Agrael Opublikowano 4 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2023 Platforma: Quake Data premiery: 18.06.2022 r. (pierwsza wersja) Autor: KleskBY OPIS: Spoiler Q.U.A.L.K.E.R to niezależny projekt, który może przekształcić się w strzelankę MMO w uniwersum S.T.A.L.K.E.R.-a. Korzystając z nowoczesnego rozszerzenia Quake'a (DarkPlaces) autorowi udało mi się przenieść wiele elementów gry S.T.A.L.K.E.R. (bronie, lokacje, potwory, mechanikę rozgrywki) na lżejszy silnik ze stabilnym multiplayerem. Ze względu na fakt, że jest to zasadniczo Quake, gra się podobnie, jak w Half-Life lub Counter-strike. Cechy moda: 3 duże lokacje z Cienia Czarnobyla + 3 bonusowe. 16 nowych broni, w tym karabin Gaussa. 6 nowych typów potworów (ślepy pies, pijawka, zombie, snork, kontroler, pseudogigant). 2 rodzaje anomalii. Tryb współpracy, w którym można swobodnie poruszać się po lokacji. Tryb deatchmatch. Tryb przetrwania, w którym gracze będą musieli walczyć z falami mutantów, ulepszając swój sprzęt w sklepie. Kompatybilność z mapami z Quake'a (w przyszłości planowana jest kompatybilność z mapami z Half-Life i pierwszej Paranoi). Kompatybilność z systemem Android (z wykorzystaniem QuadTouch). Projekt jest w pełni OpenSource i dostępny do edycji dla każdego. Wygodna, przyjazna platforma. Plany na przyszłość: przeniesienie wszystkich trybów gry z oryginalnego S.T.A.L.K.E.R.-a; rozszerzenie arsenału broni, kombinezonów i innego wyposażenia; ulepszenie wersji na Androida; prosta fabuła lub przeniesienie lokacji z pierwszej odsłony Paranoi. Plany na daleką przyszłość: Kilka serwerów z różnymi lokacjami oraz możliwością przemieszczania się między nimi. Dodanie wojny frakcji. Możliwość gry jako zombie lub wcielenie się w inne mutanty. Dodanie emisji oraz dynamicznych wydarzeń. Dodanie pory dnia i nocy. Zadania, fabuła i ekonomia uzależnione od posunięć gracza. PORADY: Spoiler Możliwe problemy oraz wskazówki: Aby zagrać przez internet należy otworzyć port 26000 lub skorzystać z Hamachi. Jeżeli wczytywanie gry zajmuje zbyt wiele czasu, wypróbuj inny plik wykonalny. Być może masz za mało pamięci RAM lub korzystasz z 32-bitowego silnika. Jeśli liczba klatek na sekundę jest bardzo niska, otwórz ustawienia i przełącz oświetlenie na wysokie. Jeśli w grze nie ma cieni lub oświetlenia, otwórz ustawienia i przełącz oświetlenie na maksymalne. Na Androidzie niektóre lokacje mogą ładować się nawet 15 minut. Wynika to ze specyfiki portu. Jeśli nie możesz znaleźć celu, zwróć uwagę na czerwony krzyżyk na kompasie. Możesz utknąć i w niektórych miejscach zauważyć spadek klatek, ponieważ lokacje nie są zoptymalizowane pod kątem silnika gry Quake. Projekt wciąż pozostawia wiele do życzenia i zawiera wiele błędów. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Quake. 2. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry, a następnie włączamy "Q.U.A.L.K.E.R.exe". LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: GitHub - [KLIK] Źródła: 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.