Skocz do zawartości

Co dalej?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Offtop sie z lekka robi... Kombinezony powinny byc zdejmowane ale uszkodzone. Po celnym trafieniu w baniak tracimy tylko helm, a reszta jest ok. Co do rozmiaru, prania i innych pierdulek to mysle, ze nie warto tego uwzgledniac bo gra byla by zbyt zlozona co zmniejszy grywalnosc. Pomysl z kieszkonkami jest ciekawy, przypomina rozwiazanie z ja2 1.13. Moim zdaniem "luzny" inv. jest wygodniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj tam... po co mają nowe przeszkody wymyślać ;/ "Cień Czarnobyla" w grafice "Zewu Prypeci" z systemem zabójstw z "Czystego Nieba". System z CS mi się podobał ze względu na to, że najpierw można było na 100 sympatyzować z wolnością, a zabicie ich dwóch oddziałów tylko zmniejszało ich "sympatie" a nie gniewa się na ciebie cała frakcja, jak to było w SoC :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja jednak chciałbym, żeby była poprawiona inteligencja wrogów. Nie wiem jak było w COP, ale we wcześniejszych odsłonach gry samemu można było by pokonać cały garnizon przeciwnika (na poziomie mistrz), co mnie trochę wkurzało, a szczególnie to, że te apteczki tak szybko dodają zdrowie. Powinni to jakoś zmodyfikować i urealistycznić , ale nie w taki sposób, żeby nie dało się grać, ale żeby zwiekszyć nieco poziom trudności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I żeby nie zauważali jak stoją plecami do nas. Rozumiem, jak nie używa się tłumika albo głośno zabija, ale mnie to lekko mówiąc wkurza, jak chodzi się z "Vintorez'em" i zdejmując jednego gościa od razu wszyscy wiedzą gdzie jesteś i w którą stronę strzelać ;/ W CoP trochę to poprawili, bo dało się zajść niektórych od tyłu, ale w poprzednich to nie dało się po cichu nic zrobić ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jak się skradasz za plecami to nie tak szybko nas zauważą, ale nie da się podejść na odlegość uderzenia nożem, poniważ kilka razy próbowałem i udało mi się zabić tylko jednego gościa jak siedział przy ognisku. Kiedy podszedłem do niego zaczął wstawać i zanim wyciągnął broń trafiłem go prosto w serducho i dostał zawału chłopak. Co do cichego zdejmowania to w SOC udawało mi się nawet całą obsadę zdejmować bez wszczęcia alarmu, ale jest taki mankament, że jak zapiszesz się będąc w sytuacji skradania się obok przeciwnika, to jak wczytasz grę, to od razu każdy wie gdzie jesteś i tracisz efekt ukrycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tłumików to one nie czynią z broni w 100 % niesłyszalną broń. Zawsze słychać odgłos oddanego strzalu (oczywiście bardzo cicho go słychać), a także odgłos upadającej łuski. Należy także wziąć pod uwagę stan techniczny i jakość tłumika. Im gorsze wykonanie i zużycie tym łatwiej wykryć strzelaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych łusek. Inna sprawa jak łuska spadnie na trawę, a inna jak na metal lub twardą podłogę. Ja mam kilka łusek kalibru 7.92 mm i jak upuszczam je na podłogę drewnianą to je trochę słychać. Co do ognia z lufy to chyba są jakieś tłumiki? Bo to też zależy od ilości prochu. Wracając do stalkera i skradanki, to uważam, że mogli by dodać specjalne chwyty z nożem, np. skradzasz się za plecy wroga i oczywiście on nie może nas wykryć. Gdy będziemy już bardzo blisko to nasz bohater atakuje przeciwnika i po cichu go zabija (przecięcie tętnicy szyjnej, uduszenie, skręcenie karku i jakieś inne możliwości). Także uważam, że amunicja powinna być trudniej dostępna niż dotychczas. Oznaczało by to wzrost poziomu trudności, ale akcje trzeba było by planować i wykonywać "po cichu". Nie wystrzelało by się całego magazynka, żeby ukartupić gościa, ale wystarczyłby jeden pocisk w głowę oddany z ukrycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy 2 tłumiki, ognia i dźwięku. Niestety nie ma ich połączonych. Ja tam wolę ognia bo jak bym ze snajpery walił to mogą mnie słyszeć hen hen a echo by to zniekształciło. Co do stalkera. Dobre animacje były w riddicku. Takie powinni dodać. I żeby walka wręcz była a nie z nożem tylko biegamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.