Skocz do zawartości

Okienko "Czy na pewno chcesz przejść na inną lokację?" [CoP]


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NAZWA: Okienko "Czy na pewno chcesz przejść na inną lokację?" [CoP]
AUTOR: FalkineIsaku

 

WYJAŚNIENIE:

Spoiler

Okienko z pytaniem: "Czy na pewno chcesz przejść na inną lokację?" zostało wyciętę z CoP, ale pojawia się kiedy wchodzimy w restryktor, po kliknięciu "Tak" zostaniemy przeniesieni/teleportowani do level_changer; a po kliknięciu na "Nie" - teleportuje nas z dala od restryktora. Pliki są wzięte z amk-mod do CoP.

I wygląda ono tak:

1340162080_1.jpg.e11dd1f9aa55705617f3b27ce35a1cb4.jpg

 

PRACA W SDK:

Spoiler

Na początek robimy przejście, ale w tym temacie o tym informacji. W internecie są lekcje.
Tworzymy space_restrictor i w jego Custom data zapisujemy taką logikę:

[story_object]
story_id = nazwa_restryktora

[logic]
cfg = scripts\ścieżka\do_logiki\restryktora.ltx

I ustawiamy typ restryktora: Not A
Zalecane jest od razu zapisać współrzędne, dokąd będzie teleportować przy nacisnięciu na "Tak" i "Nie".
Kompilujemy spawn i przechodzimy do logiki.

 

PRACA Z LOGIKĄ:

Spoiler

Na początek pobieramy to archiwum: https://drive.google.com/drive/folders/1k8uV66bnn5Dfq7O2sksU3qMVJhaWx_-m?usp=share_link i wrzucamy do folderu z grą (jest tam xr_effects, podstawowy, możecie używać swojego, jeśli macie go zmienionego). Po tym idziemy do naszego pliku logiki restryktora i zapisujemy to:

[logic]
active = sr_idle@in

[sr_idle@in]
on_info = {=actor_in_zone(nazwa_restryktora)} %=nazwa_funkcji_która_będzie_w_xr_effects% sr_idle@out

[sr_idle@out]
on_info = {!actor_in_zone(nazwa_restryktora)} sr_idle@in

Teraz wchodzimy do xr_effects.script i zapisujemy taką funkcję:

function nazwa_funkcji()
    amk_wnd_lv.StartWnd("nazwa_restryktora")
end

Po tym idziemy do configs\misc\amk\amk_lv.ltx
I tak jak w przykładzie, zapisujemy współrzędne:
 

[nazwa_restryktora]
Yes=nazwa_restryktora_yes
No=nazwa_restryktora_no
[nazwa_restryktora_yes] - współrzędne teleportacji po naciśnięciu na "Tak"
x=
y=
z=

[nazwa_restryktora_no] - współrzędne teleportacji po naciśnięciu na "Nie"
x=
y=
z=

I to wszystko.

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/4265-cop-vy-deystvitelno-hotite-pereyti-na-druguyu-lokaciyu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.