Skocz do zawartości

Атрибут (Atrybut)


Rekomendowane odpowiedzi

 

Platforma: Nieznana Autorzy: VIVIENT - TEAM Planowana data premiery: 2024 r.
 


Ekipa VIVIENT Team zapowiedziała nową modyfikację pt. „Атрибут” („Atrybut”). Fabuła przybliży nam losy żołnierza i jego młodszego brata, którego protagonista będzie musiał ocalić przed nową sektą, jaka nawiedziła Zonę. Wraz z zapowiedzią do sieci trafił pierwszy materiał (link znajduje się w podanym źródle) prezentujący jedną z początkowych cutscenek.

Warto zaznaczyć, że na tym etapie rozwoju trwają prace nad aktorstwem głosowym, a ich jakość wraz z lokacjami, obiektami oraz oprawą graficzną nie jest jeszcze dopracowana. Nie podano daty premiery, ale modderzy spodziewają się, że nastąpi w połowie bieżącego roku. Przypomnijmy, że wcześniej założyciel ekipy trafił do wojska, ale niedawno wrócił ze względu na stan zdrowia.


Źródło: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Chłopaki z Vivient Team przedstawili kolejną lokację - НИИЧАЗ.

NIICHAZ to Instytut Badań nad Czarnobylską Strefą Anomalną i według informacji bazuje on na lokacji o tej samej nazwie z anulowanego S2. Jak wiemy НИИЧАЗ znajduje się poza Strefą Wykluczenia.

Dodatkowy wpis: Należy podkreślić, że jakość nie jest ostateczna - oświetlenie zostanie dopracowane i stworzy unikalne otoczenie z własnymi warunkami pogodowymi.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Autorzy ujawnili całkiem sporo nowych informacji na kolejnym filmie, podczas którego możemy zobaczyć fragmenty rozgrywki.

1.png

Fabuła będzie stanowić odgałęzienie historii z Łapacza snów i ma miejsce w momencie, gdy laboratorium zostaje wyłączone przez Asystenta. Pewien żołnierz - Woland - wpada w anabiozę, po czym spotyka swojego starego przyjaciela Szeryfa i próbuje uratować brata Witalija z rąk sekciarzy, którzy działają na obszarze Zony.

Nie licząc podziemnych lokacji, autorzy stworzyli jedną dużą, po której można poruszać się samodzielnie lub prosić kierowców o podwiezienie w odpowiednie miejsce - coś w rodzaju mechaniki szybkiego podróżowania.

Mod zadebiutuje prawdopodobnie w sierpniu lub wrześniu bieżącego roku, ale może ona zostać przesunięta ze względu na zbliżającą się premierę S.T.A.L.K.E.R.-a 2 oraz ciągłe dodawania nowej zawartości.

Spoiler

4.png

2.png  3.png

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W modzie pojawią się posterunki i wiele obiektów interaktywnych.

rz5xEyhNTZM.jpg

Posterunki zostaną umieszczone w grze na wzór gry Far Cry i prawdopodobnie posłużą jako źródło cennego sprzętu. Natomiast grą na gitarze oraz pianinie, możliwością siedzenia na krześle i innych interakcji ze światem, autorzy inspirowali się różnymi grami MMO i serią Fallout. Tego typu elementy będą opcjonalne i zostaną przystosowane do tematyki Stalkera.

Jeśli chodzi o zadania, gracze mogą spodziewać się zarówno questów polegających na podsłuchiwaniu lub śledzeniu kluczowych postaci, jak i detektywistycznych dochodzeń. Szczególną uwagę poświęcono opracowaniu pobocznych wątków fabularnych, które będą miały wpływ na świat gry. Akcja w modzie rozgrywać się będzie na trzech naziemnych i sześciu podziemnych lokacjach.

W planach jest również zmiana interfejsu i dodanie nowych ikon w PDA, co zostało zaprezentowane na powyższym screenie. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

image.png

Dobrze, żarło i zdechło?

Projekt zostaje zamrożony na czas nieokreślony przez problemy w życiu osobistym (autor pisał, że jest cały wydziarany i nie może roboty znaleźć 😏). Nie wiadomo kiedy mod wyjdzie, chciałby żeby ta przerwa nie trwała dłużej niż miesiąc bo pasowałoby moda wydać przed premierą Stalkera 2.

Ostatnio były informacje, że w modzie mają być 4 zakończenia, dodatkowo miały trwać prace nad freeplayem i zadaniami pobocznymi.

Wrzucono też obrazek jak będzie wyglądało okno dialogowe.

image.png

Także na razie to tyle z nowości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

image.jpeg.1ef9da7644ff57f72db85eedff742cf2.jpeg

Атрибут - Demo Build, zew 1602

Z Ap - Pro

Spoiler

Instrukcje uruchamiania:

Osnowa: Wewnątrz archiwum znajduje się folder: atrybut-mod - należy go rozpakować na dysk, na którym zwykle przechowujesz gry, najlepiej nie na systemowy. Rozpoczęcie modyfikacji: WAŻNE! Odbywa się to poprzez plik znajdujący się w folderze atrybut-mod - ATTRIBUTE.exe (dla wygody utwórz skrót na pulpicie). Uruchom ten plik, a program uruchamiający otworzy się przed tobą. Tam wybierasz pierwszy przycisk z napisem: Rozwijaj Kiedy spróbujesz nacisnąć DEBUG, prawdopodobnie nastąpi awaria.

Soft: Upewnij się, że masz zainstalowany plik oanlist.exe (możesz go po prostu znaleźć w Internecie - pobierz/zainstaluj) Link do OpenAL: https://vk.cc/48WrGO A także możliwe biblioteki Microsoft i oczywiście DX9 (DirectX). Link do Visual C++: https://vk.cc/cEDCJ7 Link do DX9: https://vk.cc/cEDuxC UWAGA: Zdecydowanie odradzam grę w ARCHIWUM! Lepiej rozpakować mod, tak, tak. Mod wydaje się stabilny, ale... Jednak co do cholery nie żartuję! Zaraz po wejściu do gry, w zakładce USTAWIENIA ustaw parametry graficzne potrzebne do komfortowej rozgrywki. Następnie zapisz (zastosuj) zmiany i wejdź ponownie do gry: Wyjdź do Windows - Uruchom grę - W launcherze - rozwijaj (pierwszy przycisk). Jeśli nagle nastąpiła awaria (nie daj Boże) lub coś nie zadziałało, scenariusz, scena itp. Zepsuły się. itp. - Napisz do nas na grupie PILNIE! Wskazane jest przesłanie dziennika: Znajduje się w folderze z modem - userdata - logs - xray_nameUserName Dodatkowe informacje: Zmień położenie rąk cam\fov: Aby to zrobić wpisz w konsoli podczas gry: g_cam_fov - Twoje wartości. g_hud_fov - Twoje wartości. Dostępne kody! Aby to zrobić wpisz w konsoli podczas gry: g_god on - nieśmiertelność. g_unlimitedammo on – nieskończona amunicja.

 Инструкция по запуску:

Основа:
Внутри архива находится папка: attribute-mod - её нужно распаковать на диск, где вы обычно храните игры, желательно не на системный.

Запуск модификации: ВАЖНО!

    Осуществляется через файл внутри папки attribute-mod - ATTRIBUTE.exe (для удобности создайте ярлык на рабочий стол).
    Запускаете этот файл и перед вами открывается лаунчер.
    Там и выбираете первую кнопку с надписью: Develop

При попытке нажать DEBUG - СЛОВИТЕ СКОРЕЕ ВСЕГО ВЫЛЕТ.

СОФТ:
Убедитесь что у вас установлен oanlist.exe (найти его просто в интернете - скачал\установил)

    Ссылка OpenAL: https://vk.cc/48WrGO

А так же, возможные библиотеки microsoft и конечно же DX9 (DirectX).

    Ссылка на Visual C++: https://vk.cc/cEDCJ7
    Ссылка на DX9: https://vk.cc/cEDuxC

ВНИМАНИЕ:
Крайне не советую играть в АРХИВЕ! Лучше распаковать мод, да-да.
Мод вроде и стабилен, но... Однако чем чёрт не шутит!
Как только зайдёте в игру, во вкладке НАСТРОЙКИ - поставьте нужные вам параметры графики, для комфортной игры.

После чего сохраните (применить) изменения и перезайдите в игру:
Выйти в windows - Запуск игры - В лаунчере - develop (первая кнопка).

Если вдруг случился вылет (не дай бог) или что-то не срабатывает, сломался скрипт, сцена и т.д. и т.п. - СРОЧНО напишите нам в группу!

И желательно скинуть ваш лог:

    Он в папке с модом - userdata - logs - xray_названиеИмениПользователя

Дополнительная информация:

Изменить расположение cam\fov рук:
Для этого, введите в консоли во время игры:

    g_cam_fov - ваши значения.
    g_hud_fov - ваши значения.


Доступны читы!
Для этого, введите в консоли во время игры:

    g_god on - бессмертие.
    g_unlimitedammo on - бесконечные патроны.

 

Mod:

Загрузить «Атрибут - Demo Build» с ФО: Yandex DiskGoogle Drive | Торрент #1 | Торрент #2 [11 ГБ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.