Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 NAZWA: Efekt krytycznego zranienia [SoC] AUTOR: XMK POTRZEBNE PLIKI: Spoiler effect_blood.script (tworzymy ten plik) bind_stalker.script OPERACJE NA PLIKACH: Spoiler 1. EFFECT_BLOOD.SCRIPT: Spoiler Piszemy w nowoutworzonym pliku: lite_treshold = 0.05 -- o ile punktów zdrowie powinno spaść od poprzedniej aktualizacji, aby ekran zmienił kolor na czerwony crit_treshold = 0.30 -- o ile zdrowia powinno spaść od poprzedniej aktualizacji, aby GG szarpnęło drop_item_on_crit_prob = 0.20 -- prawdopodobieństwo, że GG wypadnie broń z rąk effector_power_coeff = 0.7 prev_health = -1 chk_h_t = 0 function wounded_pp_update() if (chk_h_t or 0) < time_global() then chk_h_t = time_global()+1000 if prev_health > (db.actor.health + lite_treshold) then level.add_pp_effector("fire_hit.ppe", 2011, false) local effector_power = (prev_health - db.actor.health)*100*effector_power_coeff level.set_pp_effector_factor(2011, effector_power) if prev_health > db.actor.health + crit_treshold then level.add_cam_effector("camera_effects\\fusker.anm", 999, false, "") local snd_obj = xr_sound.get_safe_sound_object([[actor\pain_3]]) snd_obj:play_no_feedback(db.actor, sound_object.s2d, 0, vector(), 1.0) if math.random() < drop_item_on_crit_prob then local active_item = db.actor:active_item() if active_item and active_item:section() ~= "bolt" and active_item:section()~= "wpn_knife" then db.actor:drop_item(active_item) end end end end prev_health = db.actor.health end end 2. BIND_STALKER.SCRIPT: Spoiler Po linijkach: function actor_binder:update(delta) object_binder.update(self, delta) local time = time_global() game_stats.update (delta, self.object) dopisujemy: effect_blood.wounded_pp_update() ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1187-effekt-kriticheskogo-raneniya/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.