Jump to content

Strefa Zmierzchu: Duch


Recommended Posts

screenshot-2.jpg

Сумерки Зоны Дух, zew 1602

Nad strefa zapadł zmierzch, jedynym bezpiecznym miejscem jest Bar, wrogowie są w jednym miejscu, nastąpił czas przymusowego rozejmu.

Jesteś z Wolności, ksywa "Hard" i masz misję w Dolinie Mroku razem z mieszana ekipą Wolności i Powinności.

W modzie są robaki, zaleca się pełne oświecenie dynamiczne, błędy w tym ortograficzne.

Mod: https://drive.usercontent.google.com/download?id=1lcqtOiI5toDMIUUlIxZBSt-xUYWCNqcB&export=download

Repak: https://drive.usercontent.google.com/download?id=1ot25hpROiWD3O3CzjD5_InMj_UhFvXCe&export=download

 

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pobrałem to w formie repacka i działa.

Atmosfera ponura .

ss_duch_06-18-25_14-18-38_(darkvalley).thumb.jpg.7843a9be8d61d1a6cb405e0d31738709.jpg

Zapisy tylko przy magnetofonie w schronieniu (Dolina Mroku), pod warunkiem posiadania kasety magnetofonowej, trzeba ich szukać na lokacji. 

Gdyby komuś wyskoczyły takie babole w ekwipunku, należy w opcjach jakość tekstur ustawić na maxa. 

ss_duch_06-18-25_14-36-46_(darkvalley).thumb.jpg.cd884037578d2413d791c56cb7ce98b1.jpg

Pogramy i zobaczymy co dalej.

 

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

W opisie moda była wstawka o kastach do magnetofonu.

Ciemno i ponuro bo taki jest w chwili obecnej (w modzie) wygląd strefy.

Nietsche,ański biologizm (Fryderyk Niecki alias Nietsche)- przeżyją najbardziej przystosowani.

Spoiler

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mod udało się ukończyć, po końcowej walce z finałowym poltergeistem :).

ss_duch_06-26-25_12-40-00_(darklab).thumb.jpg.e61f8cad927fa8b1ac952ac57d905478.jpg

Fabularnie mod daje radę, chociaż nie jest to jakieś wybitne dzieło. Całość rozgrywa się w Dolinie Mroku, wyposażenie dość ubogie i stałą miejscówkę mamy w budynku na terenie byłej bazy bandytów. Jest tam technik u którego możemy naprawić sprzęt i w niewielu przypadkach go usprawnić, na wiele nie liczcie bo jest drogo, a możliwości zarobku niewielkie.

ss_duch_06-27-25_10-50-23_(darkvalley).thumb.jpg.b2976dfcc136d3e61592d15341c05994.jpg

Głównie źródła zarobku to marna kasa za zadanka, kanistry z paliwem i kilka artefaktów. W miarę postępów w rozgrywce pojawi się handlarz, ma niewielki asortyment i również cienko płaci :). Rozgrywka w dodatku utrudniona prze brak normalnych zapisów, tylko tak jak wcześniej pisałem przy magnetofonie na bazie mając kasetę przy sobie. Pojawiły się u mnie dwa zaznaczone schowki na mapie i można znaleźć dodatkowo kilka znajdziek. Sporo amunicji i sprzętu znajdziemy przed finalnym starciem. Ogólnie można zgrać w tego moda dla zabicia czasu :).

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.