tom3kb Opublikowano 4 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia A tego to bym się w życiu nie spodziewał. Kilka osób (znaczy się na razie chyba 2 😏 ale poszukiwani są chętni do współpracy) odpowiedzialnych za OP 2.2 zapowiedziało wypuszczenie dodatku fabularnego do tego moda. Z tego co można wyczytać ma się on rozgrywać po głównej fabule Opka. Nowa fabuła, nowe frakcje, zadania, zadania poboczne i cykliczne, także nowe ich typy. Nowe lokacje, postaci i mutanty czy też artefakty. Zmiany w gameplau, dodanie pragnienia. Nowe schowki, także te kolekcjonerskie. Nie zabraknie też nowego uzbrojenia i pancerzy. Bitwy z hordami mutantów 😁 i z przeważającymi siłami npców, chociaż walka ma być sprawiedliwa 😏 mhm. Mod będzie raczej trudny, skupiony na fabule, miłośnicy wszelkiej maści trainerów i tym podobnych ułatwiaczy rozgrywki nie mają czego w nim szukać. Aha w czasie rozgrywki mamy być parę razy ograbieni, czy to z kasy, czy ze sprzętu. Wiadomo, przy przechodzeniu fabuły Opka pod koniec każdy na bank ma tony wyposażenia, a przecież trzeba będzie mieć tu znowu co do roboty, więc znowu zabierzemy się za questy poboczne i cykliczne, handel wymienny itp. Na razie wstępna data premiery ustawiona jest na 2024-2025, ja bym raczej celował w tą drugą i to pod koniec bo taki mod to kupa roboty. Ps. Szacowana długość dodatku to jakieś 25 godzin. No ale wiadomo, że grając w Opka ten czas założony przez twórców może się znaczą wydłużyć. Więcej informacji, planów i założeń odnośnie tego dodatku na stronce w linku poniżej. Źródło: Temat moda. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.