Skocz do zawartości

Wylot przy zdawaniu questa na worek z trawką


kobal

Rekomendowane odpowiedzi

Przy oddaniu Księciu worka z trawką ( quest " znajdź dla Księcia worek z trawką na Magazynach Wojskowych " ) zaatakował mnie kolejny bugtrap a nawet dwa

Bugtrap pierwszy

Expression    : fatal error
Function      : CRender::texture_load
File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
Line          : 295
Description   : <no expression>
Arguments 	: Can't find texture 'aaz\Ńŕéăŕ\wpn_sayga12k' 

Poradziłem sobie tak : W gamedata / textures / Aaz zmieniłem nazwę folderu Сайга na Ńŕéăŕ czyli dokładnie tak jak postąpiłem z identycznym problemem który spotkał mnie w tym samym miejscu w TS1 i opisałem w tym temacie http://www.stalkerte...worka-z-trawka/

Niestety zaraz gra odpowiedziała kolejnym wylotem z takim logiem

Expression    : wave&&wave->length()
Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
Line          : 65
Description   : Can't open wave file:
Arguments 	: f:\gry\stalker\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_draw.ogg

Więc postąpiłem dokładnie tak samo jak wyżej :

W gamedata / sounds / Aaz zmieniłem nazwę folderu Сайга12К na żądany w logu Ńŕéăŕ12Ę Zadziałało.

Zdaję sobie sprawę z toporności tego rozwiązania , cóż na więcej mnie nie stać , coś jest pokopane ze ścieżkami dostępu do wyżej wymienionych folderów , a mi brak wiedzy by to naprawić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem drugi sposób pozbycia się n/w buga

Expression    : wave&&wave->length()
Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
Line          : 65
Description   : Can't open wave file:Arguments 	: f:\gry\stalker\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_draw.ogg 

W katalogu gamedata / sounds / Aaz znajdujemy folder Сайга12К i zmieniamy mu nazwę na Sayga12K

Następnie w katalogu gamedata / config / weapons odnajdujemy plik w_sayga12k.ltx i otwieramy go w notatniku

Odnajdujemy taki ciąg :

;çâóęč

snd_draw = Aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_draw

snd_holster = Aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_holster

snd_shoot = Aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_shot

snd_empty = Aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_empty, 0.5

snd_reload = Aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_reload

I zmieniamy go na taki :

;çâóęč

snd_draw = Aaz\Sayga12K\sayga12k_draw

snd_holster = Aaz\Sayga12K\sayga12k_holster

snd_shoot = Aaz\Sayga12K\sayga12k_shot

snd_empty = Aaz\Sayga12K\sayga12k_empty, 0.5

snd_reload = Aaz\Sayga12K\sayga12k_reload

Czyli zmieniamy w ścieżce wpis Ńŕéăŕ12Ę na taki jak nazwaliśmy nasz folder w katalogu sounds czyli Sayga12K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A mnie przy tym zadaniu przywitał wylot z takim logiem

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function	  : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File		  : E:\stalker\patch_1_0004\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line		  : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments	 : c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\aaz\sajga12k\sayga12k_draw.ogg

Czy mi ktoś pomoże rozwiązać ten problem bo jak dotychczas modzik po reinstalce chodził jak żeleta aż tu nagle taki głupi błędzik i mnie rozwalił .A dobre stosunki z Kniaziem by się przydały w dalszej kontynuacji gry .

Pomóżcie jeśli się to da naprawić .PLIIZZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

\gamedata\sounds\aaz\sajga12k\sayga12k_draw.ogg

Tak na szybko...

poszukaj w pobranym spolszczeniu ...gamedata... tego pliczku i podmień, jakiś dźwięk tam przeszkadza. Tylko najpierw zrób kopię oryginału.

Jeżeli nie pomoże to poszukaj w plikach... sound... dźwięku od jakiejś strzelby o podobnej wielkości..zmień nazwę na tą z loga błędu i wrzuć do gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pomogło .Czy to własciwa ścieżka do loga błędu bo mam pewne obawy czy to dobry log bo po wejściu w C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC\logs widze dwa pliki i w xray_administrator.log na koncu jest ten log o błędzie :

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M6/S2, 2812.00 mhz, 62-clk 'rdtsc'

* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...

using fs-ltx fsgame.ltx

FS: 36400 files cached, 6592Kb memory used.

Init FileSystem 1.669759 sec

'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...

Executing config-script "user.ltx"...

[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.

Starting INPUT device...

Loading DLL: xrRender_R1.dll

Loading DLL: xrGame.dll

* [win32]: free[2020252 K], reserved[14992 K], committed[61844 K]

* [ D3D ]: textures[0 K]

* [x-ray]: crt heap[11437 K], process heap[1139 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]

* [x-ray]: economy: strings[4968 K], smem[0 K]

Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...

! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia

[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.

Executing config-script "user.ltx"...

Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...

! Unknown command: r__dtex_range

! Unknown command: r__ssa_glod_end

! Unknown command: r__ssa_glod_start

! Unknown command: r__wallmark_ttl

! Unknown command: rs_detail

! Unknown command: rs_skeleton_update

! Unknown command: vid_bpp

[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.

Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...

[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.

[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.

SOUND: OpenAL: enumerate devices...

SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present

devices Generic Hardware

SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware

SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software

SOUND: OpenAL: All available devices:

1. Generic Hardware, Spec Version 1.1

2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)

SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1

SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.

* sound: EAX 2.0 extension: absent

* sound: EAX 2.0 deferred: absent

* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl

Starting RENDER device...

* GPU [vendor:1002]-[device:9498]: ATI Radeon HD 4600 Series

* GPU driver: 6.14.10.6973

* CREATE: DeviceREF: 1

* Vertex Processor: PURE HARDWARE

* Texture memory: 1132 M

* DDI-level: 9.0

* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)

* GPU vertex cache: unrecognized, 16

* DVB created: 1536K

* DIB created: 512K

count of .thm files=239

load time=208 ms

* distortion: used, dev(30),need(14)

* SSample: 1448x1086

* SSample: enabled

- r__tf_aniso 16

- r1_tf_mipbias 0.

Starting engine...

Loading DLL: xrGameSpy.dll

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_l.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_r.ogg

* DVB created: 1536K

* DIB created: 512K

- r__tf_aniso 16

- r1_tf_mipbias 0.

* SSample: 1448x1086

* SSample: enabled

* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)

* GPU vertex cache: unrecognized, 16

*** RESET [219 ms]

"c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"

* phase time: 0 ms

* phase cmem: 80331 K

Ładowanie obiektów...

Loading objects...

Loading models...

* [prefetch] time: 9156 ms

* [prefetch] memory: 85119Kb

* phase time: 9210 ms

* phase cmem: 163110 K

Serwer: Rozpoczynanie...

* phase time: 185 ms

* phase cmem: 163014 K

Serwer: Wczytywanie symulatora Alife...

* phase time: 6 ms

* phase cmem: 163014 K

Wczytywanie zapisanej gry "z trawka 1.sav"...

* Loading spawn registry...

* 7845 spawn points are successfully loaded

* Loading objects...

* 14335 objects are successfully loaded

* Game z trawka 1 is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\z trawka 1.sav' (2.824s)

* phase time: 2823 ms

* phase cmem: 217449 K

Serwer: Łączenie...

MaxPlayers = 32

* phase time: 35 ms

* phase cmem: 217449 K

Klient: Łączenie z localhost...

Player not found

* client : connection accepted - <>

* phase time: 16 ms

* phase cmem: 217473 K

Otwieranie strumienia...

* phase time: 12 ms

* phase cmem: 217473 K

Wczytywanie CFORM...

* phase time: 2948 ms

* phase cmem: 262390 K

Wczytywanie shaderów...

* phase time: 506 ms

* phase cmem: 263475 K

Wczytywanie danych geometrycznych...

* [Loading VB] 65435 verts, 2044 Kb

* [Loading VB] 65236 verts, 2038 Kb

* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 57122 verts, 1785 Kb

* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb

* [Loading VB] 43641 verts, 1363 Kb

* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb

* [Loading IB] 780369 indices, 1524 Kb

* phase time: 1043 ms

* phase cmem: 263679 K

Wczytywanie przestrzennej bazy danych...

* phase time: 339 ms

* phase cmem: 265423 K

Wczytywanie detali...

* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)

* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p

* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)

* phase time: 75 ms

* phase cmem: 265465 K

Wczytywanie stref i portali...

* Loading HOM: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l05_bar\level.hom

* phase time: 28 ms

* phase cmem: 265710 K

Wczytywanie obiektów SI...

* phase time: 65 ms

* phase cmem: 265745 K

Klient: Odradzanie...

- Game configuring : Started

- Game configuring : Finished

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\interface\inv_attach_addon.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\interface\inv_detach_addon.ogg

* phase time: 509 ms

* phase cmem: 274966 K

Wczytywanie tekstur...

* t-report - base: 896, 256948 K

* t-report - lmap: 8, 8193 K

* phase time: 5037 ms

* phase cmem: 274966 K

Klient: Synchronizacja...

* phase time: 104 ms

* phase cmem: 274966 K

* [win32]: free[1107356 K], reserved[217948 K], committed[771784 K]

* [ D3D ]: textures[265141 K]

* [x-ray]: crt heap[274952 K], process heap[388227 K], game lua[17990 K], engine lua[245 K], render[0 K]

* [x-ray]: economy: strings[6854 K], smem[28243 K]

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\doktor.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\lesnik.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\privet.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin2.ogg

! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\bandits\trade_mono.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\yantar\kruglov_radiation_quest_12.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\leila.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\lesnik_start.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\antikvar.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\antikvar1.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin3.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\vstrecha.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\graf.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\karina.ogg

! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin1.ogg

* MEMORY USAGE: 276666 K

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function	  : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File		  : E:\stalker\patch_1_0004\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line		  : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments	 : c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\aaz\sajga12k\sayga12k_draw.ogg

//malakas

Tak to jest właściwy log

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.