdelat-raspakovyvayushtiysya-vesht/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.