Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 NAZWA: Jak zmusić NPC do patrzenia w zadany punkt? AUTOR: Johann NIEZBĘDNE OPERACJE: Spoiler Aby NPC stał na miejscu, można użyć logiki walker. Odczytujemy współrzędne, gdzie stoi oraz gdzie patrzy. Zapisujemy je w all.spawn: [logic] active = walker [walker] path_walk = nazwa punktu, gdzie stoi NPC path_look = nazwa punktu, gdzie patrzy NPC Zapisujemy to w pliku way_***.ltx w rozpakowanym all.spawn. Współrzędne, gdzie stoi NPC, powinny być takie same jak zostały zapisane w alife_***.ltx: [nazwa punktu, gdzie stoi NPC] points = p0 p0:name = wp00 p0:flags = 0x1 p0:position = -258.846771,-17.546392,-127.127708 ; wasze współrzędne p0:game_vertex_id = 934 ; wasz game vertex p0:level_vertex_id = 8288 ; wasz level vertex [nazwa punktu, gdzie patrzy NPC] points = p0 p0:name = wp00 p0:flags = 0x1 p0:position = -256.672241,-17.875896,-127.18396 ; wasze współrzędne p0:game_vertex_id = 934 ; wasz game vertex p0:level_vertex_id = 9137 ; wasz level vertex ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1202-kak-zastavit-nps-smotret-v-zadannuyu-tochku/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.