Skocz do zawartości

Świecenie artefaktów


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NAZWA: Świecenie artefaktów
AUTOR: AMK + dodatki od Nikitos817

 

Aby artefakty świeciły jaśniej, trzeba zrobić następujące manipulacje. Potrzebny jest plik artefacts.ltx, który znajduje się w gamedata\config\misc\.

 

ZMIANY W PLIKU ARTEFACTS.LTX:

Spoiler

Plik znajduje się w gamedata\config\misc\artefacts.ltx.

Szukamy artefaktu i zmieniamy parametry (jeśli nie, to dodajemy).

;podświetlenie artefaktu
lights_enabled = true(false) (włączono(wyłączono))
trail_light_color = х, х, х (R,G,B.)
trail_light_range = х (promień świecenia)

Krótkie wyjaśnienie o co chodzi:
1. trail_light_color = x, x, x (R, G, B.) to kolor. RGB to Red Green Blue (czerwony, zielony, niebieski). Maksymalna wartość to 1.0.
Jeśli trail_light_color = 1.0, 0.0, 0.0, artefakt będzie świecił jasnoczerwonym światłem.
2. trail_light_range = x - promień świecenia. Maksymalny promień wynosi około 9.9 (9 metrów, 99 centymetrów).

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1197-delaem-svechenie-u-artefaktov/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.