Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 NAZWA: Jak zespawnować fizyczny obiekt? AUTOR: KitkaT.Net | EDYTOWANIE: Pihan13 NIEZBĘDNE OPERACJE: Spoiler Wybieramy potrzebny model z folderu gamedata\meshes. Tworzymy w pliku misc\items.ltx (lub swoim konfigu) nową sekcję, która będzie wyglądała tak: [vedro]:identity_immunities ;vedro — nazwa spawn-sekcji przedmiotu (Potem będziemy przez niego spawnować). $spawn = "dynamic_objects\el_tehnika\komp_klava" ;ścieżka spawn-sekcji w drzewie spawn-obiektów w SDK (jeśli nie używasz SDK, to nie ma to szczególnego znaczenia). visual = objects\dynamics\decor\vedro_01.ogf ;Ścieżka do fizycznego modelu obiektu z folderu meshes. cform = skeleton ; Silnikowe klasy (nie ruszać) class = P_SKELET remove_time = 4 ;Czas, po którym obiekt zniknie. Numer do od 0 do 9999, jeśli wpiszesz 9999 to przetrwa bardzo długo Inna opcja: [vedro]:identity_immunities ;vedro — nazwa spawn-sekcji przedmiotu (Potem będziemy przez niego spawnować). $spawn = "physics\object" ;ścieżka spawn-sekcji w drzewie spawn-obiektów w SDK (jeśli nie używasz SDK, to nie ma to szczególnego znaczenia). visual = objects\dynamics\decor\vedro_01.ogf ;Ścieżka do fizycznego modelu obiektu z folderu meshes. class = O_PHYS_S remove_time = 60000 ;Czas, po którym obiekt zniknie. Numer do od 0 do 9999, jeśli wpiszesz 9999 to przetrwa bardzo długo Wydaje się lepiej. Zapisujemy plik. Dalej to już standard - tworzymy funkcję typu w pliku skryptu: function spawn () alife():create("vedro",vector():set(координаты X,Y,Z),level_vertex_id,game_vertex_id) end I wywołujemy tę funkcję przez dialog lub inny skrypt. ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1198-kak-zaspavnit-fizicheskiy-obaekt/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.