Agrael Opublikowano 22 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja W tym temacie prosimy o zgłaszanie znalezionych błędów w spolszczeniu moda Oblivion Lost Remake 3.0 (OBT). Wstawiamy tylko dwa zrzuty widoczne. Reszta powinna trafić do spoilera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 22 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 22 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja To ze spaniem poprawiłem, jest osobny plik tam gdzie jest polonizacja. Potem zrobi się paczkę ze znalezionymi błędami. @Agrael, może dam teraz paczkę, bo ten ewidentny błąd ze spaniem jest znaczący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 22 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja @metek58 Nie ma problemu. Jak Ci wygodniej - mogę wrzucać do wstawki w takiej formie, jakiej dasz tutaj. Starą paczkę zawsze można zastąpić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 23 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja @metek58 Znalazłem te teksty od zadań z tablicy ogłoszeń - chyba Smox już je zgłaszał, ale nadal wisiały u mnie w krzaczkach, więc poprawiłem (ale jeszcze nie sprawdzałem czy wszystko się wyświetla jak należy). O te chodzi (są w plikach olr_doska_escape, olr_doska_bar i olr_doska_yan): Spoiler Nawet zacząłem od nowa grę żeby mieć pewność czy nie wystarczy od nowa zacząć, żeby się ogarnęło, ale nie. No i jeden z nich to ten z tych "problematycznych" skryptów - próbowałem go zapisywać w ANSI lub Windows-1251, ale ni chu chu - po ponownym otwarciu pliku wraca do pierwotnego kodowania. Jakby co to też zapomniałeś wrzucić plik maingame_16.xml, który wrzucił Ci w temacie moda LisKot do paczki bo napis Pancerz jest poza ramką, a w tym co wstawiał do tematu moda jest przesunięty do ramki, ale to pierdoła W tej paczce jest jeszcze parę rzeczy ode mnie - do rozważenia przez Ciebie i ewentualnego dołączenia do spolszczenia: gamedata.rar W plikach w configs/ui zamieniłem napisy "Exit" na "Zamknij" bo wyświetlał się ten napis m.in. jak przeglądaliśmy czyjś profil przez PDA i chcieliśmy zamknąć okno. W folderze text głównie zmieniłem słowo "ugrupowanie" na "frakcja/frakcję/frakcji" bo zdecydowanie więcej tej drugiej nazwy występuje w innych plikach (dialogach itd.) to żeby miało wszystko ręce i nogi to zmieniłem resztę. W plikach z początkiem ui_ dałem w większości nazw czynności typu "rozładuj", "pij" czy "jedz" duże litery na początku - moim zdaniem lepiej to wygląda jak te opcje zaczynają się z dużej litery. Aaa i jeszcze w pliku ui_st_other zmieniłem nazwę "Ładowanie obiektów" na "Wczytywanie obiektów" bo podczas wczytywania zamiast "Ł" był jakiś znaczek z cyrylicy. I na koniec - w string_table_general poprawiłem nazwy i opisy broni i amunicji 😛 To tak po krótce - rzuć sobie okiem jak chcesz i to co będziesz chciał to bierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja Wstawiłem nową paczkę, można pobrać i zobaczyć, czy poznikały krzaczki. Przy starcie gry u mnie z "Ładowanie obiektów..." wyświetla się ok, widać duże "Ł". Ugrupowanie ma pozostać, bo oznacza jakąś grupę ludzi o podobnych poglądach i celach. Wg mnie, określenie "frakcja", tyczy się odłamu lub wyodrębnionej grupy ludzi od większej ugrupowania - mają niby podobne cele i poglądy, ale w czymś się nie zgadzają i odchodzą jakby na swoje. Resztę zobaczy się w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 24 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja Czy to ktoś potrafi naprawić: Spoiler Próbowałem to naprawić, ale bez skutku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 24 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 5 godzin temu, tom3kb napisał(a): W Wiosce Kotów w chatce z Kopaczem siedzi stalker o ksywie "nieznany nowicjusz" (w zasadzie jest ich tam takich dwóch), z jednym można pogadać i dostać zadanie. Próba rozmowy z drugim wywala grę z takim logiem. FATAL ERROR [24.05.24 15:05:29.864] [24.05.24 15:05:29.864] [error]Expression : âűçâŕí îáđŕáîň÷čę îřčáęč 'íĺâĺđíűé ďŕđŕěĺňđ' [24.05.24 15:05:29.864] [error]Function : invalid_parameter_handler [24.05.24 15:05:29.864] [error]File : xrDebugNew.cpp [24.05.24 15:05:29.864] [error]Line : 977 [24.05.24 15:05:29.864] [error]Description : Też tak macie? W sumie raczej nic ważnego. Drugie pytanie, Quicksave, ten mod trzepie je w nieskończoność? Nie ma tak jak np w Lost Alpha, że było 5 slotów i je nadpisywał mod. Ja też miałem taki log tylko bez wywalenia gry. Dźwięk windowsa jest, ale gra działa dalej. Expression : вызван обработчик ошибки 'неверный параметр' Function : invalid_parameter_handler File : xrDebugNew.cpp Line : 977 Description : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 24 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 4 godziny temu, metek58 napisał(a): Czy to ktoś potrafi naprawić: W Polonizacja OLR 3.0 (tej do pobrania) nie jest przetłumaczony skryptowy plik olr_doska_escape. Natomiast w OLR 3.0 -przepakowane spolszczenie jest zrobiony. Sprawdź, jak u Ciebie to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 24 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja @gawron No ja miałem nadzieję, że Metek dodał te skrypty do najnowszej wersji spolszczenia, ale chyba je pominął lub zapomniał (zdarza się) - ta kwestia jest akurat mało istotna. Jeżeli zacząłeś grać w OLR 3.0 i wrzuciłeś moje przepakowane spolszczenie zanim ogarnęliśmy ten lekki chaos, który zapanował w temacie moda z wersjami spolszczenia, to u Ciebie tekst tych zadań się wyświetlał jak należy, czy nie sprawdzałeś tego w praktyce, a jedynie rzuciłeś okiem na surowe pliki? Ja założyłem, że Metek może doda je do poprawionej wersji spolszczenia i jak ją wrzucił to zacząłem grę od nowa, ale jak doszedłem do momentu gdzie można wejść w interakcję z tablicą i zobaczyłem "krzaczki" to zajrzałem w pliki i zauważyłem, że nie są przetłumaczone, więc potem wrzuciłem swoje, ale możliwe, że żeby działały to znowu trzeba by zaczynać grę od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 26 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja W dniu 24.05.2024 o 23:09, Szczepan9205 napisał(a): Jeżeli zacząłeś grać w OLR 3.0 i wrzuciłeś moje przepakowane spolszczenie zanim ogarnęliśmy ten lekki chaos, który zapanował w temacie moda z wersjami spolszczenia, to u Ciebie tekst tych zadań się wyświetlał jak należy, czy nie sprawdzałeś tego w praktyce, a jedynie rzuciłeś okiem na surowe pliki? Treść zadania wyświetlała się, jak trzeba, tylko to, kogo ono dotyczy, było w krzakach. W moim przypadku chodziło o Nieznanego bandytę. Działo się tak, ponieważ grałem na OLR 3.0 -przepakowane spolszczenie, w którym nie ma pliku olr_newnpc_eqp.script. Cóż, padłem ofiarą przypadkowego chaosu, ale nic to, jeszcze raz zacząłem nową grę i wszystko jest w porządku. Spoiler Drobnostka dotycząca tablicy ogłoszeń i pliku olr_doska_escape: Spoiler Nie znalazłem w całym modzie TOZa-66. Jest to niuans, ale może kogoś wprowadzić w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 26 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja @gawronCzyli jest w miarę ok z tego co widzę. Ja z kolei mam w krzaczkach wszystko poza nagrodą i słowami "Nieznany bandyta", ale to na bank kwestia tego, że dorzuciłem skrypty później, a specjalnie nową grę zaczynałem. Heh no bo prawdziwa nazwa BM-16 to TOZ-66 tylko muszę jeszcze się upewnić czy wpn_bm16 to TOZ-66 zwykły czy Obrzyn bo jak poprawiałem nazwy broni to natknąłem się na wpn_bm16 i wpn_bm16_full. Możliwe, że tu chodzi o zwykłego TOZa-66, a nie o Obrzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 26 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja @Szczepan9205. To bez znaczenia, jaka jest prawdziwa nazwa broni, Chodzi o to, aby w grze nazwa pukawki była ujednolicona, albo wszędzie BM-16 albo TOZ-66. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 26 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja @gawronJuż to sobie poprawiłem - ot tak sam dla siebie bo nie wiem czy Metek to uwzględni w poprawkach czy zostawi nazwy broni od GSC, ale fakt - ja się machnąłem i chodzi o zwykłego TOZa-66/BM-16, a nie o obrzyna - przynajmniej tak wynika z opisu przypisanego do tej broni. No chyba, że w OLR BM-16 ma model obrzyna tylko - nie wiem bo jeszcze nie spotkałem nikogo z tą strzelbą, a sam mam TOZa-34, ale to jest w sumie pierdoła i da się to poprawić w parę sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 26 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 59 minut temu, Szczepan9205 napisał(a): to jest w sumie pierdoła i da się to poprawić w parę sekund. Jasna sprawa. W modzie jest wpn-bm16 (obrzyn), wpn_bm16_full i wpn-bm16short (również obrzyn). W mojej grze akurat Kopaczowi trafiła się dubeltówka w wersji full. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 1 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca Natrafiłem w grze na zdublowaną odpowiedź, ale w przetłumaczonym pliku jest to tylko raz wykazane. Wg mnie, na drugim miejscu powinno być "Cholera, miał chłopina pecha.", bo tak jest w pliku. Podam tę sekwencję, jest to w gamedata/configs/text/pol/stable_dialogs_escape - linia 807 i linia 810. Coś skrypt nie zakaczał, czy co? Da się to naprawić? Jeśli to tylko u mnie, to spoko. Spoiler </string> <string id="sim_dialog8_8"> <text>Więc cofam swoje słowa, o ile nie jest za późno.</text> </string> <string id="sim_dialog8_9"> <text>Cholera, miał chłopina pecha.</text> Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 1 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca Po zainstalowaniu polonizacji wyskakuje mi taki log Spoiler xray_piotr anatol.log Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.