Gość Diegtiariow Opublikowano 2 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 NAZWA: Wyświetlenie zegara na HUD'zie [CoP] AUTOR: Steelrat POTRZEBNE PLIKI: Spoiler gamedata\configs\ui\ui_custom_msgs.xml gamedata\scripts\bind_stalker.script ZMIANY W PLIKACH: Spoiler 1. WASZA_NAZWA_SKRYPTU.SCRIPT W FOLDERZE GAMEDATA\SCRIPTS: Spoiler Piszemy w pliku: function show_time() local hud = get_hud() local cs = hud:GetCustomStatic("hud_show_time") if cs == nil then hud:AddCustomStatic("hud_time_static", true) hud:AddCustomStatic("hud_show_time", true) cs = hud:GetCustomStatic("hud_show_time") end[/color] [color=green]local time_h = level.get_time_hours() local time_m = level.get_time_minutes() local msg if time_m >= 10 then msg = string.format(" %02d:%02d\n", time_h, time_m) else msg = string.format(" %02d:%02d\n", time_h, time_m) end if cs ~= nil then cs:wnd():SetText(msg) end end 2. UI_CUSTOM_MSGS.XML: Spoiler Piszemy w pliku: <hud_time_static x="852" y="17" width="156" height="52"> <text complex_mode="0" x="65" y="0" font="letterica16" r="255" g="255" b="255" a="130">Time</text> <texture>ui_hud_frame_clock</texture> </hud_time_static> <hud_show_time x="862" y="38" width="156" height="52"> <text x="0" y="0" font="graffiti19" r="255" g="255" b="255" a="140" align="c"/> </hud_show_time> 3. BIND_STALKER.SCRIPT: Spoiler Po tym: function actor_binder:update(delta) object_binder.update(self, delta) local time = time_global() game_stats.update (delta, self.object) piszemy linijkę: wasza_nazwa_skryptu.show_time() ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1584-cop-vyvodim-chasy-na-hud/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.