Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 NAZWA: Spawnujemy osobistą skrytkę [CoP] AUTOR: Novellus(Dee Key\D.K.) Od twórcy: "Pewnego dnia próbowałem zespawnować osobistą skrytkę. Ale kiedy uruchomiłem grę i podbiegłem do niego to nie był widoczny, ale można było z niego korzystać. Przejrzałem więc plik modelu mojej skrytki i zobaczyłem, że tekstura jest pusta. Tzn. otworzyłem model za pomocą notatnika, znalazłem odpowiednio ścieżkę do tekstury, jak i samą teksturę. Otworzyłem ją edytorem, a w miejscu obrazu „skrytki” napis - glow trans." POTRZEBNE PLIKI: Spoiler all.spawn equipment_box_02_case.ogf glow_ghost.dds all.spawn/alife_zaton.ltx INSTRUKCJA: Spoiler Aby to naprawić, wykonujemy następujące czynności: 1) Rozpakowujemy all.spawn, szukamy tam alife_zaton.ltx, otwieramy go i przewijamy na sam dół. Następnie kopiujemy to: [0] - numer sekcji(nie powinien się powtarzać) ; cse_abstract properties section_name = inventory_box - nie zmieniać name = zat_bandit_lager_actor_treasure - własna unikalna nazwa position = 405.11474609375,39.448211669922,-17.503120422363 - współrzędne direction = 0,0,0 ; cse_alife_object properties game_vertex_id = 293 - współrzędne distance = 0 level_vertex_id = 1632418 - współrzędne object_flags = 0xffffff3f custom_data = <<END [story_object] story_id = zat_a2_actor_treasure [level_spot] actor_box [logic] cfg = scripts\actor_inventory_box.ltx END ; cse_visual properties visual_name = dynamics\equipment_cache\equipment_box_02_case_dk - ścieżka do modelu z wizualizacją ; cse_alife_inventory_box properties tip = inventory_box_use Nie spieszymy się zapisywać. 2) Teraz idziemy za tą ścieżką - gamedata\meshes\dynamics\equipment_cache i otwieramy notatnikiem ten plik - equipment_box_02_case.ogf. Znajdujemy taką linijkę - glow\glow_ghost i zastępujemy ją tą - glow\glow_gp_dk (możesz użyć swojej nazwy, tylko żeby nie przekraczało znaków). Zapisujemy. 3) Następnie przechodzimy tutaj - gamedata\textures\glow. Tam, poprzez edytor graficzny, otwieramy ten plik - glow_ghost.dds. I rysujemy wszystko, co potrzebne (najlepiej oczywiście skrytkę). Zapisujemy w formacie .dds. To będzie wizualna tekstura naszej skrytki (dla tych, którzy nie wiedzą, jak pracować z teksturami, link do strony - Tworzenie tekstur). Nazwa tekstury powinna być taka sama jak wcześniej napisałeś w samym modelu, czyli glow_gp_dk. 4) Następnie wracamy do naszej sekcji all.spawn/alife_zaton.ltx/ w tej linijce - visual_name piszemy własny. Przykładowo: visual_name = dynamics\equipment_cache\equipment_box_02_case_dk. 5) Zapisujemy. Zapakowujemy all.spawn. Wrzucamy do folderu z grą. Testujemy. ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1318-cop-spavnim-lichnyy-yashtik/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.