Skocz do zawartości
smox

S.T.A.L.K.E.R "Sigerous Mod SOC"

Rekomendowane odpowiedzi

Sigerous Mod dla SOC

Typ: modyfikacja SGM dla SOC

wersja gry: Stalker Cień Czarnobyla 1.0004

autor: Болотов Николай (GeJorge aka Nick_Mondyfic)

rozmiar: 395.2Mb

rodzaj plików: SGM_SC_Setup_4_10.exe

 

autorzy polonizacji: Yurek, Kobal (STALKERTEAM.PL)

Koordynacja projektu: Yurek

Betatesty polonizacji: Kobal, Yurek

Zmieniony kursor: Kpuc

Dodatkowa broń (SCAR Jurka Poliaka): Yurek

(model 3D - Junkie_Bastard[RuS])

Dodatkowy kombinezon (Nano Egzo Jurka Poliaka): Yurek

(model 3D - GKT; tekstury - bccc)

 

linki do pobrania moda...

mod:

P1. http://zone.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=61

P2. http://zone.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=62

Lub

http://www.playground.ru/files/27433/

lub

http://depositfiles.com/ru/files/sg1nqytiv

Link na MEGA: https://mega.nz/#!zUkVTLyD!ZuNlCA2JhdrqYY8cPoqXhx3heVQckDAjuz2Sl4r_tsA

Całkowicie nie znany u nas, a naprawdę godny uwagi mod. Powstał w 2007 roku, ale pomysłami w nim zawartymi nie powstydziły by się najnowsze mody.

 

Opis moda (by GeJorge):

 

 

Spoiler

Trzeba zacząć nową grę...

- Istotnie zmieniona fabularna linia

- Dodano dużą ilość scen (samobójstwo nowicjusza, egzekucja bandyty itd. )

- Dodano w grze system różnych charakterystyk broni, na przykład jeżeli znajdziecie dwa automaty AK-74, to zobaczycie, że ich charakterystyki obrażenia i celności - są różne... Niestety nie zawsze będzie to widać, ponieważ bywają wypadki kiedy jedni i ci sami stalkerzy spawnują się po kilka razy, jak na przykład na ATP...

- Dodano nocną symulację życia, w nocy budzą się potwory i będą napadać na wszystkich, a nad ranem będą znów kładzie się spać.

- Teraz trudno wyżyć w strefie, żeby mieć pieniądze trzeba szukać artefaktów, jest ich mało i są bardzo drogie. Trudność też polega na tym, że wszystkie ugrupowania w strefie prowadzą między sobą walkę o terytorium i nie zostawią was w spokoju.

- Dodane 95 nowych artefaktów.

- Dodane 11 nowych rodzajów amunicji.

- Dodane nowe modyfikacje do broni (celowniki, granatniki itp.)

- Dodane 100 nowych pancerzy

- Dodane 14 nowych rodzajów artykułów spożywczych i medykamentów

- Dodane 150 rodzajów broni

- Dodane 60 nowych zadań

- Zmieniona pogoda

- Powiększony maksymalnie przenośny ciężar (było 60kg, teraz jest 120kg). Także jeżeli założycie na przykład kombinezon "Ekologa", to minimalnie i maksymalnie przenośny ciężar podniesie się na określoną cyfrę, w zależności od samego ubrania.

- Graficzne zmiany: główne menu, HUD, inwentarz, menu handlu i t.d

- Aktywowana mozliwość uszkodzenia pancerzy i kombinezonów w trakcie strzelanin i co za tym idzie dodana także możliwość naprawy pancerzy i broni.

- Zmieniony wygląd anomalii

- Zablokowano huśtanie celownika

- Dodana możliwość wstąpienia w różne ugrupowania

- Można modernizować broń (kupując dla niego nowe części i za pieniądze) i pancerze (za pieniądze)

- Zmienione opisy schowków

- Można kupować położenie schowków

- Na wszystkich lokacjach są rozrzucone flesz-nosiciele z sekretną informacją, którą można sprzedać handlowcom.

- Teraz zranienia goją się bardzo powoli i żeby zatrzymać krwawienie należy uzyć bandaża lub czegoś podobnie działającego (papier toaletowy).

- Dodane dwa pancerze w których można biegać, nie męcząc się.

- U pewnych postaci można kupić (za pośrednictwem dialogu) coś unikatowego. Poza tym każdy unikalny stalker będzie miał swój indywidualny asortyment przedmiotówna handel.

- Teraz z pomocą naukowców w Jantarze, można przeprowadzać eksperymenty na artefaktach.

- W związku z istotnym zaciemnianiem w nocy, na wielu pancerzach można zamontować noktowizor (NVG).(Na wysypisku, u Prapora)

- Teraz w PDA można dowiedzieć się praktycznie o wszystkim

- Dodano system dynamicznych wiadomości.

- W procesie przechodzenia gry, w pda będzie uzupełniała się rubryka "sekrety", w której można dowiedzieć się o położeniu sekretnych schowków.

- Po emisji lub zaćmieniu - pojawiają się nowe artefakty

- W menu dodano opcję ustawienia moda według własnego uznania

- Niektóre ważniejsze postacie są nieśmiertelne.

- Teraz na statycznym oświetleniu będzie widać słońce.

- Dodano nowe schowki, jak również nowy rodzaj sekretów - mini-schowki, które będą wydawane w nagrodę za realizację zadań

- Całkowicie odnowiony system encyklopedii.

- Możliwość przeglądu zdarzeń, za pomocą - radia "Stalker".

- Dodane trzy nowe ugrupowania, które aktywnie będą działać na terytorium strefy.

- Teraz GG nie będzie szturmował bazy przeciwnika sam, do niego w procesie przechodzenia gry, będzie przychodzić wzmocnienie. Ilość żołnierzy, którzy wam będą pomagać, będzie zależała od waszej rangi i stosunku do tej lub innej frakcji

- Zmieniony HUD z dodatkiem nowych funkcji, takich jak na przykład: zegar, poziom zużycia broni i pancerza, parametry broni

- Zebrawszy wszystkie kewlarowe płyty dla Barmana - można otrzymać unikatowy kombinezon Striełoka.

- Naprawione bugi w zadaniach Łukasza i Czachy - teraz bez problemów można wykonać zadanie Łukasza na likwidację Powinnościowców i nie posuć sobie stosunków z frakcja Powinność (nie trzeba nawet strzelać do Powinnościowców, Wolność sama sobie może z nimi poradzić).

- Teraz za zabicie głównych postaci typu "Frajera" lub "Pogrzebacza" i za wykonane misje- są przyznawane oczka możliwości, za które w głównym menu można będzie kupować super możliwości i przedmioty(np. nieśmiertelność, super egzoszkielet, broń i tak dalej).

- W nocy , wszyscy NPC, praktycznie nie widzą.

- [i dużo więcej]..........................................................

 

Cały mod zrobiłem w pojedynkę, i to tylko za pomocą "notatnika", "fotoszopa" i "XrSpawner"

Obecnie prace nad dalszym rozwojem tego moda nie są prowadzone.

 

tłumaczenie opisu: Smox (STALKERTEAM.PL)

 

Polonizacja z Pobieralni StalkerTeam.pl

https://zone.stalkerteam.pl/file/60

Autorzy polonizacji moda (czyli Kobal i Yurek) NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery i udostępnianie linku do pobierania na innym forum niż stalkerteam.pl.

 

INSTALACJA MODA i POLONIZACJI:

1. zainstalować grę STALKER-SoC PL

2. zainstalować patch 1.0004 PL (wymagany !)

3. zainstalować mod: SGM z powyżej podanego linku

4. zainstalować polonizację (zawiera wszystkie potrzebne fiksy !)

5. w pliku fsgame.ltx zmieniamy linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$|

6.do skrótu gry wg. zaleceń autorów moda można dodać parametry -noshadows -noprefetch -nointro

7. można grać

 

MOŻLIWE WYLOTY I SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z NIMI:

 

Spoiler

1. Mod daje się spokojnie ukończyć, aczkolwiek zdarzaja się wyloty typowe dla STALKERA (błąd szlaku patrolu NPC; memory error, "no line graph" error i tym podobne), które znikają po restarcie gry i załadowaniu sejwa.

 

2. CTD podczas rozmowy NPC o ksywce Czekan - sejwujemy grę przed ewentualna rozmową z tą postacią i nawiązujemy dialog. Jeśłi mamy CTD, odpalamy ponownie grę i ładujemy sejwa sprzed rozmowy i NIE ROZMAWIAMY z tym NPC NIDGY WIĘCEJ (i tak nie ma nam nic ciekawego do powiedzenia, a zadań nie daje)

 

3. Wszystkie inne errory, które nam przytrafiły się podczas testów zostały albo usunięte, albo nie mają znaczenia, bo po restarcie gry wszystko działa jak należy.

 

Na koniec jeszcze jedna uwaga - ŻADEN z errorów NIE MA związku z polonizacją moda. Są to po prostu zwykłe błędy moda lub samego STALKERa. W końcu to Zona, a nie przedszkole

 

 

RADY I PORADY YURKA:

 

 

Spoiler

1. Podczas ostatniego kwestu, już we freeplaju, (Likwidacja Fanatyków) NIE WCHODZIMY do Prypeci (bo i nie ma po co ) - na końcu głównej ulicy ZAWSZE będziemy mieli freeza gry z koniecznością wyjścia przez ALT+CTRL+DEL lub resetu na twardo.

 

2. Podczas ostatniego kwestu, juz we freeplaju, (Likwidacja Fanatyków) w PDA gra nie odznacza nam zlikwidowania Fanatyków na MW. Nie przejmujcie sie tym, polatajcie po całym terenie MW i załatwcie ich wszystkich, a potem idżcie zgodnie z planem na RADAR usunąć ostatnią grupę Fanatyków. Po ich odstrzeleniu gra powinna kazać wam udać się na Kordon do Sidora. Zróbcie dokładnie tak jak nakazane i ukończycie moda

 

 

========================================================================================

 

03.03.2011 pojawił się mod o nazwie - Anarchy_S.T.A.L.K.E.R.O.W._Aurora_Sigerous_Mod.

Nie był sprawdzany pod kątem kompatybilności z polonizacją, więc ewentualne próby robicie na własne ryzyko !

Opis jest identyczny jak moda Sigerous ma jednak inną wielkość. Oceny nie ma wysokiej, jednak ponad 700 pobrań coś znaczy.

 

Download:

http://www.playground.ru/files/45293/

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

EDIT (Yurek) 30.06.2011

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wstawkę...czytając opis i oceny moda to całkiem nieźle to wygląda. W linku do tematu jest jeszcze kilka fotek z nowymi artefaktami w modzie...

Jeżeli przeszkadza Wam kołysanie kamery...

Aby usunąć kołysanie kamery przy chodzeniu, należy...

w pliku: user.ltx (ścieżka: C:\Documents and Settings\All Users\Documents\stalker-shoc\user.ltx) odszukać linię z poleceniem: cam_inert i ustawić wartość na 0. Domyślnie jest tam - 0.7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda fajnie , jeśli grałeś w niego napisz czy dużo jest nowego tekstu , to znaczy czy da się grać w miarę bez problemu na polskiej wersji czy też same krzaczki i trzeba by jakąś łatkę polonizacyjną dodać do tego :( Jeśli nie to też napisz , w wolnej chwili się sprawdzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na polskiej wersji trudno jest grać. W samym Kordonie jest cała masa nowych zadań, od Sidorowicza, Wilka i nowych postaci. Tak jest na każdej lokacji. Nowych zadań jest dużo, ale też są dialogi związane z remontem broni, zakładaniem noktowizorów itp. W menu są opcje moda, gdzie można nie tylko dopasować moda "pod siebie", ale też przyśpieszyć upływ czasu (nie ma śpiwora),wykorzystać zebrane oczka (unikalne bronie, pancerze,nieśmiertelność itp.). Tych opcji jest sporo. Dużo łatwiej się w tym wszystkim połapać na ruskiej wersji Stalkera. Na polskiej same krzaczki. 03.03.2011 pojawił się mod o nazwie - Anarchy_S.T.A.L.K.E.R.O.W._Aurora_Sigerous_Mod. Opis jest identyczny jak moda Sigerous ma jednak inną wielkość. Jest to prawdopodobnie przeróbka tego moda. Jak dostane nowy limit to ściągnę i dam znać. Link w pierwszym poście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ściągnąłem niedawno tego moda, zainstalowałem stalkera i spatchowałem do wersji 1.0004, dodałem parametry "-noshadows -noprefetch -nointro ", w pliku fsgame zmieniłem gamedate na true, odpalam, klikam na nową grę i wywala mnie do pulpitu bez bug trapu. Stalkera mam oryginalnego, wersję po polsku. Nie wiem ja naprawić ten problem a chciałbym zagrać na tym modzie. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to też zrobiłeś ?

Na rosyjskiej wersji Stalkera mod działa bez problemów, natomiast na polskiej wersji są problemy.Uruchomiłem ten mod usuwając plik localization ltx.i nie zmieniając nic więcej. Wszystkie "stare" zadania, opisy itp. są po polsku, "nowe" zadania, są w stylu - sgm_trader_dialog_11, sgm_gunslinger_task_title_2 itp.

A tak ogólnie to by odpalić rosyjskie mody na polskim stalkerze robiło się takie coś

- Zrób drugi folder w gamedata / config / text o nazwie pol a następnie skopiuj zawartość folderu rus do nowo powstałego folderu pol

- W pliku gamedata / config /localization.ltx zmień linię:

language = rus na language = pol

a w następnej linii zmień ;_cent ;_west na _cent ;_west

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbuję odpalić Anarchy_S.T.A.L.K.E.R.O.W._Aurora_Sigerous_Mod i wywal mnie z takim błędem:

FATAL ERROR
[error]Expression	: false
[error]Function	  : ParseFile
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xrXMLParserxrXMLParser.cpp
[error]Line		  : 48
[error]Description   : XML file[$game_config$] parsing failed. Can't find include file:[textrusstable_generate_fnames.xml]
stack trace:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znaczy że w folderze text w podfolderze rus brakuje pliku stable_generate_fnames.xml

Właśnie to samo mam w "Sigerous Mod SOC". Czyli coś źle pobrałem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może , albo jest źle jakaś ścieżka napisana która odwołuje się do pliku którego nie ma , albo ten plik jest ale w rosyjskim oryginalnym stalkerze . Czekaj aż sie odezwie Smox , on odpalał te mody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testowałem właśnie moda S.T.A.L.K.E.R. "S.S.M.O bu hehe, ale skoro są problemy to przerwałem by sprawdzić co jest nie tak. Opiszę jeszcze raz po kolei sposób instalacji moda Sigerous. 1.Instalujemy Stalkera SOC PL 2.Instalujemy patch 10004 PL 3.W pliku fsgame.ltx zmieniamy linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| 4.Mod jest w postaci instalatora. Instalujemy mod w dowolnym miejscu. Tworzy się folder S.T.A.L.K.R i dopiero zawartość tego folderu kopiujemy do gry. 5.Instalujemy fiksa. 6.Usuwamy plik localization ltx.i nie zmieniamy nic więcej. 7.Do skrótu gry wg. zaleceń autorów moda trzeba dodać parametry -noshadows -noprefetch -nointro Wszystkie "stare" zadania, opisy itp. są po polsku, "nowe" zadania, są w stylu - sgm_trader_dialog_11, sgm_gunslinger_task_title_2 itp. Dzięki waszym postom udało mi się uruchomić moda w inny sposób. Punkty od 1 do 5 i 7 pozostają bez zmian. W pliku gamedata / config /localization.ltx zmieniamy linię: language = rus na language = pol W folderze gamedata / config / text, kopiujemy i wklejamy folder rus. Zmieniamy nazwę folderu kopia rus na pol. Z moda TS2 kopiujemy i wklejamy do gamedata / config / text/pol dwa pliki - stable_generate_fnames.xml stable_generate_snames.xml Mod jest cały po rusku. Sposoby te są w 100% skuteczne. Przed chwilą sprawdzałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zrobiłem jak mi Kobal pisał...

A tak ogólnie to by odpalić rosyjskie mody na polskim stalkerze robiło się takie coś- Zrób drugi folder w gamedata / config / text o nazwie pol a następnie skopiuj zawartość folderu rus do nowo powstałego folderu pol

- W pliku gamedata / config /localization.ltx zmień linię:

language = rus na language = pol

a w następnej linii zmień ;_cent ;_west na _cent ;_west

i tym razem włączam stalkera, nawet nie wchodzi do menu i wywala bez bug trapu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testowałem właśnie moda S.T.A.L.K.E.R. "S.S.M.O bu hehe, ale skoro są problemy to przerwałem by sprawdzić co jest nie tak. Opiszę jeszcze raz po kolei sposób instalacji moda Sigerous. 1.Instalujemy Stalkera SOC PL 2.Instalujemy patch 10004 PL 3.W pliku fsgame.ltx zmieniamy linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| 4.Mod jest w postaci instalatora. Instalujemy mod w dowolnym miejscu. Tworzy się folder S.T.A.L.K.R i dopiero zawartość tego folderu kopiujemy do gry. 5.Instalujemy fiksa. 6.Usuwamy plik localization ltx.i nie zmieniamy nic więcej. 7.Do skrótu gry wg. zaleceń autorów moda trzeba dodać parametry -noshadows -noprefetch -nointro Wszystkie "stare" zadania, opisy itp. są po polsku, "nowe" zadania, są w stylu - sgm_trader_dialog_11, sgm_gunslinger_task_title_2 itp. Dzięki waszym postom udało mi się uruchomić moda w inny sposób. Punkty od 1 do 5 i 7 pozostają bez zmian. W pliku gamedata / config /localization.ltx zmieniamy linię: language = rus na language = pol W folderze gamedata / config / text, kopiujemy i wklejamy folder rus. Zmieniamy nazwę folderu kopia rus na pol. Z moda TS2 kopiujemy i wklejamy do gamedata / config / text/pol dwa pliki - stable_generate_fnames.xml stable_generate_snames.xml Mod jest cały po rusku. Sposoby te są w 100% skuteczne. Przed chwilą sprawdzałem.

Dzięki Smoku , dobrze wytłumaczyłeś i już wiem czemu mi wywalało. Po wypakowaniu instalatora mamy taki folder: "S.T.A.L.K.E.R.". Ja mając doświadczenie z innych modów kopiowałem tylko folder "gamedata" do folderu z podstawką Stalkera. Ale w przypadku tego moda musimy skopiować do podstawki Stalkera WSZYSTKIE pliki czyli: gamedata,icons,Ńďčńîę čçěĺíĺíčé,óâčäü ěĺí˙,unins000. Chociaż mi działa tylko sposób z usunięciem localization.ltx a z tym kopiowaniem już nie.Mod się normalnie uruchamia , wygląda bardzo ciekawie, więc Yurek i Trurl3 mogliby się mu przyjrzeć ;) // Edit... Odpaliłem oba mody: Anarchy_S.T.A.L.K.E.R.O.W._Aurora_Sigerous_Mod i Sigerous Mod dla SOC ; , ekran łądowania wyglądają tak samo, w obu modach jest taki sam napis w głownym menu : Sigerous Mod. Więc różnice są chyba głownie w grafice i dodatkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mógłby ktoś zuploadować te 2 pliki np. na przeklej.pl : stable_generate_fnames.xml i stable_generate_snames.xml ? Ponieważ mam w dzień limit ściągania i nie opłaca mi się ściągać całego moda dla 2 plików chyba, że ważą one mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ściągnąłem te dwa pliki, wkleiłem je do folderu pol, wszystko zrobiłem jak w instrukcji smox'a i przy włączeniu gry wywala dalej do pulpitu bez bugtrapu. Jak na razie nie ma żadnych patych/fixów do tego moda to daruję sobie tym razem. Dzięki wszystkim za pomoc chyba, że ktoś zna rozwiązanie problemu to bardzo proszę napisać. Jeszcze raz dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też wkleiłem i nic nie dało, albo włączy i będzie menu, wtedy klikam na nową grę i wywala, albo z pulpitu odpalam stalkera i wywala od razu, bez wchodzenia w menu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem moda, wszystko co zainstalowało wpakowałem do stalkera, icons, uninstal, gamedate, wszystko. Dalej nadpisałem plikami z fix'u. Potem te 2 pliki wkleiłem do folderu pol i rus, zmieniłem w localization z rus na pol i w elemencie docelowym dopisałem "-nointro -noprefetch -noshadows" i dalej i albo wywala od razu przy włączeniu przez pulpit, albo jak daję nową grę. Pozdrawiam. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem moda, wszystko co zainstalowało wpakowałem do stalkera, icons, uninstal, gamedate, wszystko. Dalej nadpisałem plikami z fix'u. Potem te 2 pliki wkleiłem do folderu pol i rus, zmieniłem w localization z rus na pol i w elemencie docelowym dopisałem "-nointro -noprefetch -noshadows" i dalej i albo wywala od razu przy włączeniu przez pulpit, albo jak daję nową grę.

Pozdrawiam. ;)

Wg mnie lepiej wywalic localization.ltx bo wtedy mamy większą część moda po polsku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord