Jump to content

Recommended Posts


Platforma: Arma Reforger Autor: Romzet Planowana data premiery: Nieznana


Trwają prace nad projektem mającym na celu przeniesienie zawartości z serii S.T.A.L.K.E.R. na platformę Arma Reforger. Szczegóły nie są jeszcze znane, ale udostępniono w sieci kilka screenów. 


Screeny:

UfmJALC51sI.jpg  ac7664w6_Us.jpg

Spoiler

1V6NDVmcSRY.jpg

Rb3PQkV1vMA.jpg  6vdpvcDHnm0.jpg

6vdpvcDHnm0.jpg  LfUe1TFWEXo.jpg


Źródło: Y6DvRrN.jpg  APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png
 

Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to ArmSTALKER 2

2024-08-24-002458.png

Na AP-PRO pojawiła się zapowiedź tego moda i przy okazji na jaw wyszło więcej informacji.

Mod zakłada odtworzenie gry S.T.A.L.K.E.R. na silniku ArmA Reforger. Wcześniej autorzy wykonali już podobny projekt na platformie Arma 3. Modderzy starają się podążać za graficzną poprzeczką wyznaczoną przez samą grę, więc przestarzałe zasoby i modele z oryginalnej trylogii Stalkera zostaną zastąpione nowymi, a obecnie używane są jedynie jako "symbol zastępczy".

4NwEtgK0QZE.jpg  yqcw2GCVZ7w.jpg

Już teraz trwają prace nad stworzeniem nowych modeli postaci, obiektów i innych rzeczy, które będą dopasowane do technologii silnika. Wiadomo, że modyfikacja będzie sieciowa z trybem PvPvE (gracz kontra gracz i przeciwko mobom). W późniejszym terminie poznamy więcej szczegółów, ale na razie dostępny jest krótki trailer i kilka zrzutów, które jednak nie oddają jeszcze finalnej jakości gry.

Modyfikacja ArmSTALKER 2 jest rozwijana jako platforma, na bazie której można tworzyć własne tryby (od Tarkova po RP i misje fabularne\kooperacyjne).

Na stronie autorów będą publikowane poradniki, jak używać tych czy innych gotowych elementów do własnych potrzeb. Dostępna będzie część z bazą danych, poradniki dotyczące animacji, jak przenosić mutanty i tak dalej - wszystko po to, by każdy mógł zapoznać się z zestawem narzędzi i zacząć tworzyć coś własnego.

Sam ArmSTALKER 2 jest jak mini-edytor wewnątrz edytora - wszystko jest uproszczone dla użytkownika, gdzie można użyć oddzielnych elementów, aby dostosować świat - promieniowanie, anomalie, A-Life, mutanty, interaktywne przedmioty, zadania i systemy dialogowe, tryby i tak dalej.
Istnieją na przykład dwa różne systemy pojawiania się łupów, które mogą być używane osobno lub jednocześnie, w zależności od wizji świata. 

Ekipa odpowiedzialna za moda to grupa deweloperów, którym przyświeca idea wypromowania naszego ulubionego S.T.A.L.K.E.R.-a na nowym silniku, który otwiera przed nami ogromne, nowoczesne możliwości i zamierzają je w pełni wykorzystać.

W związku z tym planują uruchomić tylko jeden serwer, na którym zademonstrują moda na granicy jego możliwości, o czym będą informować w miarę rozwoju. Wiadomo także, że nie będzie to serwer RP. 

Pracują zgodnie z filozofią „gra powinna być interesująca, nawet jeśli jesteś sam na serwerze”. Przed nimi dużo pracy, więc czekają na prośby graczy i sugestie w komentarzach, które są bardzo ważne na tym etapie rozwoju. Pozostaje dodać, że nie jest planowana żadna monetyzacja, cała modyfikacja będzie całkowicie darmowa i dostępna dla wszystkich.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.