Skocz do zawartości

Tworzenie cut-sceny na początku gry [CoP]


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NAZWA: Tworzenie cut-sceny na początku gry [CoP]
AUTORZY: tema796 i genior

 

POTRZEBNE NARZĘDZIA:

Spoiler
  • X-Ray CoP SDK
  • Proste ręce

 

TWORZENIE ŚCIEŻKI, PO KTÓREJ BĘDZIE SIĘ PORUSZAĆ KAMERA:

Spoiler

Jak tworzyć ścieżkę, można zobaczyć w tej lekcji: https://youtu.be/G7BZlWt0ct8

Plik umieszczamy w folderze camera_effects, który znajduje się w folderze anims.

 

TWORZENIE SPACE-RESTRYKTORA I ŚCIEŻKI:

Spoiler

Trochę o space-restryktorze: http://stalkerin.gameru.net/wiki/index.php?title=Space_restrictor

Albo filmik o space-restryktorze: https://youtu.be/P5BcgRATq_k

 

Tworzenie space-restryktora:

[41] - numer sekcji
; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_space_restrictor
position = -119.177703857422,0,-162.076232910156 - współrzędne
direction = 0,0,0

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 0 -game vertex
distance = 0
level_vertex_id = 64794 - level vertex
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
[logic]
cfg = scripts\start.ltx - ścieżka do pliku z logiką
END

; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 1.91259896755219

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

 

Tworzenie ścieżki:

[agr_look]
points = p0
p0:name = wp00
p0:position = -119.5,0,-159.600006103516
p0:game_vertex_id = 28
p0:level_vertex_id = 63455

[agr_walk]
points = p0
p0:name = wp00
p0:position = -119.200004577637,0,-161.699996948242
p0:game_vertex_id = 28
p0:level_vertex_id = 63894

 

 

PISANIE LOGIKI DLA SPACE-RESTRYKTORA:

Spoiler

Tworzymy plik start.ltx w folderze scripts, który to folder znajduje się w folderze configs.

W nim piszemy:

[logic]
active = sr_idle

[sr_idle]
on_info = {=actor_on_level(agroprom)} sr_cutscene@agr jeśli aktor znajduje się na Agropromie, to zostanie włączona sekcja sr_cutscene@agr

[sr_cutscene@agr]
point = agr_walk - punkt, w którym stoi aktor po zakończeniu sceny
look = agr_look  - gdzie on patrzy
cam_effector = agr_start sama ścieżka, którą tworzyliśmy
global_cameffect = true
enable_ui_on_end = true
on_signal = cameff_end | %=stop_sr_cutscene% wyłączenie cut-sceny

 

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1182- cozdanie-kat-sceny v-nachale-igry/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.