Skocz do zawartości

Zadania dla Merlina i uciekające zdrowie


Rekomendowane odpowiedzi

Mam dziwny problem. W trakcie wykonywania ostatniego zadania dla Merlina (wziąć ostatni rękopis i iść do Charona) po pokonaniu ostatniej trójki gości w zielonych kombinezonach zdrowie zaczyna mi samo nagle bardzo szybko uciekać, mimo to że nie jestem ranny ani napromieniowany, tak że po dziesięciu krokach w którąkolwiek stronę jestem już martwy. Nie wiadomo i nie ma informacji w ogóle co się dzieje. Nie pomogła na to nawet awaryjna metoda ustawienia wszystkich parametrów immunities na 0.0. Co to za matnia tym razem i czy jest jakieś wyjście, czy może mod nadaje się w ogóle do kosza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem. Okazało się, że zabicie jednego z tych zielonych powoduje taki efekt. Miałbym przy okazji jeszcze jedno pytanie. Zauważyłem że w tym modzie jest bardzo duża dysproporcja pomiędzy trudnością pokonania przeciwnika, a trudnością pokonania gracza. Wykonuję misję uwolnienia Ducha z rąk najemników i widzę, że na poziomie "stalker" żeby zabić któregoś z nich musze oddać około 8 - 12 strzałów z tej samej odległości, co przeciwnik do mnie - gdzie przeciwnik zabija mnie jednym bądź dwoma celnymi strzałami. Mam do dyspozycji karabin SIG 550 z celownikiem optycznym i kombinezon monolitu. Czy istnieje jakaś możliwość wyrównania tych szans? Bo inaczej nie widzę sensu dalszej gry na takich zasadach... 

Cofam pytanie, mod wylądował w koszu. Nigdy więcej gry w programy nie będące grą służąca graczowi, a jedynie demonstracji możliwości twórcy. Tego moda definitywnie przekreśla następująca rzecz. Podobnie jak w najgorszych tego typu produkcjach na jakie się naciąłem przeciwnicy pozbawieni zostali czasu reakcji i strzelają w sposób absolutnie bezbłędny, tak więc niezależnie od umiejętności i starań gracza gra jest niemożliwa. 

Edytowane przez aaa1112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie w TŚ2 największy problem stanowią fantomy, czyli - "zieloni" jak to ich ochrzciłeś. Pamiętam, że ogrywając tego moda (przechodziłem go 3 razy) kląłem niczym szewc, gdy teleportowało mnie na poddasze jednego z bloków w Prypeci. Znajdując się nagle pośrodku pomieszczenia mamy dwóch NPC, którzy w ciągu kilku sekund mogą nas zabić. Za którymś razem się udało, ale zamierzam do tego, że TŚ2 są trudne głównie na początku - wspomniane fantomy lub upierdliwa misja z uwolnieniem Ducha. Później nasza postać jest niczym rambo. Oczywiście pomijajac jakieś inne błędy, bo to stary mod.

Zresztą bardzo wiele modów do Stalkera wymaga cierpliwości, lecz z czasem wręcz ją wynagradza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak powiedziałem, nie rozumiem czemu ma służyć tworzenie takich absurdów. Odnoszę wrażenie jakby autorzy tym spospobem w bardzo prymitywny sposób próbowali zgnoić gracza i udowodnić mu że jest słaby, sami robiąc z siebie idiotów i bałwanów jak ten goryl który ryczy i klepie się pięściami po brzuchu. Takie odnoszę wrażenie grając w większość modów rosyjskich czy ukraińskich autorów. A przy okazji ci autorzy strzelają sobie sami w kolana przez zniszczenie swojego własnego dzieła, nad którym bardzo się napracowali a finalnie nie da się w to grać. Po co robić moda, który zapowiada się super ciekawie, ma genialny pomysł, ale wszystko jest położone w tak trywialny sposób i cała gra idzie w śmieci, bo poprostu nie nadaje się do gry...

Powiem jeszcze tak. Lubię wymagającą i trudną rozgrywkę, ale nie zamierzam kopać się z koniem, albo ścigać z komputerem, bo nie ma to sensu i nie czyni gry w żaden sposób bardziej ciekawej, wymagającej czy realistycznej. Szczególnie to ostatnie. Nawet w trybie całkowitej nieśmiertelności potrzeba strzelenia 20 razy do człowieka amunicją przeciwpancerną, żeby go pokonać odbiera poczucie realizmu i daje do myslenia że coś tutaj jest nie tak. Nie tak przecież działają prawa fizyki w prawdziwym świecie. 

Edytowane przez aaa1112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się chyba nazywa wizja artystyczna autora i ponoć ma do tego pełne prawo(też nie rozumiem tego masochizmu u ruskich moderów). Ja ze swojej strony proponuję odinstalowanie moda, jest dużo przyjemniejszych jak ten który próbujesz ograć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu z braku laku zainstalowałem tego moda ponownie, będąc gotowy na włączanie kiedy trzeba trybu God mode i godząc się z niedorzecznościami na jakie się natknę, ale jest jedna rzecz nie do przeskoczenia. Znowu po zabiciu któregoś zielonego ludzika zdrowie mi samo zjeżdża, nawet w trybie god mode... Wygląda mi to na jakiegoś buga... Póki co miałem artefakt, który mi kompensował tą ucieczkę zdrowia, i olałem ten problem, ale doszedłem do etapu w którym zostałem pozbawiony przedmiotów i broni i tu niestety do widzenia... Nawet jakby człowiek nie wiadomo jak chciał, to grać się nie da. Pozwolę sobie zapytać, czy ktoś z Was zetknął się już z tym zjawiskiem? I czy jest jakaś może łatka albo poprawka na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.