Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TS-Logo-Whitecs.png

Platforma: OpenXRay (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 21.12.2023 r.
Autorzy: AP-PRO Team
Autorzy spolszczenia: @Szczepan9205@OldMan


OPIS:

Spoiler

Bohaterem opowiadanej historii jest zwykły stalker o ksywce Topór. Wielokrotnie podejmował się wypraw do Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia. Mimo wszystko przez cały ten czas nie odważył się opuścić okolic Kordonu: bez względu na to, jak bardzo przyciągało go centrum Zony, nieustannie powstrzymywał go strach przed nieznanym. Teraz kiedy życie poza granicami dawno straciło sens, nasz bohater decyduje się wyruszyć poza Kordon...


Cechy moda:

  • Nowa fabuła, której akcja ma miejsce po wydarzeniach z Zewu Prypeci, ale powiązana z własnymi historiami i postaciami. 
  • Zadaniom w grze towarzyszą cutscenki, aktorstwo głosowe, a w niektórych przypadkach także różnorodność. Misje w grze nie mają określonej struktury, więc gracze będą musieli podróżować, eksplorować, brać udział w potyczkach, napotykać mistyczne zjawiska i stawać twarzą w twarz z różnymi stworzeniami Czarnobylskiej Zony. 
  • 13 lokacji, wśród których znajdują się te znane z oryginalnej trylogii S.T.A.L.K.E.R., ale znacznie zmienione, a także kilka autorskich.
  • Całkowicie nowy interfejs, który został opracowany przez CORRYZERON, system ekwipunku, encyklopedia, wygląd ulepszeń sprzętu oraz samej gry. 
  • Autorska ścieżka dźwiękowa kompozytora Anger Of Darkness, zawierająca ponad pięćdziesiąt utworów. Podkład muzyczny na lokacjach to remake ambientu stworzonego przez MoozE, który pokochaliśmy w Cieniu Czarnobyla.
  • Odświeżona grafika z różnymi cyklami pogodowymi w letnim wydaniu.
  • Nowy pakiet modeli postaci stworzony w duchu oryginalnej gry.
  • Dostosowany i zmodyfikowany na potrzeby modyfikacji GUNSLINGER.
  • Ulepszony silnik gry oparty na platformie OpenXRay.
  • Wsparcie dla oficjalnego tłumaczenia na język angielski i ukraiński, które można wybrać w menu gry.
  • Wiele, wiele więcej. 

Autorzy i podziękowania:

Spoiler
  • Autor koncepcji i scenariusza: Алексей Просандеев (Wolfstalker).
  • Projekt: Владимир Клеков (Overf1rst), Алексей Раков (chriotmao), Алексей Просандеев (Wolfstalker).
  • Realizacja scenariusza: Владимир Клеков (Overf1rst).
  • Lokacje: Алексей Раков (chriotmao), Владимир Клеков (Overf1rst), Артём Самойленко (SamArt).
  • Grafika: Владислав Скуратов (SkyLoader), Александр Килюшик (exDeMODER), Алексей Раков (chriotmao).
  • Silnik: Владислав Скуратов (SkyLoader).
  • Rozgrywka: Владимир Клеков (Overf1rst), Владислав Скуратов (SkyLoader).
  • Modele postaci: Артём Самойленко (SamArt).
  • Modele otoczenia: Алексей Раков (chriotmao). 
  • Tekstury: Алексей Раков (chriotmao), Артём Самойленко (SamArt), Родион Ловчен (CorryZeron).
  • Muzyka: Юрий Юдин (StrannikRT), Anger Of Darkness
  • Artysta: Даниил Рогачёв (dankalaning).
  • Interfejs: Родион Ловчен (CorryZeron).
  • Pogoda: Александр Килюшик (exDeMODER).
  • Udźwiękowienie: Симон Костовски (Kostov), Владимир Клеков (Overf1rst).
  • Opracowanie dźwięku: Родион Ловчен (CorryZeron).
  • Tłumaczenie na język angielski: Симон Костовски (Kostov), Владислав Скуратов (SkyLoader), Алексей Раков (chriotmao).
  • Tłumaczenie na język ukraiński: Артём Самойленко (SamArt) i inni. 
  • Zadania poboczne: Владимир Клеков (Overf1rst), Алексей Раков (chriotmao), Юрий Юдин (StrannikRT).

Specjalne podziękowania: 

  • Logo projektu: Сергей Маликов (Malik).
  • Artworki: Нарине Аветян aka Narine_Fox.
  • Modele: Last_Light.
  • Pomoc przy silniku: Султан Урамаев (Xottab_DUTY).
  • IntroAziatkaVictor.
  • Animacje: Юрий Полетавкин (Policai), Андрей Калинин (AfterGlow), Назар Приступа aka Nazerttop, Ярослав Свинцицкий (Vodila).
  • Shadery: Антон Хозаров (Hozar_2002).
  • Opracowanie dźwięku: Степан Юстинов ака YungPrice, Navaro, revo794, Deinvire.wav.
  • Akompaniament: Kreazot-Maks
  • Muzyka: (OSWALD). 
  • Zadania poboczne: Scava, Владимир Абрамов (Molot04ek), Jek@n-Lim0n, Павел Молин (Muraxez), Леон, MolderPLV.
     
Cytat

Pomogli nam inni twórcy i autorzy projektów, a także aktorzy głosowi. Ich nazwiska i pseudonimy można przeczytać w napisach końcowych!

PORADY:

Spoiler

Wstępne wskazówki:

  • W ustawieniach gry dostępna jest opcja Tryb streamera. Pozwala ona wyłączyć całą muzykę objętą prawami autorskimi na Youtube. 
  • W ustawieniach gry dostępna jest opcja Nasycenie. Można z niej skorzystać, jeśli obraz w grze wydaje się zbyt intensywny.
  • Nie zapomnij sprawdzić innych ustawień gry, aby znaleźć opcje, które są dla Ciebie wygodne i odpowiednio dopasowane.

Wymagania sprzętowe: 

spec-en.1.png

GALERIA:

Spoiler

zPWvUX1Wzl0.jpg  Zr4qRRwO0tE.jpg

3w8_jGpDbXU.jpg  h3G7Nv1vAWI.jpg

qRRLexzgDl0.jpg  rF4nHuISXAs.jpg

EWtNp0A5vA4.jpg  Dl8dmNr0S7s.jpg


Trailer z okazji premiery: 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji moda:

1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Ma także wbudowany instalator - wystarczy postępować zgodnie z jego wskazówkami.

2. Zainstalować wszystkie patche w odpowiednim folderze moda.


WAŻNE: Nie instalować moda w c:\Program Files\... A jeśli już tak zrobiliście to uruchamiać moda z uprawnieniami administratora bo inaczej nie będziecie mogli zapisać gry. W ogóle najlepiej zainstalujcie np na innej partycji czy chociaż w c:\True Stalker.
 

Instalacja spolszczenia:

1. Pobieramy archiwum ze spolszczeniem i rozpakowujemy w dowolne miejsce.

2. Jeżeli instalujecie spolszczenie do wersji 1.5 mając wcześniej zainstalowane to do wersji 1.4, to najpierw usuwamy folder gamedata (żeby usunąć starą wersję spolszczenia) i dopiero wrzucamy nowe kopiując wypakowaną zawartość archiwum ze spolszczeniem i wrzucając ją do katalogu z modem.

3. Osobom, które rozpoczęły grę na wcześniejszych łatkach i zainstalowały łatkę 1.5 oraz spolszczenie do niej, przed uruchomieniem moda zdecydowanie zaleca się udanie się do folderu userdata (znajduje się on w folderze gry) i usunięcie z niego folderów shaders_cache_ts i levels_cache_ts - jest to ważne, aby uniknąć błędów i wylotów związanych ze zmianą geometrii lokacji przez autorów moda.

4. Na koniec sprawdzamy jeszcze czy w pliku fsgame.ltx linijka:

$game_data$                =    true    |    true    |    $fs_root$        |    gamedata\

Na pewno ma w obu miejscach true, jeżeli nie, to zmieniamy na true.

5. Po tym jak będziecie już w głównym menu pamiętajcie o zmianie języka na polski w ustawieniach i można grać ;)
 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Nasz serwer - [LINK]
  • Google Drive #1 - [KLIK], Google Drive #2 - [KLIK]
  • Yandex #1 - [KLIK], Yandex #2 - [KLIK], Yandex #3 - [KLIK], Yandex #4 - [KLIK], Yandex #5 - [KLIK], Yandex #6 - [KLIK],
  • Cloud Mail - [KLIK]
  • Torrent - magnet:?xt=urn:btih:21CC20DC7309912ADA09222B91E9EE3F99C85F8C&dn=TrueStalker&tr=wss%3a%2f%2fwstracker.online

Łatka 1.5 (kumulatywna, poprzednie nie są wymagane): 


Informacje dotyczące spolszczenia (warto przeczytać):

Spoiler

W modzie są 3 miejsca w których napisy nie do końca poprawnie się wyświetlają (za szybko się pojawiają i znikają, lub w ogóle się nie wyświetlają) - podczas zbliżania się do strażników z bazy kopaczy w Agropromie (gdy się odzywają), w laboratorium X-16 podczas odsłuchiwania nagrania z PDA profesora Prochorowa oraz Magazynach Wojskowych gdy mamy podrzucić wódkę pewnemu narzekającemu strażnikowi - to są błędy zrobione przez AP-Pro i miejmy nadzieję zostaną naprawione w kolejnej łatce. 

Podziękowania za pomoc w testowaniu spolszczenia i ogólną pomoc dla: @Agrael, @LisKot@OldMan

Spolszczenie do wersji 1.5:

Mini-łatka do spolszczenia (bardzo ważna):


Opcjonalny dodatek na oryginalny ambient muzyczny z trylogii S.T.A.L.K.E.R. autorstwa @Szczepan9205:

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

Źródła: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png  Y6DvRrN.jpg  SiNIXZB.jpg  8Ztdqug.jpg  ejFj9IA.jpg
 

  • Super 2
  • Dodatnia 13
  • Ekstra 4
  • Klimatyczne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogółem mod na razie działa (mimo tego że fpsy mi latają to jest lepiej niż myślałem że będzie) i wygląda dobrze (domki w wiosce nowicjuszy mają teraz jakieś rzeczy w nich i wygląda to pięknie) , myślałem że będzie nieco trudniejszy. Jednak bronie wydaje mi się że są zbyt delikatne bo parę strzałów dwururką i ma 60% wytrzymałości, może będzie lepiej jak się ją naprawi i ulepszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, LisKot napisał(a):

Znalazł ktoś dynamit do zadania od Fanatyka?

O ile nie znalazłeś to jest 

Spoiler

za wagonem najblizej wejścia do tunelu

 

3 godziny temu, Mayer99 napisał(a):

I jakie wrażenia proszę Państwa....? Warto?

Warto. Zmiany które wprowadzili dają taki świeży powiew i wrażenie grania w nową grę, że aż nie chce się przestać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pamiętasz może o której godzinie czasu gry robiłeś tę misję…? On robił wieczorem, a ja tam byłem rano i może ma to związek ze spawnem pijawek…🤔 Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Art raczej pod tekstury się nie zapadł, bo nie widziałem go nawet na detektorze…mam nadzieję…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.