Gość Diegtiariow Opublikowano 26 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2023 NAZWA: Świecenie artefaktów AUTOR: AMK + dodatki od Nikitos817 Aby artefakty świeciły jaśniej, trzeba zrobić następujące manipulacje. Potrzebny jest plik artefacts.ltx, który znajduje się w gamedata\config\misc\. ZMIANY W PLIKU ARTEFACTS.LTX: Spoiler Plik znajduje się w gamedata\config\misc\artefacts.ltx. Szukamy artefaktu i zmieniamy parametry (jeśli nie, to dodajemy). ;podświetlenie artefaktu lights_enabled = true(false) (włączono(wyłączono)) trail_light_color = х, х, х (R,G,B.) trail_light_range = х (promień świecenia) Krótkie wyjaśnienie o co chodzi: 1. trail_light_color = x, x, x (R, G, B.) to kolor. RGB to Red Green Blue (czerwony, zielony, niebieski). Maksymalna wartość to 1.0. Jeśli trail_light_color = 1.0, 0.0, 0.0, artefakt będzie świecił jasnoczerwonym światłem. 2. trail_light_range = x - promień świecenia. Maksymalny promień wynosi około 9.9 (9 metrów, 99 centymetrów). ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1197-delaem-svechenie-u-artefaktov/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.