wajs94 Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Spoko wszystko działa tylko że w kordonie nie mogłem zespawnować wszystkich broni, kombinezonów tylko powtarzały się te same a w plikach handlarzy było ich więcej. EDIT (Yurek): Nic dziwnego, że nie mogłeś zespawnować WSZYSTKIEGO. Spawner nie jest tak zbudowany. Jeśli chcesz zespawnować, coś innego niż jego autor przewidział w napisanych przez siebie skryptach, musisz sam zmodyfikować jeden z plików spawnera i dopisać sobie przedmioty do spawnu, które chcesz. Szczegółową instrukcję jak to zrobić masz w linku do posta, który Ci podałem poprzednio (ukryta w spoilerze) :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 @ wajs94 Tu masz linka do starej wersji spawnera: http://rapidshare.com/files/436238027/spawner.zip Zobacz czy on będzie Ci jakieś błędy robił. Tak w ogóle to nie spodziewałem się po prostu, że możesz grać na innej wersji spolszczenia, niż to aktualne wstawione na naszym Forum. Ekipa tutejszego forum spędziła długie godziny sprawdzając różne konfiguracje dotyczące instalowania poszczególnych elementów Solianki i testując je w polu. Jeśli chcesz naprawdę cieszyć się tym modem przeinstaluj moda DOKŁADNIE według instrukcji malakasa i na tak przygotowaną gamedatę wrzuć spolszczenie od nas (no i spawnera :( jak chcesz). Mamy sprawdzone, że tylko ten sposób pozwoli Ci grać w Soliankę bez większych zgrzytów i nerwów z Twojej strony - a o to przecież w tym wszystkim chodzi, co nie ? Granie na innym spolszczeniu niż to aktualnie wstawione u nas na forum, instalowanie jakiś niepotrzebnych dodatków do Soli czy też instalowanie moda w inny sposób niż opisany przez malakasa jest próbą wyważania otwartych juz drzwi, która niestety i tak skazana jest na niepowodzenie. Nie walcz z tym modem, posłuchaj rad tych, co go ukończyli a będzie OK :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Spoko wszystko działa tylko że w kordonie nie mogłem zespawnować wszystkich broni, kombinezonów tylko powtarzały się te same a w plikach handlarzy było ich więcej. Możesz zespawnować wszystko co chcesz tylko musisz sobie to wpisać na listę.Po prostu autor spawnera nie wpisywał wszystkich możliwych rzeczy a wrzucił po trochu do każdej przegródki.Yurek dał ci linka do listy przedmiotów a by dopisać sobie co chcesz to modyfikujesz plik ui_atlas2 w katalogu scripts.Otwierasz go w notatniku , znajdujesz działkę weapons czy też inną i dopisujesz co chcesz Na przykład tak wygląda to jeśli chodzi o pancerze function atlas:spawn_inventory_armour() self:spawn_inventory("novice_outfit") self:spawn_inventory("bandit_outfit") self:spawn_inventory("killer_outfit") self:spawn_inventory("monolit_outfit") self:spawn_inventory("soldier_outfit") self:spawn_inventory("specops_outfit") self:spawn_inventory("military_outfit") self:spawn_inventory("stalker_outfit") self:spawn_inventory("scientific_outfit") self:spawn_inventory("exo_outfit") self:spawn_inventory("svoboda_light_outfit") self:spawn_inventory("svoboda_heavy_outfit") self:spawn_inventory("dolg_outfit") self:spawn_inventory("dolg_scientific_outfit") self:spawn_inventory("ecolog_outfit") self:spawn_inventory("protection_outfit") Zamiast novice_outfit wstawiasz na przykład meceniy_outfit_new i już zamiast zwykłej kurtki będziesz miał egzoszkielet maskujący :( To co jest na wymienionej liście zaspawnuje ci się za każdym razem jak naciśniesz przycisk armour w spawnerze więc część wpisów możesz po prostu wykasować lub interesujące cię rzeczy wpisywać na przykład tam gdzie powinna się spawnować kiełbasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wajs94 Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 czy każda dodana broń musi mieć końcówkę "kalibr" tak jest na początku self:spawn_inventory("wpn_tavor_kalibr") self:spawn_inventory("wpn_m4_kalibr") czy nst. moja linijka ma tak wyglądać? self:spawn_inventory("wpn_gauss_kalibr") czy jak bym w gauss'sie napisał bez kalibr to też zadziała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 @ wajs94 OK. Ponieważ widzę, że nie masz pojęcia o co z tym spawnerem chodzi to pokażę Ci na przykładzie karabinu Gaussa jak zespawnować coś spawnerem :( Oczywiście etap instalowania spawnera pomijam, bo z tym to mniemam kłopotów nie masz :) Szukasz folderu pod adresem: X:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\scripts W nim szukasz pliku: ui_atlas2.script Otwierasz plik za pomocą programu NOTEPAD++ i idziesz do linii numer: 233 i powinieneś zobaczyć takie coś: function atlas:spawn_inventory_weapon() self:spawn_inventory("wpn_tavor_kalibr") self:spawn_inventory("wpn_m4_kalibr") end Usuwasz z obu linii to co jest w cudzysłowach i wpisujesz w pierwszej (linia numer 235) (oczywiście w cydzysłowach :)): wpn_gauss W drugiej linii (numer linii 236) wpisujesz: ammo_gauss I powinieneś po tej operacji mieć coś takiego: function atlas:spawn_inventory_weapon() self:spawn_inventory("wpn_gauss") self:spawn_inventory("ammo_gauss") end Zapisujesz zmiany w pliku i wychodzisz z NOTEPAD++. Odpalasz grę, ładujesz sejwa, po załadowaniu naciskasz ESC a następnie F3 i pojawia Ci sie na ekranie menu wyboru spawnera - naciskasz JEDEN raz przycisk WEAPON i wracasz do gry a w ekwipunku masz gaussa i ammo do niego. Pamietaj, żeby wyspawnować jakiś przedmiot zawsze wpisujesz w cudzysłowach jego nazwę z gry, którą masz dokładnie podaną w moim poprzednim poście (http://www.stalkerteam.pl/topic/1904-znikajacy-sidorowicz/page__view__findpost__p__20502) w spoilerze (czyli jak jest kalibr, to piszesz kalibr, a jak nie ma, to nie piszesz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wajs94 Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 toto wiedziałem jak wpisać początek linijki tylko nie wiedziałem co to za kalibr żeby niczego nie skopać i nie oglądać bug trapa. A instrukcja używania spawnera jest opisana wcześniej więc teraz rozumiem. da się zrobić żeby barman instalował noktowizory i naprawiał nowe pancerze bo tylko proponuje te zwykłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.