Jump to content

Wylot po cutscence z uruchomieniem mózgu


Recommended Posts

Witam

W momencie gdy uruchomie mózg i rzeczony mózg zabija naukowców gra mi się zacina i nie mogę nic zrobić. Próbowałem wczytywania sejwa jednak to nic nie dało, wie ktoś może jak rozwiązać ten problem?

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : script_engine.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\xr_effects.script:2142: attempt to index local 'inv_box' (a nil value)

Link to comment
Share on other sites

Duszman - może spróbuj "chłopskiej" metody.

Zapis przed akcją z mózgiem, potem wejdź w opcje i daj na niskie ustawienia + oświetlenie statyczne, zapisz, wgraj i teraz spróbuj czy ci wywali.

Potem możesz wrócić do poprzednich ustawień.

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, vidkunsen napisał(a):

Duszman - może spróbuj "chłopskiej" metody.

Zapis przed akcją z mózgiem, potem wejdź w opcje i daj na niskie ustawienia + oświetlenie statyczne, zapisz, wgraj i teraz spróbuj czy ci wywali.

Potem możesz wrócić do poprzednich ustawień.

Niestety to nic nie dało, zacieło w tym samym momencie. Po logu widać że to błąd skryptu, ale nie znalazłem nigdzie w internecie odpowiedzi na ten temat

Link to comment
Share on other sites

Witam. Pytanko, jakie robisz zapisy, szybki F5 czy manualne? Spróbuj tego: Cofnij się na inną lokację najlepiej z zapisu ręcznego bądź autozapisu. Potem wróć na tą lokację z błędem ale przed nią zrób zapis ręczny. Możesz wczytać dwa lub trzy razy, najpierw ręczny potem auto i jeszcze raz. Nie zalecane jest quick save w modach najlepiej ręczne albo auto które zawsze są ok. Pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Duszman - rób zawsze "twarde" zapisy, esc, zapisz i graj dalej, lepsza opcja od w/w szybkich zapisów.

Swoją drogą także na tym forum wszyscy napisali, żeby robić twarde zapisy jako pewniejsze a mimo tego wielu się dalej bawi w tzw. F5.

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, suchy1280 napisał(a):

Witam. Pytanko, jakie robisz zapisy, szybki F5 czy manualne? Spróbuj tego: Cofnij się na inną lokację najlepiej z zapisu ręcznego bądź autozapisu. Potem wróć na tą lokację z błędem ale przed nią zrób zapis ręczny. Możesz wczytać dwa lub trzy razy, najpierw ręczny potem auto i jeszcze raz. Nie zalecane jest quick save w modach najlepiej ręczne albo auto które zawsze są ok. Pozdro.

ja robie szybkie savy oraz twarde

Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, suchy1280 napisał(a):

Spróbowałeś tak jak pisałem? Pomogło czy nie? Lepiej nie robić quicków są zawsze problematyczne. Najlepiej usuń. 

wczytałem grę z hardsave z momentu przed wejściem do x16 i nic nie pomogło

Link to comment
Share on other sites

Wpisz "przepełnienie stosu" w Google i tam jest opis tego. Jeśli nie dasz rady to ogarnąć, to na naszym forum są bardziej ode mnie obkuci i dadzą stosowne podpowiedzi. Zaznaczam - to nie musi być tą przyczyną Twoich nieszczęść z grą.

Link to comment
Share on other sites

Duszman- stack overflow 

Masz za mało pamięci przeznaczonej na moda i moda wywala na pulpit - bolączka starych/słabych komputerów gdy kolejny twórca wymyśli sobie 10000 odcieni zieleni zamiast kolejny dodatek do fajnej fabuły.

Obniż co możesz w "osiągnięciach" (konfiguracja) moda i jak nie dasz rady to odpuść.

Link to comment
Share on other sites

usunąłem większość zapisów zostawiając tylko quicksave, autosave i ostatnie twarde zapisy, ponadto zmniejszyłem ustawienia na najniższe (wszystkie suwaki na lewo) ale niestety nic to nie pomogło.

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : script_engine.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\xr_effects.script:2142: attempt to index local 'inv_box' (a nil value)

 

nawet treść loga się nie zmieniła

Link to comment
Share on other sites

@Duszman ten error był naprawiony w LA DC 1.4000 z tego co wynika z changelogu:

 

fixed rare error with xr_effects.script:2142: attempt to index local 'inv_box' (a nil value)

 

Czyli nie możesz go mieć 😉😉🤣🤣🤣 a może jednak możesz 😁

A w którą wersję w ogóle grasz?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.