Garrett Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 W Stalkerze zauważyłem coś takiego że promieniowanie jest tylko w określonych miejscach . Według mnie to bez sensu ,prawdziwa radiacja rozchodzi się po całej powierzchni . Powinno byc coś takiego że gdy dotkniemy czegoś metalowego to promieniowanie wzrasta (jest tak tylko na wysypisku) bowiem metal przyciąga największe dawki radiacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 W rzeczywistości promieniowanie występuje na całym skażonym terenie, ludzie nie żyją na takich terenach. W odniesieniu do gry to wyobraź sobje bohatera i innych stalkerów którzy giną od promieniowania co minute. Gra niegrywalna, real to nie gra! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiedzianeJaja Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Ja się nie znam ale zobaczcie tu Mój odnośnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garrett Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Hmmm... czernobyl10 nie chodzi mi żeby promieniowanie było w każdym dostępnym miejscu tylko przy każdej metalowej rzeczy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Devell-u, promieniowanie jest ok, miejsca są dobrane nie przypadkowo - zobacz choćby Wysypisko an hałdach ze złomem. Na początku gry jeszcze w Kordonie jak rozmawiasz z pierwszymi postaciami to dowiadujesz się, że promieniowanie jest wszędzie i nawet jak "lejesz" :( to musisz mieć się na baczności. Akcja gry toczy się już kopę lat po katastrofie, z niektórych miejsc promieniowanie po prostu ustępuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony Opublikowano 4 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 według mnie promieniowanie jest dobrze rozmieszczone aczkolwiek gdzieniegdzie jest jego za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dopyl Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 według mnie promieniowanie jest dobrze rozmieszczone aczkolwiek gdzieniegdzie jest jego za dużo Te miejsca gdzie promieniowanie jest bardzo duże zostały stworzone po to aby uniemożliwić graczowi wyjście poza mape lub dotarci do miejsc na grancicy mapy(tam gdzie widaćtylko pustkę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Z tym promieniowaniem to niech zostanie tak jak jest, tereny skażone w maksymalnym stopniu i rejony skażone minimalnie lub wcale, tak jak w realnym świecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert115 Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Niektore miejsca sa napromieniowane zeby trudniej bylo dostac sie do cennych rzeczy. Przykladowo trupiarka w kordonie. Wiadomo, ze trzeba troche ponaginac zeby bylo grywalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Ale niektóre też przyprawiają o ból głowy np: szedłem sobie po ten najlepszy detektor na bagnach i musiałem znaleźć dziurę w płocie a że mam radeona to w ogóle płotu nie widzę tylko same słupki :\ i gdy już zdobyłem ten detektor to szukając znowu tej dziury przez promieniowanie zużyłem wszystkie środki przeciwpromienne bo gdy szedłem mój szrama się zaciął i nie mogłem się ruszyć ani do przodu ani do tyłu dlatego że ciągle coś szramę przyciągało do tego przeklętego płotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert115 Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Faktycznie obszar przy moscie na bagnach, tam gdzie jest najlepszy detektor. Strasznie przegiete miejsce pod tym wzgledem. Metr w zla strone i do maxa skacze licznik i momentalnie ma sie caly pasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Właśnie o tym mówię :D tam bez kozaków i leków przeciwradiacyjnych nie ma co się wybierać:) a wracając do tematu to w niektórych miejscach promieniowania mi brakuje a w niektórych jest za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Czytam ten temat i aż się uśmiecham , znam te promieniowanie z Czystego Nieba i powiem wam , zagrajcie w Tajne Ścieżki to zobaczycie co to jest promieniowanie i przesadzanie w jego natężeniu :D Po takiej przygodzie Czyste Niebo to będziecie przechodzić spacerkiem ledwo zauważając że coś tam wam pika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Ja na razie muszę przejść Czyste niebo na wszelkie możliwe sposobu dopiero później będę się brał za modyfikacje,a teraz mały offtop :D @Kobal masz jakieś screeny z tych tajnych ścieżek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Na razie tylko teksty do korekty , ale Malakas wstawiał parę fotek w temat o TS2. Po za tym do TS1 jest poradnik gdzie jest masa screenów i można sobie pooglądać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garrett Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Ja nigdy nie słyszałem o moście na bagnach gdzie jest detektor .Może mi ktoś zaznaczyć na mapie gdzie to jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Hmmm... czernobyl10 nie chodzi mi żeby promieniowanie było w każdym dostępnym miejscu tylko przy każdej metalowej rzeczy :( Ostatnio grałem w moda który właśnie miał tak zrobiony sysyem radiacji tylko nie pamiętam czy lurk czy apokalipsis ? Strasznie mnie to denerwowało , lekko sie do czegos zblizyłem i już trzeba było się napić, arty mało co dawały. Ogulnie nie podobał mi sie ten pomysł z racji nie możliwości użycia jakiej kol wiek osłony w walce z przeciwnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Ja nigdy nie słyszałem o moście na bagnach gdzie jest detektor .Może mi ktoś zaznaczyć na mapie gdzie to jest ? Tu masz film : http-~~-//www.youtube.com/watch?v=5LOjqoWnWxI 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garrett Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Dzięki kobal bardzo mi pomogłeś chociaż już kupiłem detektor niedźwiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asd5 Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Ja osobiście uważam że z tym promieniowaniem jest ok. Dlatego że gdyby było dużo promieniowania tzn. że prawie wszędzie, i ktoś by cię atakował to nie miał byś gdzie uciec tylko jedynie przez anomalia, co skończyło by się źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi