Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 NAZWA: Tworzenie cut-sceny na początku gry [CoP] AUTORZY: tema796 i genior POTRZEBNE NARZĘDZIA: Spoiler X-Ray CoP SDK Proste ręce TWORZENIE ŚCIEŻKI, PO KTÓREJ BĘDZIE SIĘ PORUSZAĆ KAMERA: Spoiler Jak tworzyć ścieżkę, można zobaczyć w tej lekcji: https://youtu.be/G7BZlWt0ct8 Plik umieszczamy w folderze camera_effects, który znajduje się w folderze anims. TWORZENIE SPACE-RESTRYKTORA I ŚCIEŻKI: Spoiler Trochę o space-restryktorze: http://stalkerin.gameru.net/wiki/index.php?title=Space_restrictor Albo filmik o space-restryktorze: https://youtu.be/P5BcgRATq_k Tworzenie space-restryktora: [41] - numer sekcji ; cse_abstract properties section_name = space_restrictor name = agr_space_restrictor position = -119.177703857422,0,-162.076232910156 - współrzędne direction = 0,0,0 ; cse_alife_object properties game_vertex_id = 0 -game vertex distance = 0 level_vertex_id = 64794 - level vertex object_flags = 0xffffff3e custom_data = <<END [logic] cfg = scripts\start.ltx - ścieżka do pliku z logiką END ; cse_shape properties shapes = shape0 shape0:type = sphere shape0:offset = 0,0,0 shape0:radius = 1.91259896755219 ; cse_alife_space_restrictor properties restrictor_type = 3 Tworzenie ścieżki: [agr_look] points = p0 p0:name = wp00 p0:position = -119.5,0,-159.600006103516 p0:game_vertex_id = 28 p0:level_vertex_id = 63455 [agr_walk] points = p0 p0:name = wp00 p0:position = -119.200004577637,0,-161.699996948242 p0:game_vertex_id = 28 p0:level_vertex_id = 63894 PISANIE LOGIKI DLA SPACE-RESTRYKTORA: Spoiler Tworzymy plik start.ltx w folderze scripts, który to folder znajduje się w folderze configs. W nim piszemy: [logic] active = sr_idle [sr_idle] on_info = {=actor_on_level(agroprom)} sr_cutscene@agr jeśli aktor znajduje się na Agropromie, to zostanie włączona sekcja sr_cutscene@agr [sr_cutscene@agr] point = agr_walk - punkt, w którym stoi aktor po zakończeniu sceny look = agr_look - gdzie on patrzy cam_effector = agr_start sama ścieżka, którą tworzyliśmy global_cameffect = true enable_ui_on_end = true on_signal = cameff_end | %=stop_sr_cutscene% wyłączenie cut-sceny ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1182- cozdanie-kat-sceny v-nachale-igry/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.