Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 NAZWA: Jak przyłączyć do gry inny plik spawnu? AUTOR: Wookie Prawdopodobnie wiele osób tworzyło coś w Freeplay Start i widziało, że ma inny plik spawnu - nie all.spawn, a freeplay.spawn. WYMAGANE OPERACJE W PLIKACH: Spoiler W rzeczywistości jest to bardzo łatwo wykonać: 1. Kopiujemy plik all.spawn (czysty lub ten, który jest wykorzystywany w waszym modzie) do folderu gamedata/spawns. 2. Zmieniamy jego nazwę, np. na new.spawn. 3. Tworzymy folder scripts (jeśli wasz mod jeszcze go nie ma) i kopiujemy tam plik ui_main_menu.script (jeśli istnieje, to po prostu go otwieramy). 4. W skrypcie szukamy linijki o takiej treści: console:execute("start server(all/single/alife/new) client(localhost)") i zamieniamy all na nazwę waszego nowego pliku spawnu. ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1189-urok-kak-privyazat-k-igre-drugoy-fayl-spavna/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.