Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

vicsr-cover_by_meta.jpg


Modyfikacja rozgrywki na platformie Shadow of Chernobyl mająca na celu stworzenie realizmu.

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać: https://drive.google.com/file/d/1GQg5UzJW4Jum7fmM5YDP_Hs8LI3Su1Mg/view?usp=drive_link

Nasza społeczność: S.T.A.L.K.E.R. VicSR Mod

Instalacja:

  • Nie jest wymagana instalacja na oryginalnej grze, pobierz archiwum, rozpakuj i graj

Zmiany:
Działka:

  • Oryginał, w planach nowy

Poprawki:

  • Naprawiono dużą liczbę błędów z oryginalnej gry

Grafika:

  • Wprowadzono wyższą jakość, fotorealistyczną reteksturę lokacji, NPC i mutantów (autor: Argus)
  • Lepsza pogoda (lepsze tekstury nieba, odcięcie wiatru i kurzu, zmniejszona gęstość mgły, zwiększony zasięg rysowania powierzchni lokalizacji)
  • Wprowadzono lepsze shadery do dynamicznego oświetlenia
  • Modele i tekstury niektórych NPC-ów zostały zastąpione lepszymi
  • Nowe menu, ekran ładowania i bardziej kompaktowy kursor
  • Minimapa i licznik amunicji zostały usunięte z interfejsu

Rozgrywka:

  • Liczba broni została zwiększona do ponad 300 jednostek (w tym nóż i granaty)
  • Charakterystyka każdej broni i amunicji jest zbliżona do rzeczywistej (siła niszcząca obliczana jest z uwzględnieniem energii kinetycznej długości pocisku i lufy)
  • Charakterystyka zbroi jest zbliżona do rzeczywistej (stosowane są klasy ochrony kamizelek kuloodpornych, obrażenia pancerne i amunicja przeciwpancerna różnego rodzaju)
  • Zwiększono liczbę leków do ponad 30 jednostek (leki przeciwbólowe, przeciwradiacyjne, stymulujące, hemostatyczne)
  • Charakterystyka leków jest zbliżona do rzeczywistej (efekty są obliczane z uwzględnieniem mechanizmu działania i dawki, występują skutki uboczne)
  • Charakterystyka żywności jest zbliżona do rzeczywistej (nasycenie oblicza się biorąc pod uwagę wartość energetyczną i masę)
  • Ilość jedzenia została zwiększona do ponad 20 jednostek (łącznie z napojami)
  • Nowa broń i przedmioty rozdawane wszystkim NPC i handlarzom
  • Wprowadzono naprawę broni i wyposażenia poprzez dialog z handlarzami
  • Realistyczne promieniowanie (przeliczone na rentgeny na godzinę)
  • Przywrócono dozymetr i detektory anomalii
  • Przerobiono pojawianie się artefaktów w anomaliach
  • Przerobiono charakterystykę artefaktów
  • Wojsko używa większej liczby pojazdów opancerzonych
  • Usunięto oryginalne pamięci podręczne gier

Inny:

  • Zapisy, logi i zrzuty ekranu są zapisywane w folderze gry, a nie na dysku C
  • Duża ilość innych drobnych ulepszeń
  • Znacznie poprawiona optymalizacja
  • Zaimplementowano program uruchamiający

Zmiany w aktualizacji 0.32:
Poprawki:

  • Naprawiono niektóre błędy lokalizacyjne
  • Naprawiono nieprawidłowe ikony niektórych mutantów
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzutów nabojów w niektórych broniach
  • Naprawiono możliwość zamiany karabinu szturmowego M16A1 na AR-15 i AR-15 na M16A1 podczas dostrajania poprzez dialog
  • Naprawiono błędną cenę sprzedaży amunicji .50 Beowulf u NPC i handlarzy
  • Naprawiono brak lokalizacji tekstu w menu, gdy zainstalowany jest spawner i podczas usuwania spawnera za pomocą programu uruchamiającego
  • Naprawiono nieprawidłową ikonę wiadomości Monolith w dynamicznych wiadomościach (wspólna ikona kanału zamiast ikony grupy Monolith)

Grafika:

  • Lupa została usunięta z menu
  • Lepsze tekstury ekranu ładowania
  • Lepsze ikony niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsze tekstury pistoletów TT
  • Lepsze tekstury pistoletu APS
  • Lepsze tekstury karabinu maszynowego F2000
  • Lepsze tekstury dla pistoletów Glock
  • Bardziej realistyczna siatka celownicza dla lunety celowniczej F2000
  • Bardziej realistyczna siatka celownicza celownika optycznego Hensoldt HKV karabinu szturmowego G36

Rozgrywka:

  • Warianty broni wydawanej przez Wilka zostały zmienione
  • Bardziej realistyczny dźwięk latających helikopterów
  • Bardziej realistyczne dźwięki wystrzałów z broni palnej w kalibrach 12/76, 16/70, 20/70 i .410/76
  • Zmieniono profile bandytów NPC na północnym punkcie kontrolnym na Kordonie (doświadczonych zastąpiono początkującymi)
  • Dialog z Kepem został zmieniony po wykonaniu zadania „Wspomóż punkt kontrolny Bariery Wolności” (nagroda jest przyznawana przed zwrotem „Dziękuję”, a nie po zdaniu)
  • Zmieniono nagrodę za wykonanie zadania „Udziel pomocy punktowi kontrolnemu Bariera Wolności” (20 000 rubli zamiast 50 000 rubli)
  • Nazwa leczenia ran za pomocą artefaktów „Krew z kamienia”, „Kawałek mięsa” i „Dusza” została zmieniona na Zdrowie
  • Przywracanie zdrowia przez artefakt Krew Kamienia zostało zwiększone 2,5 razy
  • Przywracanie zdrowia przez artefakt „Halk of Meat” zostało zwiększone 2 razy
  • Przywracanie zdrowia przez artefakt „Dusza” zostało zwiększone o 50%
  • Zmniejszenie wytrzymałości przez artefakt „Krople” zostało zwiększone 2,5 razy
  • Zmniejszenie wytrzymałości przez artefakt Kuli Ognia zostało zwiększone 2 razy
  • Zmniejszenie wytrzymałości za pomocą artefaktu Kryształ zostało zwiększone o 50%
  • Odzyskiwanie wytrzymałości przez artefakt „Ogień Bengalski” zostało zwiększone 2,5 razy
  • Odzyskiwanie wytrzymałości przez artefakt „Błysk” zostało zwiększone 2 razy
  • Odzyskiwanie wytrzymałości dzięki artefaktowi Światło Księżyca zostało zwiększone o 50%
  • Poprawiony stosunek cen do charakterystyki przedmiotu
  • Mistrzowie bandytów zostali ponownie uzbrojeni (pistolety TT zastąpiono CZ-75)
  • Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (do barmana dodano pistolet CZ-75)
  • Zmieniono asortyment niektórych sprzedawców (zmniejszono liczbę leków na skutki uboczne i środków hemostatycznych wszystkich typów z 10 do 5 jednostek dla wszystkich sprzedawców z wyjątkiem Sacharowa)
  • Bardziej realistyczne cechy opaski uciskowej CAT (kontrola krwawienia zwiększona o 50%)
  • Silencer usunięty z oryginalnej gry

Inny:

  • Zaktualizowany spawner
  • Ulepszona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia

Zrzuty ekranu:

Спойлер

1.thumb.png.3650e21fbb032626b864ccf438106762.png

2.thumb.jpg.4e4ab24d874d7c38f9beeb2efdb2cf22.jpg

3.thumb.png.8413d96ea9bffb8e609fbfa9e97c8c2d.png

4.thumb.png.2706aec2df749d45a82ee13ba8a66257.png

5.thumb.png.aabc07fa72f2949d62609f9bd2efb980.png

6.thumb.png.4dedd98b78439900b5c3307dc122d9e1.png

7.thumb.png.f40daad1dd9117994a6ed05507d6380a.png

8.thumb.png.589eea9c133d63490d62a606a7ca9e11.png

9.thumb.png.57b7642c512aecf62943061cd3b6454c.png

10.thumb.png.95a8c91087d2e6c29e4fc7acee6cf5dd.png

11.thumb.png.16da84a8242229936fb00ec8f2050ae6.png

 

 

  • Dodatnia 3
  • Klimatyczne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Aktualizacja 0.33 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać: https://drive.google.com/file/d/159eJPA8bofXB1EJ2_pxYoVpUc0Xt51j3/view?usp=sharing

Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Poprawiono nierealistyczną nazwę i charakterystykę pistoletu maszynowego MP5A5 z nabojem .40 S&W (modyfikacja A5 zamiast A3)
  • Naprawiono zbyt szybkie animacje wyciągania, chowania i strzelania strzelby Mossberg 500 (spowolnienie odpowiednio o 12,5%, 40% i 20%)
  • Poprawiono nierealistyczną nazwę celownika karabinu VSS "Vintorez" (PSO-1-1 zamiast PSO-1M2-1)
  • Naprawiono nierealistyczne zasoby pistoletów Beretta (10 000 strzałów zamiast 20 000 strzałów)
  • Naprawiono nierealistyczne zasoby dla pistoletów USP (10 000 strzałów zamiast 40 000 strzałów)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu VSK-94 (3,5 kg zamiast 3 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu Beretta 8000 (0,9 kg zamiast 0,92 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu Beretta 8045 (0,92 kg zamiast 0,9 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną długość lufy pistoletów Beretta 8040 i Beretta 8357 (94 mm zamiast 92 mm)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu FNP z nabojem .45 ACP (0,7 kg zamiast 0,94 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletów FNP z nabojem 9x19, .40 S&W i .357 SIG (0,7 kg zamiast 0,76 kg)
  • Naprawiono nierealistyczny skład apteczki IFAK (oksykodon 1 sztuka został zastąpiony morfiną 2 sztuki)
  • Naprawiono nierealistyczny czas wytwarzania gazu dla granatu M7A2 (45 sekund zamiast 30 sekund)
  • Naprawiono nierealistyczny promień obrażeń granatu M7A2 (10 metrów zamiast 5 metrów)
  • Naprawiono awarię na Agropromie podczas wchodzenia do fabryki Agroprom
  • Naprawiono okresowe loty do elektrowni jądrowej w Czarnobylu
  • Naprawiono nieprawidłowe modele niektórych pseudopsów (modele szarych pseudopsów zamiast zwykłych i odwrotnie)
  • Poprawiono te same nagrody za wykonanie zadań Sacharowa w poszukiwaniu artefaktów i części ciał mutantów oraz ceny za ich sprzedaż Sacharowowi (nagrody zwiększone o 50%)
  • Naprawiono nieprawidłowe wskazanie redukcji wytrzymałości przez artefakty "Krople", "Kula ognia" i "Kryształ" (-0,2%/s, -0,5%/s i -1%/s zamiast 0,5%/s, 1%/s i odpowiednio 1,5%/s)
  • Naprawiono nieprawidłowe wskazanie regeneracji wytrzymałości przez artefakty „Ogień Bengalski”, „Błysk” i „Światło Księżyca” (0,2%/s, 0,5%/s i 1%/s zamiast 0,5%/s, 1%/s i 1,5% odpowiednio /s)

Grafika:

  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsza animacja biegu pistoletu MP-443 "Rook".
  • Lepsze tekstury dla karabinu CheyTac M200
  • Lepsze tekstury granatnika RG-6
  • Lepsze tekstury granatnika RGM-40 "Kastet".
  • Lepsze tekstury karabinu szturmowego AS „Val” i karabinu VSS „Vintorez”.
  • Bardziej realistyczne tekstury karabinu maszynowego F2000 (ciemniejszy kolor)
  • Bardziej realistyczne tekstury Sacharowa (biała szata zamiast niebieskiej)

Rozgrywka:

  • Bardziej realistyczna celność ognia z pistoletu automatycznego vz.61 (zwiększona o 33,3%)
  • Bardziej realistyczna szybkostrzelność pistoletu automatycznego vz.61 (900 v/m zamiast 850 v/m)
  • Bardziej realistyczna celność strzelania ze wszystkich pistoletów i rewolwerów o długości lufy mniejszej niż 108 mm (zmniejszona o 16,6%)
  • Bardziej realistyczna celność ognia dla wszystkich pistoletów, rewolwerów i pistoletów maszynowych o długości lufy większej niż 146 mm (zwiększona o 16,6%)
  • Bardziej realistyczna nazwa pistoletu maszynowego MP5A3 z nabojem .40 S&W (powinna brzmieć MP5/40A3)
  • Bardziej realistyczne nazwy pistoletów maszynowych UMP-45, UMP-40 i UMP-9 (powinny być UMP)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów 9x39 (prędkość pocisku jest mniejsza o 15 m/s)
  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Nowa broń: pistolet MP-446 Viking, karabin M1A EBR
  • Nowe leki: naftyzyna (lek przeciwradiacyjny)
  • Nowe przedmioty: celownik PSO-1M2-1
  • Dodano możliwość montażu celownika PSO-1M2-1 na karabinie szturmowym AS "Val".
  • Usunięto możliwość montażu celownika PSO-1 na broni na nabój 9x39 (zastąpienie PSO-1 przez PSO-1M2-1)
  • Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (do Petrenko dodano celownik PSO-1M2-1, do Sacharowa dodano naftyzynę)
  • Bardziej realistyczna nazwa szkodliwego działania granatu Zarya-2 (psychologiczne zamiast światła i dźwięku)
  • Bardziej realistyczna nazwa niszczącego efektu granatu AN-M14 (termiczny zamiast spalania)
  • Bardziej realistyczna nazwa niszczącego działania granatu M7A2 (chemikalia zamiast gazu łzawiącego)
  • Dodano opis granatu M7A2 (dodano promień obrażeń)
  • Zmieniono opis laski dynamitu

Inny:

  • Zaktualizowano spawnera
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Aktualizacja 0.34 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać: https://drive.google.com/file/d/1qZYZmEnlOmD1sLrLYUqpe7qyKqk-Fn35/view?usp=sharing

Poprawki:

  • Naprawiono niektóre błędy lokalizacyjne
  • Naprawiono błędną cenę sprzedaży granatów M7A2 u NPC i handlarzy
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzutów nabojów w niektórych broniach
  • Naprawiono nierealistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinu maszynowego Typ 56 (zwiększone 10-krotnie)
  • Naprawiono nierealistyczny zasób karabinów ASVK „Kord”, OSV-96 „Burglar” i VSSK „Vykhlop” (10 000 strzałów zamiast 5000 strzałów)
  • Naprawiono nierealistyczne zasoby dla karabinów Arctic Warfare L121A1 i Barret M82A1 (10 000 strzałów zamiast 5000 strzałów)
  • Naprawiono nierealistyczne zasoby karabinu CheyTac M200 „Interwencja” (10 000 strzałów zamiast 2000 strzałów)
  • Naprawiono nierealistyczny zasób karabinu przeciwpancernego PTRD (10 000 strzałów zamiast 500)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego CAR-15 (2,43 kg zamiast 2,8 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną masę karabinu maszynowego DP (10,72 kg zamiast 10,7 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu SV-98 (7,2 kg zamiast 6,8 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego HK416 (3,56 kg zamiast 3,8 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu HK417 (4,75 kg zamiast 5,5 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną nazwę karabinu DSA-58 (powinno być SA-58 OSW)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego F2000 Taktycznego (3,8 kg zamiast 3,4 kg)
  • Naprawiono brak dymu podczas strzelania z broni z zainstalowanym tłumikiem
  • Naprawiono obecność błysku podczas strzelania z broni z zainstalowanym tłumikiem
  • Naprawiono błędną nazwę nabojów .30-06 Springfield w opisach broni (.30-06 zamiast .30-06 Springfield)
  • Naprawiono niemożność zainstalowania tłumika PRS QDC w karabinach M110, Mk.14 EBR, M39 EMR, M1A EBR i HK417
  • Naprawiono nierealistyczne właściwości diklofenaku i ketorolu (redukcja skutków ubocznych zamiast ich występowania)
  • Naprawiono awarię podczas pojawiania się papierosów „Lucky Strike” i czujnika PP-4A w generatorze

Grafika:

  • Lepsze ikony niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsze tekstury karabinu maszynowego DP
  • Lepsze tekstury dla karabinu G43
  • Lepsze tekstury dla karabinu maszynowego M240
  • Lepsze tekstury dla karabinu maszynowego MG-42
  • Lepsze tekstury karabinu szturmowego StG-44
  • Lepsze tekstury karabinu maszynowego AUG A1
  • Lepsze tekstury dla pistoletu vz.52
  • Lepsze tekstury granatu Zarya-2
  • Lepsze tekstury pistoletu GSh-18
  • Lepsze tekstury karabinu szturmowego SIG SG 550
  • Lepsze tekstury dla pistoletu MP-444 "Bagheera".
  • Bardziej realistyczne tekstury pistoletu MP-444 „Bagheera”.
  • Bardziej realistyczne tekstury kapturów NVD (dodano rozmycie)
  • Wysokiej jakości siatka celownicza do karabinu szturmowego AUG A1

Rozgrywka:

  • Zmieniono artykuły ze szkoleniami w encyklopedii
  • Poprawiony stosunek cen do charakterystyki przedmiotu
  • Bardziej realistyczne właściwości paracetamolu (usunięto zmniejszoną liczbę skutków ubocznych)
  • Zwiększona liczba wiadomości w wiadomościach dynamicznych (3 nowe wiadomości)
  • Bardziej realistyczna szansa na zacięcie wszystkich broni (zwiększona 20x)
  • Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia broni serii AK (zwiększone 5-krotnie)
  • Bardziej realistyczna szansa na zacięcie broni serii AR (zwiększona o 50%)
  • Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinów SVD i SVDM (zmniejszone 2 razy)
  • Bardziej realistyczny zasięg strzelania ze wszystkich rodzajów broni na kaliber .338 Lapua Magnum (1500 metrów zamiast 2000 metrów)
  • Bardziej realistyczna żywotność pistoletów GSz-18, MP-443 „Wieża” i MP-446 „Wiking” (5000 strzałów zamiast 4000)
  • Bardziej realistyczna żywotność produktu nr 62 (2000 strzałów zamiast 10 000 strzałów)
  • Bardziej realistyczne obrażenia granatu TBG-7V „Tannin” (zwiększone 2 razy)
  • Bardziej realistyczna waga karabinu DSA-58 (4,1 kg zamiast 4,08 kg)
  • Bardziej realistyczna waga karabinu SCAR-H (3,6 kg zamiast 3,58 kg)
  • Bardziej realistyczna waga karabinu Remington 700 (3,9 kg zamiast 4,08 kg)
  • Bardziej realistyczne obrażenia od dynamitu (zwiększone o 20%)

Inny:

  • Zaktualizowany spawner
  • Ulepszona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
Edytowane przez VicSR
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Aktualizacja 0.35 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobieraćhttps://drive.google.com/file/d/1Z5WqBiL_J13COFTJIInflPSEFNZ6NaHd/view?usp=drive_link

Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono brakujący przycisk „Wyjście do menu” w menu pauzy
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Naprawiono nierealistyczny promień zniszczenia granatu RGN (35 metrów zamiast 25 metrów)
  • Naprawiono nierealistyczny promień ciągłego niszczenia granatu Mk.2A1 (10 metrów zamiast 7 metrów)
  • Naprawiono nadmierny zasięg strzału granatników MGL M32 "Milcor" i M79 przy strzale 40x46 M576 (zmniejszony 4-krotnie)
  • Naprawiono nierealistyczną charakterystykę nabojów 23x75R "Shrapnel-25" (prędkość pocisku większa o 90 m/s)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę nabojów 23x75R "Shrapnel-25" (0,5 kg zamiast 0,8 kg)
  • Naprawiono brak penetracji przeszkód przez pociski 23x75R "Shrapnel-25"
  • Naprawiono nierealistyczną wagę magazynka M74 (6,88 kg zamiast 6,84 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę naftyzyny (0,01 kg zamiast 0,02 kg)
  • Naprawiono awarię w barze podczas przechodzenia do Magazynów Wojskowych
  • Naprawiono awarię, gdy notatka od twórców pojawiała się w spawnerze

Grafika:

  • Lepsze tekstury reliefowe
  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Bardziej realistyczne ikony morfiny, nalbufiny, oksykodonu i heroiny (większa strzykawka)
  • Lepsze tekstury granatów F-1 i RGD-5
  • Lepszy model granatu RGN
  • Lepsze tekstury granatu RGO
  • Lepsze tekstury pistoletu maszynowego PPSh
  • Lepsze tekstury strzelby KS-23M "Drozd"
  • Lepsze tekstury pistoletu maszynowego MP7A1
  • Lepsze tekstury miotacza ognia RPO-A "Shmel"
  • Lepsze tekstury pistoletu maszynowego AEK-919K "Kashtan"
  • Lepsze tekstury karabinów szturmowych AK-74M, AK-101-2, AK-103-2 i AK-105-2
  • Lepsze tekstury dla karabinów maszynowych RPK, RPKN, RPK-74, RPK-74N i RPK-201

Rozgrywka:

  • Zmieniono warianty broni wydawanej przez Wilka
  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Zasięg wykrywania GG i NPC przez wzrok niewidomych psów jest zmniejszony o 33%
  • Zakupy hurtowe od sprzedawców zostały przerobione zgodnie z wprowadzonymi zmianami
  • Bardziej realistyczna nazwa rodzaju paracetamolu (przeciwbólowy, przeciwgorączkowy zamiast przeciwbólowego)
  • Bardziej realistyczna nazwa rodzaju naloksonu (antagonista receptorów opioidowych zamiast antidotum przeciwbólowego)
  • Bardziej realistyczna celność strzelania ze wszystkich strzelb, granatników, granatów o napędzie rakietowym i miotaczy ognia (zwiększona o 25%)
  • Bardziej realistyczny zasięg strzelania ze wszystkich pistoletów i rewolwerów (200 metrów zamiast 150 metrów)
  • Bardziej realistyczny promień całkowitego zniszczenia granatu RGO (16 metrów zamiast 17 metrów)
  • Bardziej realistyczny pełny promień wybuchu granatu M67 (10 metrów zamiast 5 metrów)
  • Bardziej realistyczny promień ciągłego niszczenia granatu RGN (8 metrów zamiast 9 metrów)
  • Bardziej realistyczna nazwa granatu Mk.2A1 (powinna brzmieć Mk.2)
  • Zwiększono liczbę wiadomości w wiadomościach dynamicznych (3 nowe wiadomości)
  • Wojskowi snajperzy w Elektrowni Jądrowej w Czarnobylu zostali ponownie wyposażeni (karabin OSV-96 „Włamywacz” został zastąpiony przez SVD)
  • Bardziej realistyczna nazwa rodzaju pocisków łuskowych i półpłaszczowych nabojów (powinna być zwykła)
  • Bardziej realistyczna nazwa typu pocisku naboju 5,45x39 7BT4 (znacznik przeciwpancerny zamiast smugacza)
  • Przerobiono łupy NPC niektórych frakcji (prawdopodobieństwo pojawienia się chleba zwiększono o 33%, prawdopodobieństwo pojawienia się kiełbasy zwiększono o 50%, prawdopodobieństwo pojawienia się konserwy zwiększono 2 razy, prawdopodobieństwo pojawienia się batony „Mars” i „Snickers”, wódka „Nemiroff”, woda mineralna, kolby z wodą, napoje „Non Stop” i „Red Bull”, papierosy „Prima”, „Parliament”, „Lucky Strike” oraz skręt z marihuaną podwyższony o 50%, 2-krotnie wzrosło prawdopodobieństwo pojawienia się granatów RGN i RGO z Dołgowców, usunięto granaty F-1 i RGD-5 z Dołgowców, zwiększono o 50% prawdopodobieństwo pojawienia się konserw ze Swobodowców i najemników, wycięto bandytom piwo i karty do gry „Baltika”, najemnikom wycięto kawę i zastąpiono ją napojami „Non Stop” i „Red Bull”)

Inny:

  • Zaktualizowany spawnik
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Aktualizacja 0.36 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać:
https://drive.google.com/file/d/1tdX7nJN0JqH6sYvNBybCv4Kw9MjWY0ta/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1tdX7nJN0JqH6sYvNBybCv4Kw9MjWY0ta/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1tdX7nJN0JqH6sYvNBybCv4Kw9MjWY0ta/view?usp=sharing

Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono brakujące ślady po eksplozjach granatów, rakiet i zniszczonego sprzętu
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Naprawiono okresowe awarie spowodowane brakiem parametru corpse_visual dla NPC
  • Naprawiono nierealistyczną nazwę karabinu Arctic Warfare L115A3 (powinna brzmieć Arctic Warfare L115A1)
  • Naprawiono lukę w teksturach podczas odtwarzania animacji przeładowania karabinu M14
  • Naprawiono nierealistyczną długość lufy karabinu Mosin (729 mm zamiast 730 mm)
  • Naprawiono brakującą nazwę dynamitu w magazynach wojskowych i elektrowni jądrowej w Czarnobylu
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinka M1 i karabinka M2 (2,36 kg zamiast 2,4 kg)
  • Naprawiono zbyt szybką animację wystrzału z karabinu maszynowego L86A2 LSW (spowolnienie o 42,8%)
  • Naprawiono rozbieżność pomiędzy dźwiękiem przeładowania karabinu maszynowego L86A2 LSW a jego animacją (spowolnienie o 11,1%)
  • Naprawiono nierealistyczną celność strzelb podczas strzelania pociskami .410/76, 20/70, 16/70 i 12/76 Brenneke oraz nabojami 12/76 FRAG-12 HE-AP (zmniejszono 4-krotnie)
  • Naprawiono przyjazne nastawienie najemników do grupy „Wolność”, gdy wrogie nastawienie grupy „Wolność” do najemników (przyjazne nastawienie najemników zostało zastąpione wrogim)
  • Naprawiono przyjazne podejście naukowców do wojska, gdy wojsko miało neutralny stosunek do naukowców (przyjazne podejście naukowców zastąpiono neutralnym)

Grafika:

  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Bardziej realistyczne rozmiary dziur po kulach ze wszystkich nabojów
  • Lepszy model pistoletu PB
  • Lepsze tekstury karabinów szturmowych AK-74 i AKM
  • Lepsze tekstury dla karabinów maszynowych RPK i RPK-74
  • Lepsze tekstury dla karabinów szturmowych CAR-15, M4A1 i HK416
  • Lepsze tekstury dla karabinów FAL, L1A1 i celownika optycznego L2A2 SUIT

Rozgrywka:

  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Prawdopodobieństwo pojawienia się części ciała wszystkich mutantów zmniejszono o 20%
  • Bardziej realistyczna przeżywalność niewidomych psów (zwiększona o 20%)
  • Bardziej realistyczna przeżywalność dzików (zmniejszona 2 razy)
  • Obrażenia od trafień w głowę dzików zwiększone 2 razy
  • Bardziej realistyczna przeżywalność pseudo-psów (zwiększona 2 razy)
  • Bardziej realistyczna przeżywalność pseudogigantów (zmniejszona 2 razy)
  • Bardziej realistyczna nazwa karabinu L1A1 (powinna brzmieć L1A1 SLR)
  • Bardziej realistyczne obrażenia od pocisków naboju 12/76 FRAG-12 HE-AP (zwiększone o 50%)
  • Bardziej realistyczne cechy kombinezonu ochrony chemicznej (wycięcie ochrony termicznej)
  • Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinu maszynowego StG-44 (zwiększone o 50%)
  • Bardziej realistyczne nazwy karabinków M1 i karabinków M2 (powinny to być M1 i M2)
  • Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinów SVDK, SVU i SVU-A (zmniejszone 2 razy)
  • Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinu szturmowego L85A2 i karabinu maszynowego L86A2 LSW (zwiększone 2-krotnie)
  • Bardziej realistyczna nazwa typu pocisku naboju 7,62x54R 7BT1 (znacznik przeciwpancerny zamiast smugacza)
  • Bardziej realistyczna celność ognia karabinów ABC-36, G3SG1, G43, Zastava M76, karabinu Mosin, M1903, SVD, SVDM, SVDK, SVT-40, SVU i SVU-A (zmniejszona 2 razy)
  • Bardziej realistyczna celność strzelania z karabinów Arctic Warfare L118A1, L115A1, L121A1, M24A1, M24A3, SV-98, TRG-22, TRG-42 i VSSK „Vykhlop” (zmniejszona o połowę)
  • Bardziej realistyczna celność strzelania z karabinu DSR-1 i CheyTac M200 „Interwencja” (zmniejszona 5 razy)
  • Zmieniono profile najemników NPC na Cordonie (weterani zostali zastąpieni doświadczonymi, mistrzowie zastąpieni weteranami)
  • Przyjazne nastawienie grupy „Obowiązek” do naukowców i naukowców do grupy „Obowiązek” zostało zastąpione nastawieniem neutralnym
  • Zmieniono opisy skafandrów kosmicznych i kombinezonów ochrony chemicznej (wycięto odniesienia do odpowiednio zamkniętych systemów oddechowych i kombinezonu izolacyjnego)
  • Przerobiono łupy NPC niektórych grup (prawdopodobieństwo pojawienia się jodku potasu i cystaminy dla wojska zmniejszono 2 razy, naboje 12/76 FRAG-12 HE-AP dla najemników zastąpiono śrutem 12/76 6,2 mm i śrut 8 mm)

Inny:

  • Zaktualizowano spawnera
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
Edytowane przez VicSR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Aktualizacja 0.37 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać:
https://drive.google.com/file/d/11pCfr0R9X9cPpwRQTQ_XT1i3OhKHDWSI/view?usp=drive_link
https://drive.google.com/file/d/11pCfr0R9X9cPpwRQTQ_XT1i3OhKHDWSI/view?usp=drive_link
https://drive.google.com/file/d/11pCfr0R9X9cPpwRQTQ_XT1i3OhKHDWSI/view?usp=drive_link


Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono awarię podczas wprowadzania polecenia konsoli „rs_stats on”
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Naprawiono nierealistyczną długość lufy dwulufowej strzelby TOZ-BM (720 mm zamiast 750 mm)
  • Naprawiono nierealistyczną siłę niszczenia i prędkość pocisku dwulufowej strzelby TOZ-66 (zmniejszone odpowiednio o 2,2% i 0,03%)
  • Naprawiono brak zakłóceń w oknie zapisu obrazu w menu ładowania zapisu przy wyborze zapisu z brakującym obrazem
  • Naprawiono brakujący dźwięk eksplozji granatu w potykaczu podczas wspinaczki do kryjówki Strelki po ukończeniu misji „Poznaj Doktora”
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie nazw przedmiotów w oknie wyszukiwania na ekranach o rozdzielczości 4x3
  • Naprawiono nieprawidłowe krwawienie po trafieniach w chimery (zwiększone 5 razy)

Grafika:

  • Lepsze tekstury niektórych NPC
  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsze tekstury skrzynek z dokumentami wojskowymi
  • Lepsze tekstury dwulufowej strzelby TOZ-BM, TOZ-BM, śrutówki TOZ-66 i śrutówki TOZ-34
  • Lepsze tekstury dla celownika optycznego L2A2 SUIT

Rozgrywka:

  • Zmieniono warianty broni wydawanej przez Wilka
  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Bardziej realistyczna przeżywalność burerów (zmniejszona 3 razy)
  • Krwawienie po trafieniach przeciwko GG, NPC i mutantom zostało zmniejszone o 50%
  • Krwawienie po trafieniu w ręce i nogi GG i NPC zostało zmniejszone o 33%
  • Redukcja ochrony fizycznej przez artefakt „Połówka Mięsa” została zmniejszona o 50%
  • Zmniejszenie ochrony fizycznej artefaktu „Dusza” zostało zmniejszone o 66%
  • Zmieniono nazwę edukacji w opisach artefaktów na Origin
  • Dodano opisy celowników optycznych i granatników (określony przez producenta)
  • Zmieniono artykuł w encyklopedii o źródle promieniotwórczości (wskazano bardziej realistyczne dawki promieniowania)
  • Nowicjusze na Kordonie zostają uzbrojeni (pistolety maszynowe PP-91 Kedr zostają zastąpione ściętymi strzelbami TOZ-34)
  • Nowicjusze na Kordonie zostali ponownie uzbrojeni (automatyczne pistolety vz.61 "Skorpion" zastąpiono ściętymi strzelbami TOZ-66)
  • Bardziej realistyczny zasięg strzelania ze strzelby piłowanej TOZ-BM, strzelby piłowanej TOZ-66 i strzelby piłowanej TOZ-34 (100 metrów zamiast 200 metrów)
  • Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (dodano TOZ-66 do Sidorowicza, ściętą strzelbę TOZ-66 i ściętą strzelbę TOZ-34, TOZ-66 i TOZ-34 dodano do Bartendera)
  • Zmieniono nagrody za ukończenie wszystkich misji pobocznych Generała Woronina (naboje 9x39 SP-6 zastąpiono nabojami 5,45x39 7N22, karabin szturmowy OTs-14-4A "Groza-4" zastąpiono AEK-971)
  • Bardziej realistyczne charakterystyki nabojów 5,45x39 7N10, 5,56x45 M855, 5,45x45 M27 z paskiem, 7,62x54R 7N14 i 7,62x54R 7N26 (zużycie broni zwiększone o 10%)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,45x39 7N22 i 7,62x39 7N23 (zużycie broni zwiększone o 20%)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,45x39 7N24 i 5,56x45 M855A1 (zużycie broni zwiększone o 30%)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,45x39 7BT4 i 7,62x54R 7BT1 (zużycie broni zwiększone o 40%)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,56x45 M995, 7,62x51 M61 i 7,62x51 M62 (zużycie broni zwiększone o 50%)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów 7,62x51 M993 (zużycie broni zwiększone o 60%)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów 7,62x54R 7N26 (masa pocisku 9,8 g zamiast 9,9 g)
  • Bardziej realistyczna waga karabinów FAL i L1A1 SLR (odpowiednio 4,5 kg zamiast 4,45 kg i 4,2 kg)
  • Bardziej realistyczny zasięg karabinu Mosin (500 metrów zamiast 800 metrów)
  • Bardziej realistyczna celność ognia z odciętej strzelby Mosin (zmniejszona 2 razy)
  • Dodano możliwość montażu celownika Hensoldt ZF w pistoletach maszynowych MP5A3 i MP5A5
  • Bardziej realistyczne właściwości ondansetronu (redukcja skutków ubocznych zwiększona o 33%)
  • Przerobiono łupy NPC niektórych frakcji (do Monolitów dodano naftyzynę)
  • Nazwa niestandardowego hełmu psi została zmieniona na hełm psi
  • Lepsze dźwięki gwiżdżącego pocisku

Inny:

  • Zaktualizowany spawnik
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
  • Zaktualizowano napisy
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja 0.38 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać:
https://drive.google.com/file/d/1eQAaD1EFiEO58ulllArbep0C1E2iPGbE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1eQAaD1EFiEO58ulllArbep0C1E2iPGbE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1eQAaD1EFiEO58ulllArbep0C1E2iPGbE/view?usp=sharing

Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono brakujące tekstury reliefu
  • Naprawiono zbyt mały rozmiar celownika podczas trzymania noża
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu Mauser 98k (4,1 kg zamiast 4,5 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu SVD (4,5 kg zamiast 4,9 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinów SVU i SVU-A (5,9 kg zamiast 4,4 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu VSS Vintorez (3,3 kg zamiast 3,2 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę granatnika AG36 (1,36 kg zamiast 1,5 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną możliwość zainstalowania celownika ACOG na karabinie Ruger 10\22
  • Naprawiono niemożność zainstalowania tłumika QDSS NT4 w karabinach szturmowych Galil AR i Galil ARM
  • Naprawiono błędną broń zombie weteranów Swobody (karabiny maszynowe M4A1 zamiast L85A2)
  • Naprawiono nierealistyczną charakterystykę nabojów 5,45x39 7BT4 (masa pocisku 3 g zamiast 3,1 g, prędkość pocisku mniejsza o 5 m/s)

Grafika:

  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsze tekstury artefaktu „Bateria”

Rozgrywka:

  • Zmieniono warianty broni wydawanej przez Wilka
  • Zmieniono dialog na temat naprawy broni i zbroi
  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Przerobiono wiadomości dynamiczne (zmieniono warianty wiadomości handlowych)
  • Zwiększono liczbę wiadomości w wiadomościach dynamicznych (16 nowych wiadomości)
  • Zmieniono długość lufy testowej nabojów .22 LR (102 mm zamiast 470 mm)
  • Bardziej realistyczne wskazanie energii pocisku wszystkich nabojów (energia pocisku jest zaokrąglona)
  • Zmieniono dialog dotyczący zakupów hurtowych Barmana (naboje 9x18 PBM zastąpiono nabojami 9x18 Pst)
  • Prześladowcy weterani zostali ponownie uzbrojeni (pistolety OTs-33 "Pernach" zastąpiono SOA)
  • Przezbrojono Master Bandits (karabiny G43 zastąpiono Zastavą M76)
  • Doświadczeni Swobodowici zostają przezbrajani (karabiny szturmowe M16A1 zastąpiono M16A2, karabiny szturmowe L85A2 zastąpiono M16A1)
  • dozbrajanie weteranów Swobody (karabiny szturmowe M16A1 zastąpiono M16A2, karabiny szturmowe L85A2 zastąpiono M16A1, karabiny szturmowe M4A1 zastąpiono L85A2)
  • Przezbrojenie mistrzów Swobody (karabiny szturmowe M4A1 zastąpiono L85A2, karabiny szturmowe FAMAS F1 zastąpiono M4A1)
  • Zombie weterani Swobody zostali przezbrajeni (karabiny szturmowe L85A2 zastąpiono M16A1)
  • Przezbrojenie mistrzów Stalkerów i mistrzów zombie (karabiny SVU zastąpiono SVD, pistolety OTs-33 „Pernach” zastąpiono SOA)
  • Bardziej realistyczne prawdopodobieństwo zacięcia karabinów maszynowych Galil AR i Galil MAR (zmniejszone 2 razy)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów 7,62x51 M62 (zużycie broni zmniejszone o 20%)
  • Bardziej realistyczna waga celowników optycznych PSO-1 i PSO-1M2-1 (0,6 kg zamiast 0,62 kg)
  • Bardziej realistyczna waga granatnika M203A1 (1,4 kg zamiast 1,36 kg)
  • Bardziej realistyczna waga karabinu Ruger 10/22 (2,3 kg zamiast 2,27 kg)
  • Bardziej realistyczna waga śrutowanej strzelby Mosin (2,5 kg zamiast 2 kg)
  • Bardziej realistyczna waga karabinu G43 (4,4 kg zamiast 4,33 kg)
  • Radio SY-101 zostało przemianowane na radio Dragon SY-101
  • Zmieniono opis radia Dragon SY-101
  • Przeprojektowano radio Dragon SY-101 (usunięto możliwość przesuwania radia do gniazda pistoletu, możliwość
  • przy użyciu krótkofalówki, zaimplementowano możliwość słuchania audycji radiowych podczas korzystania z krótkofalówki, dodano dźwięk używania krótkofalówki)
  • Przerobiono łupy NPC niektórych grup (dodano radio Dragon SY-101 dla Svobody i najemników, naboje 9x18 PBM będą pojawiać się w lokalizacjach od magazynów wojskowych po Elektrowni Jądrowej w Czarnobylu)
  • Zmieniono asortyment niektórych handlarzy (usunięto strzelbę Winchester Model 1887 Sidorovicha, pistolet Bartender OTs-33 „Pernach” i karabin SVU usunięto, usunięto karabin maszynowy FAMAS F1 Skryaga)
  • Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (dodano radio Dragon SY-101 dla Sidorowicza, Barmana, Petrenko i Skryaga, do Bartendera dodano naboje 9x18 Pst, do Skryagu dodano karabin maszynowy M16A2)

Inny:

  • Zaktualizowany program uruchamiający
  • Zaktualizowany spawnik
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
  • Zaktualizowano napisy
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Aktualizacja 0.39 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać:
https://drive.google.com/file/d/1wimxILOWLql7lTqDsUQazguG2_jIN7J9/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1wimxILOWLql7lTqDsUQazguG2_jIN7J9/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1wimxILOWLql7lTqDsUQazguG2_jIN7J9/view?usp=sharing

Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono brakującą ikonę reflektora i śruby (można zobaczyć podczas śmierci przy otwartym ekwipunku)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego Galil AR (3,95 kg zamiast 4,25 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu szturmowego Galil MAR (2,98 kg zamiast 3,3 kg)
  • Naprawiono nierealistyczny odrzut pistoletu Fort-12B (zmniejszony o 11,9%)
  • Naprawiono nierealistyczny komfort pistoletu Fort-12B (zmniejszony o 15,8%)
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Naprawiono nierealistyczną celność karabinu Mauser 98k (zmniejszono 2 razy)
  • Naprawiono brak zmiany kąta widzenia NPC podczas używania karabinu ASVK "Kord".
  • Naprawiono nierealistyczny kąt widzenia noktowizora AN/PVS-7 (zwiększony 2-krotnie)
  • Naprawiono rozbieżność pomiędzy dźwiękiem wystrzału z karabinów TRG-42 i TRG-22 a jego animacją (przyspieszona o 9,1%)
  • Naprawiono nierealistyczną pojemność strzelby Remington 870 (7 nabojów zamiast 6 nabojów)
  • Naprawiono nierealistyczną długość lufy strzelby Remington 870 (660 mm zamiast 470 mm)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę strzelby Remington 870 (3,6 kg zamiast 3,4 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę nabojów 14,5x114 B-32 (1 kg zamiast 2 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę tłumika APB (0,36 kg zamiast 0,5 kg)

Grafika:

  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsze tekstury dla bagnetu M9 Bayonet
  • Lepsze tekstury dla nabojów .357 Magnum
  • Lepsze tekstury karabinu DSR-1
  • Lepsze tekstury karabinu szturmowego F2000 Taktycznego
  • Lepsze tekstury dla karabinu HK417
  • Lepsze tekstury dla strzelby Remington 870
  • Lepsze tekstury karabinu maszynowego PKP "Pecheneg".
  • Lepsze tekstury karabinu maszynowego RPD
  • Lepsze tekstury karabinu szturmowego SR-3M „Whirlwind”.
  • Lepsze tekstury dla strzelby USAS-12
  • Wycięto teksturę elektrowni jądrowej w Czarnobylu w Prypeci

Rozgrywka:

  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Dodano opis lornetki BPO 10x42 (podana jest nazwa typu)
  • Bardziej realistyczna nazwa bagnetu M9 Bayonet (powinna być M9)
  • Bardziej realistyczna nazwa granatnika RG-6 „Gnome” (powinna brzmieć RG-6)
  • Bardziej realistyczna długość lufy karabinów szturmowych AKS-74U i AKS-74UN (207 mm zamiast 206 mm)
  • Bardziej realistyczna celność strzelania ze wszystkich broni z zainstalowanym tłumikiem (zmniejszona o 10%)
  • Bardziej realistyczna nazwa dla typu Remington 700 (karabin snajperski zamiast karabinu powtarzalnego)
  • Pojemność karabinu Mauser 98k, karabinu Mosin i piłowanego karabinu Mosin została zmieniona na pojemność magazynka
  • Bardziej realistyczne nazwy karabinów szturmowych OTs-14-4A "Groza-4" i OTs-14-1A "Groza-1" (powinny brzmieć OTs-14-4A "Groza" i OTs-14-1A "Groza")
  • Bardziej realistyczna szybkostrzelność dla wszystkich karabinów powtarzalnych (od 21 v/m do 27 v/m w zależności od szybkości animacji strzału)
  • Bardziej realistyczne rozmiary śladów po eksplozjach dynamitu, granatach rakietowych TBG-7V „Tanin”, RShG-2 „Aglen-2”, rakietach i rakietach ze śmigłowców S-5 (zwiększono 3-krotnie)
  • Bardziej realistyczne rozmiary śladów trafień pociskami Z0x165 OFZ i 3BM22 (zwiększone 2 razy)
  • Bardziej realistyczne kołysanie się rąk GG podczas celowania (minimalna prędkość zwiększona 5 razy)
  • Dodano opisy noktowizorów (wskazany kąt widzenia)
  • Nowości: Noktowizor AN/PVS-15
  • Zakupy hurtowe od sprzedawców zostały przerobione zgodnie z wprowadzonymi zmianami
  • Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (do Hoardera dodano noktowizory AN/PVS-7 i AN/PVS-15)
  • Zmieniono asortyment niektórych handlarzy (usunięto dwulufowe działa Sidorowicza IZH-27 i IZH-43)
  • Bardziej realistyczna waga dłoni burra (0,5 kg zamiast 1 kg)
  • Bardziej realistyczna waga pazurów chimery (0,1 kg zamiast 0,5 kg)
  • Zmieniono nazwy wszystkich tłumików (przed nazwą modelu dodano słowo „Tłumik”)
  • Zmieniono opis tłumika APB
  • Czołg T-64BV został wycięty na terenie elektrowni jądrowej w Czarnobylu

Inny:

  • Zaktualizowano napisy
  • Zaktualizowany spawnik
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Aktualizacja 0.4 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać:
https://drive.google.com/file/d/1HVwU_DR03dMM6teAYb6-2_cCpwcYSYPv/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1HVwU_DR03dMM6teAYb6-2_cCpwcYSYPv/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1HVwU_DR03dMM6teAYb6-2_cCpwcYSYPv/view?usp=sharing

Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono awarię podczas hurtowego zakupu nabojów LPS 7,62x54R od Barmana
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Naprawiono nierealistyczne zasoby granatnika GM-94 (10 000 strzałów zamiast 3000 strzałów)
  • Naprawiono brak noktowizora AN/PVS-15 w spawnerze
  • Naprawiono możliwość sprzedaży karabinu szturmowego AKS-74UN firmie NPS

Grafika:

  • Lepsza jakość wprowadzenia
  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Bardziej realistyczna ikona butorfanolu (rurka strzykawki zamiast strzykawki)
  • Bardziej realistyczna ikona adrenaliny (mniejsza strzykawka)

Rozgrywka:

  • Zaktualizowany opis notatki od twórców
  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Bardziej realistyczna nazwa dozymetru RKS-20.03 (powinna brzmieć RKS-20.03 „Prypeć”)
  • Bardziej realistyczna charakterystyka dozymetru RKS-20.03 „Prypeć” (zakres detekcji zmniejszony 2-krotnie)
  • Bardziej realistyczna charakterystyka paracetamolu (regeneracja zdrowia zwiększona o 50%)
  • Bardziej realistyczne właściwości diklofenaku i ketorolu (regeneracja zdrowia zwiększona o 66%)
  • Bardziej realistyczne cechy promedolu, morfiny, heroiny, nalbufiny, oksykodonu i butorfanolu (regeneracja zdrowia zwiększona 2-krotnie)
  • Bardziej realistyczne statystyki dotyczące fentanylu (odzysk zdrowia i skutki uboczne zwiększone o 33%)
  • Bardziej realistyczne cechy wódki „Nemiroff” (regeneracja wytrzymałości i skutki uboczne zmniejszone o 33%)
  • Bardziej realistyczne cechy butelki z alkoholem (regeneracja wytrzymałości i skutki uboczne zmniejszone o 50%)
  • Pojemność wszystkich strzelb pompowych i granatnika GM-94 została zmieniona na pojemność magazynka (strzelby mają magazynek rurowy)
  • Bardziej realistyczna nazwa karabinu Remington 700 (powinna brzmieć Remington 700 SPS)
  • Bardziej realistyczna waga granatu VGM-93 (0,3 kg zamiast 0,28 kg)
  • Nowe wyposażenie: kamizelka kuloodporna 6B5 (3 klasa ochrony GOST)
  • Nowe leki: apteczka AI-2 (z tarenem)
  • Nowości: dozymetr MKS-05 "Terra-P"
  • Nazwę kombinezonu Monolith zmieniono na kamizelkę kuloodporną „Monolith”.
  • Bardziej realistyczna waga kombinezonu „Wind of Freedom” (6 kg zamiast 7,1 kg)
  • Bardziej realistyczna waga kombinezonu „Zarya” (3 klasa ochrony GOST) (7 kg zamiast 8 kg)
  • Bardziej realistyczna waga kombinezonu PSZ-9D (klasa ochrony GOST 6) (12 kg zamiast 10 kg)
  • Nazwy kombinezonów PSZ-9D i PSZ-9MD zmieniono na kamizelki kuloodporne „Dolga” i skafander kosmiczny „Dolga”.
  • Nazwy kombinezonów „Wind of Freedom” i „Guardian of Freedom” zostały zmienione na kamizelki kuloodporne „Wind of Freedom” i „Guardian of Freedom”
  • Doświadczeni prześladowcy i doświadczeni prześladowcy zombie zostali przezbrajeni (pistolet maszynowy PP-19 „Bison-2” został zastąpiony przez PPSh)
  • Zmieniono asortyment niektórych handlarzy (Sidorowiczowi i Barmenowi wycięto pistolet maszynowy PP-19 "Bison-2", Sacharowowi wycięto nalokson (1 mg))
  • Asortyment niektórych sprzedawców został uzupełniony o nowe pozycje (Sidorowicz dodał kamizelkę kuloodporną 6B5 (3 klasa ochrony GOST), do Barmana została dodana kamizelka kuloodporna 6B5 (4 klasa ochrony GOST), MKS-05 Dozymetr „Terra-P” został dodany do Sacharowa)
  • Przerobiono łupy NPC niektórych grup (prawdopodobieństwo pojawienia się apteczek AI-2, AI-4 i IFAK zostało zwiększone 2-krotnie, apteczka AI-2 dla bandytów została zastąpiona apteczka AI-2 (z tarenem), nalokson (1 mg) dla najemników został zastąpiony naloksonem (2 mg))
  • Zmieniono opisy apteczek AI-2 i AI-4 (bardziej realistyczna kolejność leków w składzie)
  • Bardziej realistyczna nazwa typu taren (antidotum na FOV zamiast halucynogenu)
  • Zmieniono opis radia Dragon SY-101 („zasięg działania” zastąpiono słowem „zasięg komunikacji”)
  • Bardziej realistyczny dźwięk detekcji promieniowania przez dozymetr RKS-20.03 „Prypeć” i MKS-05 „Terra-P”
  • Zmieniono profil przewodnika-prześladowcy (dodano spawnowanie broni i amunicji)
  • Zmieniono dynamiczne wiadomości (zmienione opcje wiadomości handlowych)

Inny:

  • Zaktualizowano napisy
  • Zaktualizowano spawnera
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Aktualizacja 0.41 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać:
https://drive.google.com/file/d/1M0W0b1I9QLaLgTHs7Cr-adbbmJx4oXsn/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1M0W0b1I9QLaLgTHs7Cr-adbbmJx4oXsn/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1M0W0b1I9QLaLgTHs7Cr-adbbmJx4oXsn/view?usp=sharing

Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono nierealistyczną dawkę tarenu (25 mg zamiast 200 mg)
  • Naprawiono nierealistyczną dawkę jodku potasu (125 mg zamiast 250 mg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę apteczek AI-2 i AI-4 (0,15 kg zamiast 0,12 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną dawkę promedolu w apteczce AI-2 (15 mg zamiast 20 mg)
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Naprawiono nierealistyczną pojemność magazynka dla karabinów Remington 700 SPS z komorą 7,62x51, .243 Winchester i .30-06 Springfield (5 nabojów zamiast 4 nabojów)
  • Naprawiono błędną nazwę typu TEC-9 (pistolet samozaładowczy zamiast pistoletu automatycznego)
  • Naprawiono nierealistyczną szybkostrzelność pistoletu TEC-9 (500 v/m zamiast 1200 v/m)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę celownika optycznego ACOG (0,28 kg zamiast 0,42 kg)

Grafika:

  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsze tekstury dla pistoletu TEC-9

Rozgrywka:

  • Zmieniono artykuły ze szkoleniami w encyklopedii
  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Promedol (strzykawka) wydany przez Wilka został zastąpiony promedolem (tubką strzykawki)
  • Nowe leki: diazepam (środek uspokajający), fenazepam (środek uspokajający)
  • Wdrożone leki przywracające zdrowie psychiczne (neuroleptyki, środki uspokajające)
  • Bardziej realistyczne właściwości perfenazyny (dodane przywrócenie zdrowia psychicznego (leki przeciwpsychotyczne))
  • Granatnik Monolith na Radarze został ponownie wyposażony (granatnik MGL M32 "Milcor" został zastąpiony RPG-7V)
  • Zmieniono nazwy dozymetrów i detektorów anomalii (wycięto słowa „dozymetr” i „detektor”)
  • Dodano opisy dozymetrów i detektorów anomalii (podana jest nazwa typu)
  • Nowość: dozymetr RADEX RD1503
  • Przerobiono łupy dla NPC niektórych grup (promedol (strzykawka) został zastąpiony promedolem (tuba strzykawki) dla wszystkich NPC, taren został dodany do bandytów))
  • Asortyment części handlarzy został uzupełniony o nowości (dodano dozymetr MKS-05 "Terra-P" u Barmana, u Sacharowa dodano diazepam, fenazepam i dozymetr RADEX RD1503)
  • Zmieniono asortyment niektórych handlarzy (u wszystkich handlarzy promedol (strzykawka) został zastąpiony przez promedol (tubka strzykawki), dozymetr RKS-20.03 „Prypeć” został wycięty z Sacharowa)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów .30-06 Springfield (prędkość pocisku jest mniejsza o 2,5 m/s)
  • Bardziej realistyczna waga karabinu M1903 (4 kg zamiast 3,95 kg)

Inny:

  • Zaktualizowano napisy
  • Zaktualizowano spawnera
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Aktualizacja 0.42 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać:
https://drive.google.com/file/d/1PouMLyosXWwvMRAJIgv2gU07sHLWfEiy/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1PouMLyosXWwvMRAJIgv2gU07sHLWfEiy/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1PouMLyosXWwvMRAJIgv2gU07sHLWfEiy/view?usp=sharing


Zmiany w aktualizacji 0.42:
Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Poprawiono nierealistyczną nazwę naboju 12,7x55 STs-130 (powinna brzmieć 12,7x55 STs-130VPS)
  • Naprawiono nierealistyczną nazwę typu pocisku 12,7x55 STs-130VPS (zwykły zamiast przeciwpancernego)
  • Naprawiono nierealistyczną penetrację pancerza nabojów 12,7x55 STs-130VPS (klasy ochrony 6 GOST i IV NIJ zamiast 5 i III)
  • Naprawiono nierealistyczny efekt obrażeń pocisków M74 (termobaryczny zamiast zapalający)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu automatycznego MAC-10 z nabojem .45 ACP (2,84 kg zamiast 3,2 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu automatycznego MAC-10 z nabojem 9x19 (2,84 kg zamiast 3,1 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę pistoletu automatycznego MAC-11 (1,5 kg zamiast 1,8 kg)
  • Naprawiono nierealistyczny skład apteczki IFAK (3 sztuki diklofenaku zastąpiono 2 sztukami paracetamolu)
  • Naprawiono nierealistyczną nazwę rodzaju marihuany i jointa marihuany (narkotyk, środek pobudzający zamiast narkotyku)
  • Naprawiono nierealistyczne właściwości naftyzyny (skutki uboczne zmniejszone o 80%)
  • Naprawiono brakujący dźwięk podczas korzystania z noktowizora AN/PVS-15
  • Naprawiono błędną cenę sprzedaży pistoletu FNP u NPC i handlarzy

Grafika:

  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsze tekstury dla odrzutowego miotacza ognia M202A1 FLASH i magazynka M74

Rozgrywka:

  • Zmieniono artykuły ze szkoleniami w encyklopedii
  • Promedol podawany przez Wolfa został zastąpiony morfiną
  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Bardziej realistyczna nazwa granatu VGM-93 (powinna brzmieć VGM-93.100)
  • Bardziej realistyczna waga pistoletu maszynowego MP9 (1,5 kg zamiast 1,4 kg)
  • Bardziej realistyczna nazwa niszczącego efektu granatu AN-M14 (zapalający zamiast termicznego)
  • Bardziej realistyczne właściwości cystaminy (skutki uboczne zmniejszone o 60%)
  • Bardziej realistyczne właściwości jodku potasu (skutki uboczne zwiększone o 50%)
  • Bardziej realistyczne właściwości naftyzyny (redukcja napromieniowania zmniejszona o 20%)
  • Bardziej realistyczne właściwości diazepamu (skutki uboczne zmniejszone o 40%)
  • Bardziej realistyczne właściwości fenazepamu (skutki uboczne zmniejszone o 50%)
  • Zwiększono liczbę wiadomości w wiadomościach dynamicznych (1 nowa wiadomość)
  • Doświadczeni najemnicy zostali ponownie wyposażeni (pistolet maszynowy MP7A1 został zastąpiony przez MP9)

Inny:

  • Zaktualizowano napisy
  • Zaktualizowany spawnik
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Aktualizacja 0.43 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać:
https://drive.google.com/file/d/1MRPT-nPTY8oWHNE0bcsbM_lQY5cva1mx/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1MRPT-nPTY8oWHNE0bcsbM_lQY5cva1mx/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1MRPT-nPTY8oWHNE0bcsbM_lQY5cva1mx/view?usp=sharing

Zmiany w aktualizacji 0.43:
Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono awarię podczas korzystania ze śpiwora
  • Naprawiono brakującą lokalizację nazwiska Major Kuzniecow
  • Naprawiono sporadyczne awarie podczas przenoszenia do innej lokalizacji
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Naprawiono awarię, gdy GG śpi po zabiciu ognistego poltergeista w laboratorium X-18
  • Naprawiono błędny odrzut karabinu szturmowego HK416 z nabojem .300 AAC Blackout (zmniejszony o 2,2%)
  • Naprawiono nierealistyczne uszkodzenia amunicji termobarycznej i odrzutowych miotaczy ognia lekko opancerzonym pojazdom i helikopterom (zmniejszone 10 razy)
  • Naprawiono początek zasadzki prześladowców w wiosce przybyszów na Kordonie po wykonaniu zadania „Chroń obóz przybyszów przed najemnikami” zamiast rozpoczęcia zasadzki po otrzymaniu zadania
  • Naprawiono nierealistyczną charakterystykę rakiety helikoptera S-5K (prędkość lotu jest niższa o 155 m/s, obrażenia zmniejszone o 40%, promień uszkodzeń 2 metry zamiast 3 metrów)
  • Naprawiono nierealistyczną charakterystykę pocisku 3BM22 (prędkość pocisku mniejsza o 25 m/s, masa pocisku 6,55 kg zamiast 4,5 kg, długość lufy testowej 6350 mm zamiast 6383 mm)
  • Naprawiono nierealistyczną możliwość zniszczenia helikopterów przez trafienie granatem 40x46 M433 (obrażenia zadawane helikopterom w wyniku eksplozji zmniejszono 8 razy)
  • Naprawiono nierealistyczną charakterystykę działa 2A46 (długość lufy 6350 mm zamiast 6383 mm)
  • Naprawiono nierealistyczne obrażenia od pocisków naboju 12,7x99 Mk.211 (zwiększone o 80%)

Grafika:

  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsze tekstury karabinu Mosin
  • Lepsze tekstury dla karabinów M14 i M1A
  • Lepsze tekstury karabinu Mauser 98k

Rozgrywka:

  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Bardziej realistyczna waga ogona pseudo psa (0,5 kg zamiast 1 kg)
  • Nowa amunicja: naboje 12,7x55 STs-130PT, 12,7x108 BZT-44
  • Bardziej realistyczny promień obrażeń laski dynamitu (3 metry zamiast 5 metrów)
  • Bardziej realistyczne charakterystyki nabojów 12,7x108 B-32 (prędkość pocisku jest mniejsza o 1 m/s)
  • Doświadczony personel wojskowy został ponownie wyposażony (karabinek SKS został zastąpiony karabinem szturmowym AS „Val”, dodano pistolet PM)
  • Asortyment handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (Petrenko dodał naboje 12,7x55 STs-130PT)
  • Przerobiono łupy NPC niektórych grup (ondansetron został usunięty z naukowców, nalokson z Monolitów został zastąpiony ondansetronem)
  • Zmieniono asortyment niektórych handlarzy (karabinek SKS Sidorowicza został zastąpiony karabinem szturmowym AS „Val”, dodano naboje 9x39 SP-6)
  • Zmieniono opisy pocisków 30x165 OFZ i 3BM22 (nazwę typu pocisku zastąpiono nazwą typu amunicji, dodano nazwę typu pocisku)
  • Bardziej realistyczna nazwa pocisku 3BM22 (powinna brzmieć 3BM22 „Barrette”)
  • Zmieniono opis pocisku 3BM22 „Barrette” (usunięto efekt uszkadzający)
  • Zwiększono liczbę wiadomości w wiadomościach dynamicznych (1 nowa wiadomość)

Inny:

  • Zaktualizowano spawnera
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Aktualizacja 0.44 jest już dostępna!

Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego.

Pobierać:
https://drive.google.com/file/d/1J5w9SY2e5vIYWUlpfaApsrJTnU1FOBra/view
Zmiany w aktualizacji 0.44:
Poprawki:

  • Naprawiono kilka błędów w lokalizacji
  • Naprawiono nierealistyczną wagę nabojów 12,7x99 (2 kg zamiast 2,2 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę nabojów 12,7x108 B-32 i 12,7x108 BZT-44 (2 kg zamiast 2,6 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną wagę nabojów 12,7x108 7N34 (2 kg zamiast 2,8 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną penetrację pancerza nabojami 12,7x108 BZT-44 (20 mm zamiast 15 mm)
  • Naprawiono nierealistyczną penetrację przeszkód przez pociski 9x39 SP-6 i 9x39 7N12 (zwiększono o 10,7%)
  • Poprawiono błędne wskazanie energii pocisku w opisie nabojów 9x39 SP-5 i 9x39 SP-6 (810 J zamiast 790 J)
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie znaków na mapie wskazujących profesora Krugłowa w zadaniach „Poznaj Krugłowa” i „Zabierz Krugłowa do Jantaru”
  • Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni
  • Naprawiono nierealistyczną wagę karabinu ASVK "Kord" (13,35 kg zamiast 13,4 kg)
  • Naprawiono nierealistyczną długość lufy karabinu szturmowego OTs-14-4A "Groza" (415 mm zamiast 240 mm)
  • Naprawiono nierealistyczną celność ognia dla wszystkich broni z nabojem 9x39 (zwiększona 2 razy)
  • Naprawiono nierealistyczną celność karabinu VSK-94 i VSS "Vintorez" (zwiększona 4-krotnie)
  • Naprawiono nierealistyczne obrażenia granatu rakietowego RPG-26 "Aglen" (zmniejszone o 10%)

Grafika:

  • Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów
  • Lepsze tekstury dla pistoletów Beretta 8000, Beretta 8045, Beretta 8040 i Beretta 8357
  • Lepsze tekstury karabinu maszynowego NSV „Utes”.
  • Lepsze tekstury dla karabinów TRG-42 i TRG-22
  • Lepsze tekstury dla pistoletu Walther PPK

Rozgrywka:

  • Zmieniono artykuły ze szkoleniem w encyklopedii
  • Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów
  • Bardziej realistyczna nazwa typu pistoletów samozaładowczych (powinno być pistoletem)
  • Zwiększono liczbę wiadomości w wiadomościach dynamicznych (2 nowe wiadomości)
  • Zmieniono dynamiczne wiadomości (wiadomości z tytułem „Anonimowe” zostały przemianowane na „Ukryte”)
  • Bardziej realistyczne właściwości napoju Red Bull (regeneracja wytrzymałości zwiększona o 33%)
  • Bardziej realistyczne właściwości sydnokarbu (skutki uboczne zmniejszone o 40%)
  • Bardziej realistyczna nazwa ketorolu (powinna być ketorolak)
  • Nowa amunicja: naboje 12,7x108 BS
  • Nowe leki: amifostyna (protektor radioaktywny)
  • Przerobiono łupy NPC niektórych frakcji (dodano amifostynę dla Swobody i najemników)
  • Asortyment niektórych kupców został uzupełniony o nowe pozycje (Sidnokarb został dodany do Sidorowicza, amifostyna została dodana do Sacharowa i Skryaga)
  • Bardziej realistyczna celność ognia z nabojami 9x39 SP-5 i 9x39 7N12 (zmniejszona o 50%)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów 9x39 SP-5 (masa pocisku 16,1 g zamiast 16,2 g)
  • Bardziej realistyczne cechy nabojów 9x39 7N12 (masa pocisku 15,5 g zamiast 15,6 g)
  • Zmieniono opis pocisków 30x165 OFZ (obcięto promień uszkodzeń)

Inny:

  • Zaktualizowano spawnera
  • Poprawiona optymalizacja
  • Inne drobne ulepszenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.