Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2023 NAZWA: Przeniesienie pewnych rzeczy oryginalnego inwentarza [CoP] AUTOR: Ҫвяҭѳӎӹшљ W tutorialu zostanie przedstawione dodanie do profilu GG i NPC ich frakcji, rangi, reputacji i nastawienia (ostatnie tylko dla NPC), jak w SoC. Najpierw musimy przygotować pliki, które się przydadzą, a mianowicie: configs\ui\actor_menu.xml configs\ui\actor_menu_16.xml PRACA Z PLIKIEM ACTOR_MENU.XML: Spoiler Otwieramy plik actor_menu.xml i widzimy takie linijki: <properties_box> <texture>ui_inGame2_demo_player_info_window</texture> <list x="0" y="0" width="10" height="10" item_height="18" always_show_scroll="0" can_select="1" bottom_indent="10" right_ident="10" left_ident="20"> <font_s r="220" g="220" b="220"/> <font r="150" g="150" b="150" font="letterica16"/> </list> </properties_box> Po nich musimy wstawić następujące linie: <!-- Player Information --> <!-- Start --> <actor_ch_info x="694" y="10" width="321" height="89"> <name_static x="5" y="-3" width="112" height="16"> ; nazwa GG (ustawione w pliku configs\gameplay\character_desc_general.xml) <text align="l" font="letterica18" color="ui_2"/> </name_static> <rank_caption x="5" y="23" width="112" height="14"> ; ranga GG (analogicznie) <text align="l" font="letterica16" color="ui_3">ui_st_rank</text> </rank_caption> <rank_static x="76" y="23" width="112" height="14"> ; nazwa linijki (Ranga - Nowicjusz) <text align="r" font="letterica16" color="ui_3"/> </rank_static> <community_caption x="5" y="12" width="112" height="14"> ; frakcja GG (analogicznie) <text align="l" font="letterica16" color="ui_3">ui_st_community</text> </community_caption> <community_static x="76" y="12" width="112" height="14"> ; nazwa linijki (Frakcja - Wolny stalker) <text align="r" font="letterica16" color="ui_3"/> </community_static> <reputation_caption x="5" y="34" width="112" height="14"> ; reputacja GG (analogicznie) <text align="l" font="letterica16" color="ui_3">ui_st_reputation</text> </reputation_caption> <reputation_static x="76" y="34" width="112" height="14"> ; nazwa linijki (Reputacja - Neutralna) <text align="r" font="letterica16" color="ui_3"/> </reputation_static> <icon x="197" y="1" width="123" height="87" stretch="1"> ; ikonka GG po śmierci (poczerwienienie ikonki) <deadbody r="255" g="160" b="160" a="205"/> </icon> </actor_ch_info> <!-- Finish --> <!-- NPC Information --> <!-- Start --> <partner_ch_info x="11" y="10" width="321" height="89"> <name_static x="5" y="-3" width="112" height="16"> ; nazwa NPC (ustawione w pliku configs\gameplay\character_desc_general.xml или же, если NPC уникальный то configs\gameplay\character_desc_имя_локации.xml (к примеру character_desc_zaton.xml)) <text align="l" font="letterica18" color="ui_2"/> </name_static> <rank_caption x="5" y="23" width="112" height="14"> ; ranga NPC (analogicznie) <text align="l" font="letterica16" color="ui_3">ui_st_rank</text> </rank_caption> <rank_static x="76" y="23" width="112" height="14"> ; nazwa linijki (Ranga - Nowicjusz) <text align="r" font="letterica16" color="ui_3"/> </rank_static> <community_caption x="5" y="12" width="112" height="14"> ; frakcja NPC (analogicznie) <text align="l" font="letterica16" color="ui_3">ui_st_community</text> </community_caption> <community_static x="76" y="12" width="112" height="14"> ; nazwa linijki (Frakcja - Wolny stalker) <text align="r" font="letterica16" color="ui_3"/> </community_static> <reputation_caption x="5" y="34" width="112" height="14"> ; reputacja NPC (analogicznie) <text align="l" font="letterica16" color="ui_3">ui_st_reputation</text> </reputation_caption> <reputation_static x="76" y="34" width="112" height="14"> ; nazwa linijki (Reputacja - Neutralna) <text align="r" font="letterica16" color="ui_3"/> </reputation_static> <relation_caption x="5" y="45" width="112" height="14"> ; nastawienie NPC do GG (wróg, neutralny, przyjaciel) <text align="l" font="letterica16" color="ui_3">ui_st_relation</text> </relation_caption> <relation_static x="76" y="45" width="112" height="14"> ; nazwa linijki (Reputacja - Nie ma znaczenia) <text align="r" font="letterica16" color="ui_3"/> </relation_static> <icon x="197" y="1" width="123" height="87" stretch="1"> ; ikonka NPC po śmierci (poczerwienienie ikonki) <deadbody r="255" g="160" b="160" a="205"/> </icon> </partner_ch_info> <!-- Finish --> Ostatnim ruchem, który jest opcjonalny, jest usunięcie tych linii, ponieważ są one niepotrzebne: <actor_ch_info x="694" y="10" width="321" height="89"> <name_static x="10" y="18" width="140" height="16"> ; <text align="l" font="letterica18" color="ui_2"/> </name_static> <community_static x="10" y="36" width="140" height="14"> ; <text align="l" font="letterica16" color="ui_3"/> </community_static> <icon x="197" y="1" width="123" height="87" stretch="1"> ; <deadbody r="255" g="160" b="160" a="205"/> </icon> </actor_ch_info> <partner_ch_info x="11" y="10" width="321" height="89"> <name_static x="10" y="18" width="140" height="16"> ; <text align="l" font="letterica18" color="ui_2"/> </name_static> <community_static x="10" y="36" width="140" height="14"> ; <text align="l" font="letterica16" color="ui_3"/> </community_static> <icon x="197" y="1" width="123" height="87" stretch="1"> ; <deadbody r="255" g="160" b="160" a="205"/> </icon> </partner_ch_info> Uwaga: Aby mieć pewność, że gra się nie zawiesi, warto usunąć wszystkie objaśnienia (wszystkie te zdania po znaku ";"). PRACA Z PLIKIEM ACTOR_MENU_16.XML: Spoiler Wykonujemy te same manipulacje, co w przypadku pliku actor_menu.xml, z tym że po prostu wstawiamy linie nie te, które wstawiliśmy do pliku aktor_menu.xml, ale te: <!-- Player Information --> <!-- Start --> <actor_ch_info x="657" y="10" width="257" height="89"> <name_static x="103" y="21" width="112" height="16"> <text align="l" font="letterica18" color="ui_7"/> </name_static> <rank_caption x="103" y="50" width="112" height="14"> <text align="l" font="letterica16" color="ui_7">ui_st_rank</text> </rank_caption> <rank_static x="136" y="50" width="112" height="14"> <text align="r" font="letterica16" color="ui_7"/> </rank_static> <community_caption x="103" y="38" width="112" height="14"> <text align="l" font="letterica16" color="ui_7">ui_st_community</text> </community_caption> <community_static x="136" y="38" width="112" height="14"> <text align="r" font="letterica16" color="ui_7"/> </community_static> <reputation_caption x="103" y="61" width="112" height="14"> <text align="l" font="letterica16" color="ui_7">ui_st_reputation</text> </reputation_caption> <reputation_static x="136" y="61" width="112" height="14"> <text align="r" font="letterica16" color="ui_7"/> </reputation_static> <icon x="-2" y="25" width="99" height="87" stretch="1"> <deadbody r="255" g="160" b="160" a="205"/> </icon> </actor_ch_info> <!-- Finish --> <!-- NPC Information --> <!-- Start --> <partner_ch_info x="111" y="10" width="257" height="89"> <name_static x="103" y="21" width="112" height="16"> <text align="l" font="letterica18" color="ui_7"/> </name_static> <rank_caption x="103" y="50" width="112" height="14"> <text align="l" font="letterica16" color="ui_7">ui_st_rank</text> </rank_caption> <rank_static x="136" y="50" width="112" height="14"> <text align="r" font="letterica16" color="ui_7"/> </rank_static> <community_caption x="103" y="38" width="112" height="14"> <text align="l" font="letterica16" color="ui_7">ui_st_community</text> </community_caption> <community_static x="136" y="38" width="112" height="14"> <text align="r" font="letterica16" color="ui_7"/> </community_static> <reputation_caption x="103" y="61" width="112" height="14"> <text align="l" font="letterica16" color="ui_7">ui_st_reputation</text> </reputation_caption> <reputation_static x="136" y="61" width="112" height="14"> <text align="r" font="letterica16" color="ui_7"/> </reputation_static> <relation_caption x="103" y="88" width="112" height="14"> <text align="l" font="letterica16" color="ui_7">ui_st_relation</text> </relation_caption> <relation_static x="136" y="88" width="112" height="14"> <text align="r" font="letterica16" color="ui_7"/> </relation_static> <icon x="-2" y="25" width="99" height="87" stretch="1"> <deadbody r="255" g="160" b="160" a="205"/> </icon> </partner_ch_info> <!-- Finish --> Uwaga: Linie te nie różnią się za bardzo od tych w pliku actor_menu.xml, ale jak być może zauważyłeś, zapisane są w nich inne współrzędne. actor_menu_16.xml - plik ten pełni dokładnie tę samą funkcję co actor_menu.xml i nie różni się od nazwy, oprócz tego, że plik ten ma za zadanie poprawnie wyświetlać inwentarz UI na ekranach szerokoformatowych. ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/1732-cop-perenos-nekotorogo-funkcionala-originalnogo-inventarya/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.