Skocz do zawartości

Tworzenie nowych osiągnięć [CoP]


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NAZWA: Tworzenie nowych osiągnięć [CoP]
AUTOR: Zeka1996Korneev

 

POTRZEBNE PLIKI:

Spoiler
  • configs\gameplay\info_zaton.xml
  • configs\misc\achievements.ltx
  • configs\text\rus\st_achievement.xml
  • configs\ui\textures_descr\ui_actor_achivments.xml
  • scripts\xr_statistic.script
  • scripts\xr_conditions.script
  • textures\ui\ui_actor_achivments.dds

Aby je znaleźć, przyda się program do rozpakowywania zasobów gry (Universal Extractor).

 

ZMIANY W PLIKACH:

Spoiler

1. ACHIEVEMENTS.LTX:

Spoiler

Dodajemy na koniec pliku, sekcję naszego osiągnięcia: 

[sucker]
icon = ui_inGame2_lopuh
hint = st_sp_achievement_22_hint
name = st_sp_achievement_22_name
desc = st_sp_achievement_22_descr
functor = xr_statistic.sucker_functor

 

Szczegółowo:

[sucker] <----- W ramkach dowolna nazwa
icon = ui_inGame2_lopuh <------ Ikonka
hint = st_sp_achievement_22_hint <------ Opis w PDA przy najechaniu na osiągnięcie.
name = st_sp_achievement_22_name <---- Nazwa
desc = st_sp_achievement_22_descr <----- Opis
functor = xr_statistic.sucker_functor <----- Funkcja otrzymania

 

 

2. ST_ACHIEVEMENT.XML:

Spoiler

Dopisujemy:

<string id="st_sp_achievement_22_hint">
<text>Postaraj się następnym razem nie pakować w kłopoty.</text>
</string>
<string id="st_sp_achievement_22_descr">
<text>Dałeś artefakt oszustowi.</text>
</string>
<string id="st_sp_achievement_22_name">
<text>Frajer</text>
</string>

 

 

3. XR_STATISTIC.SCRIPT:

Spoiler

Dopisujemy obok funkcji innych osiągnięć:

function sucker_functor() <--- Nazwa
if not has_alife_info("sucker_achievement_gained") then <--- Sprawdzanie, czy otrzymałeś już to osiągnięcie wcześniej.
if has_alife_info("zat_b14_give_item_stalker") <---- Infoportion otrzymania osiągnięcia
then
xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"stalker", 200}) <----- ПDodanie reputacji w relacjach Stalkerów do GG. Jeśli napsizemy -200 to reputacja będzie ujemna.
xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"freedom", 200}) <---- Dodanie reputacji w relacjach Wolności do GG.
xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"dolg", 200}) <--- Dodanie reputacji w relacjach Powinności do GG.
xr_effects.inc_faction_goodwill_to_actor(db.actor, nil, {"bandit", 200}) <---- Dodanie reputacji w relacjach Bandytów do GG.
news_manager.send_tip(db.actor, "st_ach_diplomat", nil, "diplomat", nil, nil) <--- Wiadomość o otrzymaniu osiągnięcia na PDA
db.actor:give_info_portion("sucker_achievement_gained") <--- Wydanie osiągnięcia
end
end
return has_alife_info("sucker_achievement_gained")
end

 

 

4. XR_CONDITIONS.SCRIPT:

Spoiler

Szukamy linijki:

sucker_functor = xr_statistic.sucker_functor

dodajemy poniżej powyższej linijki:

friend_of_stalkers_functor = xr_statistic.friend_of_stalkers_functor

 

 

5. UI_ACTOR_ACHIEVMENTS.DDS - RYSUJEMY W TYM PLIKU NASZĄ IKONKĘ.

6. UI_ACTOR_ACHIEVMENTS.XML - PISZEMY WSPÓŁRZĘDNE TEKSTURY Z PLIKU .DDS.

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1186-cop-sozdanie-novyh-dostizheniy/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.