Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 NAZWA: Tworzenie nowych osiągnięć [CoP] AUTOR: Zeka1996Korneev POTRZEBNE PLIKI: Spoiler configs\gameplay\info_zaton.xml configs\misc\achievements.ltx configs\text\rus\st_achievement.xml configs\ui\textures_descr\ui_actor_achivments.xml scripts\xr_statistic.script scripts\xr_conditions.script textures\ui\ui_actor_achivments.dds Aby je znaleźć, przyda się program do rozpakowywania zasobów gry (Universal Extractor). ZMIANY W PLIKACH: Spoiler 1. ACHIEVEMENTS.LTX: Spoiler Dodajemy na koniec pliku, sekcję naszego osiągnięcia: [sucker] icon = ui_inGame2_lopuh hint = st_sp_achievement_22_hint name = st_sp_achievement_22_name desc = st_sp_achievement_22_descr functor = xr_statistic.sucker_functor Szczegółowo: [sucker] <----- W ramkach dowolna nazwa icon = ui_inGame2_lopuh <------ Ikonka hint = st_sp_achievement_22_hint <------ Opis w PDA przy najechaniu na osiągnięcie. name = st_sp_achievement_22_name <---- Nazwa desc = st_sp_achievement_22_descr <----- Opis functor = xr_statistic.sucker_functor <----- Funkcja otrzymania 2. ST_ACHIEVEMENT.XML: Spoiler Dopisujemy: <string id="st_sp_achievement_22_hint"> <text>Postaraj się następnym razem nie pakować w kłopoty.</text> </string> <string id="st_sp_achievement_22_descr"> <text>Dałeś artefakt oszustowi.</text> </string> <string id="st_sp_achievement_22_name"> <text>Frajer</text> </string> 3. XR_STATISTIC.SCRIPT: Spoiler Dopisujemy obok funkcji innych osiągnięć: function sucker_functor() <--- Nazwa if not has_alife_info("sucker_achievement_gained") then <--- Sprawdzanie, czy otrzymałeś już to osiągnięcie wcześniej. if has_alife_info("zat_b14_give_item_stalker") <---- Infoportion otrzymania osiągnięcia then xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"stalker", 200}) <----- ПDodanie reputacji w relacjach Stalkerów do GG. Jeśli napsizemy -200 to reputacja będzie ujemna. xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"freedom", 200}) <---- Dodanie reputacji w relacjach Wolności do GG. xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"dolg", 200}) <--- Dodanie reputacji w relacjach Powinności do GG. xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"bandit", 200}) <---- Dodanie reputacji w relacjach Bandytów do GG. news_manager.send_tip(db.actor, "st_ach_diplomat", nil, "diplomat", nil, nil) <--- Wiadomość o otrzymaniu osiągnięcia na PDA db.actor:give_info_portion("sucker_achievement_gained") <--- Wydanie osiągnięcia end end return has_alife_info("sucker_achievement_gained") end 4. XR_CONDITIONS.SCRIPT: Spoiler Szukamy linijki: sucker_functor = xr_statistic.sucker_functor dodajemy poniżej powyższej linijki: friend_of_stalkers_functor = xr_statistic.friend_of_stalkers_functor 5. UI_ACTOR_ACHIEVMENTS.DDS - RYSUJEMY W TYM PLIKU NASZĄ IKONKĘ. 6. UI_ACTOR_ACHIEVMENTS.XML - PISZEMY WSPÓŁRZĘDNE TEKSTURY Z PLIKU .DDS. ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1186-cop-sozdanie-novyh-dostizheniy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.