Gość Diegtiariow Opublikowano 10 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2023 NAZWA: Tworzenie pancerza [SoC] AUTOR: GromeZ NIEZBĘDNE OPERACJE: Spoiler Pierwszą rzeczą, którą musimy zrobić, aby stworzyć zbroję, jest dodanie jej do konfigu. W tym celu wchodzimy do rozpakowanego folderu gamedata -> config -> misc -> outfit. 1. Tam musimy skopiować dowolną linię, odpowiednią dla naszej zbroi. Musimy wymyślić naszą nazwę jak np. novice_outfit - przykładowo wymyślamy takie: green_outfit. 2. Następnie musimy przeanalizować linie. Visual odpowiada za zbroję w postaci wyrzuconej z plecaka (czyli przedmiotu), zamieńmy ją na (killer_outfit). Actor Visual odpowiada za wizualny model naszej postaci podczas noszenia (można ją zobaczyć z drugiej lub trzeciej osoby). Wszystkie wizualizacje znajdują się wzdłuż ścieżki gamedata -> meshes -> actors gdzie wybieramy naszą frakcję. Powiedzmy, że Powinność. I wchodzimy do modelu, który znaleźliśmy w przykładzie actors\dolg\stalker_do_exoskeleton.ogf Następnie, linie odpowiadają za naszą nazwę zbroi w ekwipunku - pamiętaj o wpisaniu nazwy zbroi, w przeciwnym razie nastąpi wylot! inv_name = outfit_soldier_name inv_name_short = outfit_soldier_name (Kurtka nowicjusza) description = outfit_soldier_description inv_name = green_outfit_name inv_name_short = green_outfit_name (Nasz pancerz, który robimy) description = green_outfit_description Wtedy mamy linię inv_weight = 3.0 zmieniamy jego wagę na wymyśloną przez nas (albo ujemną albo dodatnią, ujemna - mniejsza waga, dodatnia - większa waga) inv_weight = 2.0 (uzyskano ujemną wagę zbroi) Następnie linijka slotu slot = 6 (zostawiamy jak jest) Następnie w ekwipunku mamy linię ikonki zbroi w inwentarzu. 3. Zmienimy to poprzez program SIE, poniżej będą współrzędne naszego pancerza, wpiszemy wybrane współrzędne dowolnego pancerza (w przykładzie wybierzemy ikonę skórzanej kurtki bandyty) inv_grid_width = 2 inv_grid_height = 2 inv_grid_x = 0 inv_grid_y = 18 (zastąpione poniżej) inv_grid_width = 2 inv_grid_height = 2 inv_grid_x = 12 inv_grid_y = 0 Następnie linia: full_icon_name = npc_icon_novice_outfit odpowiada za Visual naszej postaci w zbroi, dlatego aby użyć innego modelu wizualnego postaci w zbroi należy wejść w gamedata -> config -> ui -> ui_icons_npc. Po otwarciu pliku ui_icons_npc pojawią się linie: <ui_texture> <file_name>ui\ui_icons_npc</file_name> <texture id="npc_icon_without_outfit" x="384" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_novice_outfit" x="0" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_bandit_outfit" x="0" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_killer_outfit" x="256" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_monolit_outfit" x="384" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_specops_outfit" x="256" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_military_outfit" x="640" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_military1_outfit" x="1024" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_stalker_outfit" x="896" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_scientific_outfit" x="768" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_exo_outfit" x="128" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_exosv_outfit" x="1024" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_exodo_outfit" x="1158" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_svoboda_light_outfit" x="640" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_svoboda_heavy_outfit" x="128" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_dolg_outfit" x="512" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_dolg_scientific_outfit" x="512" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_ecolog_outfit" x="896" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_protection_outfit" x="768" y="384" width="128" height="320" /> </ui_texture> Możemy skopiować dowolną linijkę, następnie wpisać naszą nazwę: <ui_texture> <file_name>ui\ui_icons_npc</file_name> <texture id="npc_icon_without_outfit" x="384" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_novice_outfit" x="0" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_bandit_outfit" x="0" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_killer_outfit" x="256" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_green_outfit" x="256" y="704" width="128" height="320" /> <- NASZ PANCERZ (wzięto z pancerza najemników) <texture id="npc_icon_monolit_outfit" x="384" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_specops_outfit" x="256" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_military_outfit" x="640" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_military1_outfit" x="1024" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_stalker_outfit" x="896" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_scientific_outfit" x="768" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_exo_outfit" x="128" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_exosv_outfit" x="1024" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_exodo_outfit" x="1158" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_svoboda_light_outfit" x="640" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_svoboda_heavy_outfit" x="128" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_dolg_outfit" x="512" y="704" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_dolg_scientific_outfit" x="512" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_ecolog_outfit" x="896" y="384" width="128" height="320" /> <texture id="npc_icon_protection_outfit" x="768" y="384" width="128" height="320" /> </ui_texture> cost = cena naszego pancerza. 4. Następnie mamy konfiguracje zbroi. Zmieniamy na własne. immunities_sect = sect_green_outfit_immunities <--Zmieniamy tutaj! ; NO RESISTANCE burn_protection = 0.1 strike_protection = 0.2 shock_protection = 0.1 wound_protection = 0.2 radiation_protection = 0.1 telepatic_protection = 0.0 chemical_burn_protection = 0.1 explosion_protection = 0.1 fire_wound_protection = 0.2 bones_koeff_protection = kurtka_mask_damage [sect_green_outfit_immunities] <--Zmieniamy tutaj! burn_immunity = 0.04 współczynniki wytrzymałości samego kombinezonu strike_immunity = 0.01 shock_immunity = 0.04 wound_immunity = 0.025 radiation_immunity = 0.1 telepatic_immunity = 0.00 chemical_burn_immunity = 0.04 explosion_immunity = 0.04 fire_wound_immunity = 0.015 5. Opis pancerza Ścieżka: gamedata -> config -> text -> rus Szukamy tam pliku: string_table_outfit, otwieramy go! Dla przejrzystości kopiujemy dowolną linię z nazwą, na przykład przyjmujemy nazwę z bandyckiej kurtki: <string id="bandit_outfit_name"> <text>Kurtka bandziora</text> </string> <string id="bandit_outfit_name"> <text>Kurtka moro</text> <---Zamienione </string> Następnie szukamy dowolnej linii z opisem (description): <string id="killer_outfit_description"> <text>tekst.......</text> </string> <string id="green_outfit_description"> <text>Fajna kurtka moro</text> <-zamienione </string> 6. Dodajemy towar do konfigu handlu u Sidorowicza. Ścieżka: gamedata -> config -> misc -> trade_trader ;Pancerze killer_outfit = 1, 0.1 ----------------------------- Kopiujemy ;Pancerze killer_outfit = 1, 0.1 ----------------------------- ;Pancerze killer_outfit = 1, 0.1 green_outfit = 1, 1 (1, 1 - prawdopodobieństwo sprzedaży) SIE ICON EDITOR: Spoiler SIE_ICON_EDITOR_for_S.T.A.L.K.E.R..zip ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/4245-sozdanie-broni-stalker-tch/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.