Agrael Opublikowano 11 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 10.02.2024 r. Autor: QueroMas Autor spolszczenia: @OldMan OPIS: Spoiler Historia rozpoczyna się w momencie, gdy niejaki Powolny wynajmuje doświadczonego zabójcę o ksywce Tomas z zamiarem wyeliminowania grupy stalkerów przebywających na obszarze CzEJ. Jednak za prostym, jak mogłoby się wydawać, zabójstwem na zlecenie kryje się coś więcej, co zmusza protagonistę do złamania swoich zasad i zamiast wywiązać się z umowy, zaczyna prowadzić własną grę, ujawniając ciąg wydarzeń, które swój początek miały 20 lat temu. Cechy moda: za podstawę posłużył x-64 silnik z STCoP 3.5; paczka broni STCoP 3.5; adaptacja CGIM 2; 10 lokacji z anulowanego moda Na przekór śmierci 3; 32 różnego rodzaju medykamentów; 27 rodzajów żywności i napojów; 54 kombinezony i 15 hełmów; 11 noży; 103 artefakty - w tym 73 unikalne (po jednej sztuce); 21 anomalii; 5 detektorów z własnym slotem; ilość posiadanych śrub nie jest już nieskończona; 3 rodzaje zestawów naprawczych - do broni, kombinezonów oraz uniwersalne; 43 mutanty (129 modeli z unikalnymi teksturami) z możliwością pozyskania ich części ciał; nowe właściwości wśród poszczególnych artefaktów oraz leków; nowy HUD i inwentarz; lekko przeprojektowany PDA; nocą zamiast wron latają nietoperze. Wykorzystane projekty: Spoiler STCoP Weapon Pack 3.5; Silnik x-64 (autorstwa mortany); Anulowany projekt Na przekór śmierci 3; Unexplored Land; CGIM 2; Modele, tekstury oraz dźwięki z: Lex Addon, F.O.T.O.G.R.A.F, Lost Alpha DC, Wiatr czasu, Absolute Nature, Na przekór śmierci: W pajęczynie kłamstw, Człowieczy los: Powrót, OP-2.1/OP-2.2, PHARM. PORADY: Spoiler Wskazówki dot. rozgrywki od @OldMan: Sprawdzajcie zwłoki KAŻDEGO zabitego wroga - dzięki temu pojawia się na lokacjach więcej schowków. Nie pamiętam, ale chyba od Sacharowa za wykonanie zadania dostaniemy antybiotyk, który umożliwia przetrwanie emisji w otwartym terenie. Trzymajcie go na "czarną godzinę". U mnie przydał się i uratował sytuację w misji odprowadzenia rannego Borsuka do bazy. Po dotarciu na lokację Promzona wychodzimy wprost na kompleks fabryczny. Warto go obejść dookoła, bo po drugiej stronie znajdziemy małą szczelinę. Warto ją odnaleźć i zwiedzić to, co jest pod nią. Znajduje się tam najlepszy detektor artefaktów w Zonie. Gdy pierwszy raz wchodzimy do podziemi, ale przez tunele, to na ich końcu - i znowu "ale" przed wejściem do właściwych korytarzy - jest odnoga, gdzie znajdziemy schowek z bronią i amunicją. Przyda się przy wejściu do korytarzy, gdy atakują nas snorki. W podziemiach po Promzoną przeciskacie się przez kanał wentylacyjny i po wyjściu z niego znajdziecie jeden z unikalnych artefaktów - odkąd go miałem mogłem biegać bez przerwy. Po pierwszym spotkaniu z Mirą (w Rostku) i zejściu na dół budowli, niedaleko można znaleźć zwłoki naukowca. Warto to miejsce odnaleźć - znajduje się tam kolejny najlepszy detektor anomalii w Zonie. Przy zadaniu na podłożenie C4 w bazie bandytów warto odnaleźć schowek na daszku - (moim zdaniem) najlepsza broń w Zonie. Rozwala każdego mutanta i przeciwnika. Przed pierwszym spotkaniem z dziadkiem Borejem, podchodźcie do miejsca spotkania od strony innej niż Martwe Miasto. W zadaniu na odbicie pojmanej Miry zacznijcie od likwidacji najemnika trzymającego ją na celowniku. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Zainstaluj Zew Prypeci wymagana wersja 1.6.02 1a Usuń z katalogu z grą folder bin! 1b Jeśli w katalogu z grą jest katalog userdata, a w nim folder shraders_caches KONIECZNIE go usuń! 1c Pierwszy wiersz w pliku fsgame.ltx ma wyglądać tak: $app_data_root$ = true| false| $fs_root$| savedata\ 2. Pobierz moda https://drive.google.com/file/d/1STL6iEKEKo077Q1Empbp41QeFOdPzSmJ/view?usp=sharing 3. Wypakuj do folderu z grą ze zgodą na nadpisanie plików! 4. Pobierz najnowszy fix20 https://drive.google.com/file/d/1OLi2_My1BD8gKOtjlbr9UqyW72xjwRYZ/view?usp=sharing 5. Wypakuj do folderu z grą ze zgodą na nadpisanie plików! 6. Pobierz spolszczenie https://drive.google.com/file/d/1Xfd-nPErrMGJmZ_hhvetiem8eKY1H32Q/view?usp=sharing 7. Wypakuj do folderu z grą ze zgodą na nadpisanie plików! 8. Stwórz skrót do pliku launcher.exe i umieść na pulpicie. 9. Wejdź do menu gry i wykonaj własne ustawienia (koniecznie DX11). Następnie zapisz zmiany oraz wyjdź z gry. To wszystko - po ponownym włączeniu moda można rozpocząć nową grę. PROBLEMY I ROZWIĄZANIA: Od @OldMan Co do błędu: [error][ 487] : Próbowano uzyskać dostęp do nieprawidłowego adresu. Na razie (jako rozwiązanie problemu) może pomóc przeniesienie zbyt dużej ilości zapisów z folderu savedata\savedgames w inne miejsce. Przed chwilą miałem ten wylot i to co napisałem wyżej pomogło. Nie twierdzę, że to pomoże zawsze, ale warto o tym pamiętać. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Fix 20: Google Drive - [KLIK] Spolszczenie: Google Drive - [KLIK] Źródło: 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego Fajny mod, polecam: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 12 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego Fiks nr 16: https://drive.google.com/file/d/1oY1XcSSrAaKAFKZt296S4-0IfaQjheIU/view ( https://ap-pro.ru/forums/topic/8122-the-exception/ ) p.s. Stacja/fiks nr 43 - Tomas nie ginie od deszczu poprawek. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 13 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Z Google Drive różnie to bywa... Alternatywny link do fixa numer 16 - klik 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Fiks nr 18: https://drive.google.com/file/d/1qZeQxPNHpYKrKkgOJCD0CrmCvgKPYJmp/view 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Pierwsze płoty za koty, czy jakoś tak to leci, Dolina cieni - początek, parę misji, strzelanek, bandyty, najmusy, wściekłe jorki - szczury, psy oba rodzaje, dziki, pijawki. Spora lokacja, dużo zabudowan różnorakiego przeznaczenia, sporo misji zanim mnie sidor na nastepna lokację posłał. Zadanie główne - ukatrupić niemieckich dywersantów - wbrew opinii "znawców" co w moda nie grali jest solidna fabuła i na razie brak wolnej gry - tzw. fripleja. Sporo nowych artefaktów z nowymi właściwościami, nowych anomalii, duży asortyment u kupca/ów, mój imiennik ma co robić. Gra wciaga jak pestki z dyni. p.s. sporo korzystam z podpowiedzi tych co już grali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 17 minut temu, vidkunsen napisał(a): Wbrew opinii "znawców" co w moda nie grali jest solidna fabuła i na razie brak wolnej gry - tzw. fripleja. A do kogo ten tekst w ogóle? Przecież w tego moda na razie nikt tu nie gra, a przynajmniej o nim nie pisze. Tym bardziej nikt o fabule moda nie wspomina. Tu są tylko twoje posty więc 🤔🥴 A Freeplay to masz po przejściu głównej fabuły. Plus info, że istnieje praktycznie tylko główna fabuła w modzie, brak zadań pobocznych. Cytat в моде присутствует только основная сюжетная линия, побочных квестов нет, при этом все локации заселены ..... после финала доступен фриплей (по сути такой же как и в оригинале ЗП - квестов нет, можно доисследовать локации, поискать артефакты, а потом уйти и Зоны) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Na forach innych niż to byla opinia o słabej fabule i fripleju. p.s. dlatego nie słucham/czytam/oglądam rad i porad lecz polegam na autopsji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 6 minut temu, vidkunsen napisał(a): Na forach innych niż to byla opinia A to teraz kumam. Fabuła rzecz gustu, mnie trochę martwi brak zadań pobocznych, szczególnie, że sporo map w tym modzie więc pasowałoby żeby było co robić ale w sumie i w fabule głównej może być dużo różnych zadań więc może nie ma się co martwić. No i to pierwszy mod autora to raczej cudów nie trzeba się spodziewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Sama główna fabuła wystarczy, po drodze od kwestu do kwestu można parac sie zbieractwem, arty - w nocy lepiej widoczne, części mutantów, schowki, można zarobić tylko trzeba być cierpliwym coby z gołym tyłkiem nie łazić i nie razic przekleństwami zamiast ogniem z toza lub innej pukawki. 1/ najwazniejsze to zdobyć/kupić u sidora: nóż, śpiwór, żarcie, medykamenty itd/itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Witajcie. Szukałem co by tu przetłumaczyć. Znalazłem nawet taki mod retro i kiedyś do niego na pewno wrócę, ale jak zwykle @vidkunsen zwrócił moją uwagę na ciekawego (i na czasie) moda, więc przedstawiam projekt: Zacząłem prace nad spolszczeniem tego moda i oceniam, że obecnie mam ukończone około 30% tłumaczenia. O dacie premiery powiadomię. p.s. Informuję Was o moich planach spolszczenia na tak wczesnym etapie, po to żebym nie mógł się wymigać z ukończenia tłumaczenia 2 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 15 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Następna po ciemnej dolinie lokacja - agroprom, zadanie na bazę powinności, podziemia i tunele - spokojnie i metodycznie eliminować przeszkody, szybkość nie sprzyja jakości i przeżyciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 16 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego He he he - fiks nr. 19: https://drive.google.com/file/d/1spFkTk3CvnbjFzTHbLriAGKPTYavVhwU/view 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego @vidkunsen Chyba nie nadążasz bo już jest fiks nr. 20 https://ap-pro.ru/forums/topic/8122-the-exception/ Z racji, że pracuję nad spolszczeniem tego moda, śledzę OCK. A tak swoją drogą (bo nie pamiętam) czy w jakimś modzie było USD zamiast RUB: p.s. W żadnym pliku nie mogę znaleźć tego USD... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 16 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Nadążam: https://disk.yandex.ru/d/1pOWWVmCbSbKyA https://drive.google.com/file/d/1GSpJX9JS5KG3fpclCyOkTlsIanHnx-mk/view Z innego forum. p.s. misja którą nazwałem roboczo: znachor - florysta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 16 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Walą tych patchy jak w Oblivion Lost Remake ☺️ ale w sumie to dobrze jak twórca ogarnia i wie jak naprawić problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 16 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Mnie ciekawi, czy po TS pojawi się jakiś interesujący mod, bo kiepsko to wygląda. Te bardziej ambitne - pokroju SFZ - są w trakcie prac, a poza tym? Chyba że OLR 3.0 spełnia oczekiwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 17 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Z misji po kwiatki zrobiły się 3 misje, dałem radę, Borsuk sie leczy na bazie. Kanion jest jak z koszmaru z powieści o psie baskerwilów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 17 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Mod fajny, sporo zwrotów akcji, bez fantasy sama nauka, nowe, rozbudowane na i pod lokacje, jest co robić, wolna gra też jest: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 18 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego Nawet nie wiem co to za anomalie - przedmieścia Prypeci, nie widac ich na przyrządach: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego @vidkunsen ale widzę całkiem długi ten mod, przez Oblivion Lost Remake przeleciałeś szybko, a tu już też całkiem długo grasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 18 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego Bo mam też życie prywatne i nie mam już urlopu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 10 minut temu, vidkunsen napisał(a): i nie mam już urlopu. Słowo klucz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego Tak dłubię w tłumaczeniu (na dzisiaj mam ukończone około 75%) i mogę potwierdzić, mod zapowiada się ciekawie, ale autor to taki trochę "leniuszek". Nie oznacza to niczego złego - tylko więcej pracy dla mnie... Pozdrawiam zainteresowanych. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego Po True Stalker stwierdziłem, że wypada sobie zrobić przerwę od Stalkera, ale ciekawi mnie ten mod. Gdybyś szukał @OldMan testera, to wal, jak w dym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.