ralf237612 Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego mod 245 czyli te meble do kryjówek powoduje że mod mi nie odpala..-ktoś coś poradzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego @ralf237612 1. Ja ci poradzę nie zakładać 3 takich samych tematów. 2. A co to w ogóle za mod? Jakiś link? Żeby zobaczyć o co chodzi z nim. Chyba, że kij wie co to jest. 3. No i może jakiś error z loga? A tak w ogóle to gamma to taka sklejka z pierdyliarda addonów, że nie ma co się dziwić, że niektóre moda wywalają. Szczególnie jak są jakieś update-y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralf237612 Opublikowano 23 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego Bardzo przepraszam za te kilka tematów ale tworzenie kilku takich samych tematów nie było moją intencją tylko pomyłką...coś sobie ubzdurałem że ten temat powinien się wyświetlić na 7 stronie od gamma. .. .i gdy się nie pojawiał pomyślałem że to może błąd serwera? czy coś....i próbowałem dalej ;( a jak się zorientowałem gdzie się tamaty pojawiły to nie wiedziałem czy to można usunąć-ale pewnie już nie można? także sorki jeszcze raz! błąd przy zakreśleniu tego moda nr.245mi się rzadny nie wyświetla tylko mnie po prostu odrzuca z menu gry do MO2 i nic się nie dzieje więcej... niestety jeszcze nie rozkminiłem gdzie są jakieś logi?(chyba tak się to mówi?) błędów..wtedy mógłbym coś więcej powiedzieć.. dziwne jest to że MO2 zwykle jak jakiś mod jest niekompatybilny lub powoduje błąd to jakoś to sygnalizuje ikonką przy nim bądź kolowo mi się podświetla czerwono/zielono i wtedy zanim rozpocznę grę wiem że już nie pójdzie...przy tym modzie 245 z opisem-"meble do kryjówek" niby sygnalizuje zielonym plusikiem że ok...-ale wywala.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralf237612 Opublikowano 24 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego i nie ma go na liście z prawej tej na czerwono czyli konfikty... zresztą mam na tej liście z 15 modów które są w konflikcie jakimś miedzy sobą ale gra idzie jak ta lala... a ja dociekam tak dlatego bo u mnie nigdzie nie spotkałem do kupienia lampek na naftę ani też takich dużych lamp..więc pomyślałem że to może właśnie ten mod je daje skoro w opisie że meble do kryjówek...na filmach na YT właśnie w tej swojej bazie/skrydce ludzie mają takie lampy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcx Opublikowano 14 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca @ralf237612 Lokalizacja logów to C:\Users\Admin\Documents\s.t.a.l.k.e.r. anomaly\logs plik loga to xray_admin.log . Zwykle error opisany jest na samym dole pliku txt Sam plik tworzony jest przy każdym uruchomieniu gry bez względu na to czy wywali cię z gry czy nie.. Tyle w sprawie loga. Jeśli chodzi o te " brakujące " lampki gazowe, meble etc. To nie jest błąd. Jesteś prawdopodobnie na początku gry i ...... cienki bolek ( bez obrazy )😉 z ciebie jest. To co znajduje się w ofercie każdego handlarza zależy od reputacji jaką masz u danej frakcji . Na PDA jest zakładka 'Reputacja' więc sprawdź co tam masz. U Sidora na samym początku niewiele kupisz i praktycznie niczego nie sprzedasz. Po prostu na pełną ofertę trzeba sobie zasłużyć. Ta zależność dotyczy wszystkiego. To po pierwsze, Po drugie takie rzeczy jak wspomniane mebelki możesz wyprodukować sobie sam. Potrzebujesz składników , warsztatu i umiejętności. Umiejętności nabędziesz poprzez kupno i przeczytanie instrukcji. Jest tego troszkę i kosztuje. Mod 245 na pewno działa ci dobrze. Cytat MO2 zwykle jak jakiś mod jest niekompatybilny lub powoduje błąd to jakoś to sygnalizuje ikonką przy nim bądź kolorwo mi się podświetla czerwono/zielono i wtedy zanim rozpocznę grę wiem że już nie pójdzie... Nieprawda drogi kolego. Jakieś ca. 70% modów jest oznaczonych czerwoną błyskawicą .... i nie przeszkadza to w działaniu gry. Niektóre z modów są oznaczone szarą błyskawicą , która według opisu MO2 oznacza , że mod jest w ogóle niepotrzebny ......i co ty na to ? 😜 Opisy ( czyli te błyskawice ) zmieniają kolor, znikają lub wskoczy coś innego jeśli ...zmienisz kolejność modów. Wspomniany 245 ( rozumiem , że ta cyfra jest obecna w nazwie moda !! ) ma jeszcze jedną cyferkę po skrajnie prawej stronie w kolumnie ' Priorytet ' i to ta cyferka decyduje o kolejności ładowania modów. Jeśli przeniesiesz niżej wspomniany mod to 245 zostanie w nazwie, ale zmieni się cyfra w priorytecie. Nie tylko cyfra ale i kolory błyskawic oraz opis. OSTRZEŻENIE : nie zmieniaj kolejności jeśli nie ogarniasz modowania . Musisz wiedzieć dokładnie jak twoje działanie wpłynie na grę jeśli cokolwiek zmienisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.