Gość Diegtiariow Opublikowano 29 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2023 NAZWA: Paczka lokacji w formacie SDK od AK-103 [SDK] TWÓRCY PACZKI: GSC, AK-103 OPIS: Spoiler Co jest w paczce? • 209 wersji lokacji w formacie SDK z ponad 40 znanych wersji gier (w sumie 42 "odmiany" lokacji) (nie uwzględniono kilku paczek, a mianowicie: 749, 788, 1537, 1569 i 1829 - jeśli naprawdę tego potrzebujesz, spróbuj napisać do autora konwertera) • klucze do konwertera Бардака, służące do dekompilacji lokacji, które nie znajdują się w standardowym zestawie kluczy lokacji • pliki bat do dekompilacji Dla kogo jest przeznaczona ta paczka: Paczka przeznaczony jest przede wszystkim dla tych, którzy chcą dodać do gry nowe modele środowiska, a także dla tych, którzy z różnych powodów nie mają swoich buildów działających na nowym sprzęcie, ale chcieliby pobiegać po starych lokacjach w SOC, CS lub COP. Jaki format i rodzaj plików źródłowych level: Format - .level z geometrią. Teoretycznie wszystkie nadają się do SDK 0.4 (SoC) (bo przetestowano w nim całkiem sporą ich część), w praktyce - niektóre otwierają się w innych SDK i możliwe, że otworzą się w innych SDK przy umiejętnej konfiguracji. Czego nie ma w tej paczce: • skompilowanych lokacji; • poprawek tekstur dla lokacji; • brakujących modeli, które nie są wbudowane w poziom; • niestandardowych shaderów (ponieważ każda gra ma swój własny zestaw). Podziękowania: Wyrażam głęboką wdzięczność towarzyszom LeRaux i Kombat ze strony OblivionLost.ru - za wsparcie, iDredowi i Disordowi z forum AMK - za zainteresowanie paczkami, GSC za piękne lokacje, a zwłaszcza towarzyszowi Бардак za jego konwerter (bo bez niego nic by nie było). Jak poprawnie przeglądać paczkę poziomów: Standardowe poziomy z zestawu SDK otwierają się bez problemów. Jednak aby otworzyć paczkę, wymagane są jednak pewne dodatkowe kroki. Faktem jest, że kiedy uruchamiasz edytor poziomów, indeksuje on nowe obiekty - są to tekstury, dźwięki i części poziomów. Ponieważ każdy poziom ma około 3000 detailów, zaindeksowanie nawet 150 tysięcy detailów prowadzi w najlepszym przypadku do zawieszenia LE, a w najgorszym do ponownej instalacji z powodu crasha LE. Dlatego detaile poziomu należy wstawiać dopiero po uruchomieniu i tylko pojedynczo. → Rozpakowujemy wszystkie archiwa map*.* do folderu level_editor/maps; → Wewnątrz folderu za pomocą ctrl i prostokątnego zaznaczania archiwów; → W menu 7zip wybierz opcję rozpakuj tutaj; → Usuwamy wybrane archiwa zip; → Uruchom LE SDK (edytor poziomów); → Wybieramy żądaną mapę o nazwie takiej jak levelname_buildnumber.level w folderze maps, zapamiętujemy jej nazwę; → Obserwujemy gołą siatkę AI, źródła światła i obiekty nie wbudowane w poziom; → Zamykamy POZIOM (lokację) przyciskiem clear, ale nie sam SDK. Dlaczego - patrz wyżej.; → Otwieramy jedno z archiwów poziomów*.* w archiwizatorze i szukamy archiwum takiego jak levelname_buildnumber.7z; → Rozpakowujemy CAŁE archiwum levels*.* zawierające potrzebne archiwum. Tak jest szybciej; → Z archiwum zawierającym szczegóły wymaganego poziomu levelname_buildnumber.7z postępujemy jak w kroku 3; → Kopiujemy folder levelname_buildnumber do level_editor/rawdata/objects/levels; → Uruchamiamy ponownie wymagany plik levelname_buildnumber.level; → Wczytywanie trwa dłużej. Oczywiste jest, że tekstury nie są zbyt świetne i niektórych tekstur brakuje (ale dokładnie znamy numer buildu, gdzie były, z nazwy poziomu), ale nie przeszkadza to w przeglądaniu poziomu; → Przeglądamy, latamy, torturujemy SDK (a SDK, przypominam, przetwarza całą tę geometrię o kilka rzędów wielkości szybciej niż jakikolwiek build); → Wyłączamy poziom przyciskiem clear; → Obowiązkowo USUWAMY details z biblioteki obiektów albo korzystając z Object library editor w zakładce tego poziomu przyciskiem (najlepiej i szybciej) albo przesuwamy w folderze level_editor/rawdata/objects/levels; → Wyłączamy SDK lub powtarzamy krok 6. LINKI: Spoiler https://disk.yandex.ru/d/pBtHRMd_DwAbJ ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/512-sdk-pak-lokaciy-v-formate-sdk-ot-ak-103/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.