aaa1112 Opublikowano 14 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 (edytowane) Mam pytanko/ prośbę. Czy ktoś może bawił się w przerabianie parametrów broni w tym modzie i czy znajdę gdzieś może gotowe pliki do podmiany? Mam na myśli nieszczęsny parametr tempa zużywania się broni, "condition_shot_dec" który w tym modzie jest zawrotnie szybki, z tego co zdążyłem zauważyć. Zastrzeliłem siedmiu bandytów z PM i stałem się bezbronny, bo jego stan zmalał do jakichś 60% i co drugi strzał się zacina... Dla mnie to jest z deczka bez sensu. Wiem co prawda jak zmienić ten parametr, ale widzę że każdy typ broni ma tutaj wiele podtypów i trzeba by było zmieniać parametry dla każdego podtypu. Byłoby z tym roboty od zatrzęsienia. Czy ktoś już kiedyś może się na to targnął? Edytowane 14 Lipca 2023 przez chszarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 15 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 @chszarz, skoro męczy Cię szybkie zużywanie się broni, a co za tym idzie, jej nieskuteczność w walce z wrogiem, to najlepiej zrób tak. Zaczynasz grę i widzisz jakie bronie możesz otrzymać/zdobyć na wstępie gry. Wtedy wybierz sobie jakąś broń, która będzie Ci jakiś czas służyć, wtedy zapisz sobie na kartce, jaka nazwa i po wyjściu gry, w odpowiednim pliku z weapons, zmieniasz parametr danej broni, np. zużycie. Możesz też zmienić ilość amunicji w magazynku, siłę rażenia i zasięg kuli. Jeśli nie wiesz co i jak, to pisz na moje PW, to coś zaradzimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano 15 Lipca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 2 godziny temu, Demosfen napisał(a): @chszarz musisz dla każdej broni pozmieniać wartości ręcznie w każdym configu Tak też robię. Nie ma wyjścia, trzeba na piechotę Chociaż fajniej by było mieć od razu wszystko gotowe. Ale nie ma problemu. Innych parametrów nie chcę ruszać, wolę jednak zachować realistyczne zachowanie się broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano 15 Lipca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 No i niestety, kolejny mod okazał się oszustwem i zmarnowaniem czasu. Okazało się, że bandyci mają sprawność komandosów, celność absolutną i zabijają mnie jednym trafieniem z odległości, z której dostrzeżenie wroga i trafienie w rzeczywistym świecie wymagałoby ultranowoczesnej broni snajperskiej i umiejętności na poziomie jakiejś maszyny. A gracz, żeby zabić jednego z nich musi trafić conajmniej kilka razy z tej samej broni. To że to jest paranoja i surrealizm, to jest fakt, tylko nie wiem czemu i komu ma służyć tworzenie tego typu gier. Mod ląduje w koszu i na czarnej liście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 15 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 To nie oszustwo panie, to tylko Misery 😁 Tak jak pisałem już w temacie o Anomaly, wszystkie mody bazujące na Misery są dla ludzi, którzy na śniadanie jedzą gruz i popijają WD40. To jest specjalnie podkręcone do granic absurdu żeby było "trudno"... tylko że jak ktoś się pomęczy te 20 godzin to zdobędzie taki sprzęt, że samemu idzie terminatorem zostać. Pomijam już wszelakie możliwości oszukiwania AI, które może i celnie strzela, ale inteligencją nigdy za bardzo nie grzeszyło. Dlatego też nigdy jeśli chodzi o COCa nie korzystałem z gotowców, tylko sam sobie składanki robiłem. Wbrew pozorom nie jest to takie skomplikowane, dobrą paczkę około 20 modów idzie posklejać w całość w godzinę czy dwie. A jak faktycznie chcesz zaznać bólu i cierpienia, to polecam OP 2.2 albo NLC. Przy nich takie Misery to istne "power fantasy" pęłną gębą 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.