Skocz do zawartości

Zakończenie gry


malakas

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś zakończyłem moda...gra się doskonale, mod dopracowany technicznie i bez większych błędów. Wyloty do pulpitu można policzyć na palcach jednej reki. Myślę ,że należy się duże uznanie dla autorów tej części TS. Jedyny brak moim zdaniem to zakończenie...powinno być chyba trochę inne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie o takie zakończenie mi chodziło...mogłoby to być np... 1...bezpośredni powrót na Bagna 2...free play po powrocie do Prypeci 3...powrót do Baru i ostatnie zadanie odnaleźć ścieżkę na Bagna, ale bez żadnych wskazówek (poprzednia droga znika i szukaj wiatru w polu...przejście może być wszędzie w całej Zonie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu sie akurat zgodzić nie mogę http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif

Zakończenie musiało być takie, bo jakby nie patrzeć, to jest to chronologicznie przedakcja Cienia Czarnobyla. Striełok musiał zostać w kompleksie elektrowni (czy to jako niewolnik Swiadomości Z, czy też jako nieszczęśnik, którego oszukał spełniacz życzeń). Inaczej następne opowieści i dodatki nie trzymałyby sie kupy.

A poza tym nie lubię zakończeń, do których przyzwyczaiła nas amerykańska sieczka kinowa http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif

STALKER jest grą dla dojrzałego odbiorcy, który takie smaczki doceni i konsekwencję autorów moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znudziło mi się już oglądanie tych samych filmików końcowych...właśnie dla tego mogło być inne zakończenie. Nie koniecznie sielankowe, ale inne... 1...Moim zdaniem free play zachęca do pozostania w Zonie. 2... Jeżeli miałaby być ciągłość wypadków to Strelok powinien był uciec z Elektrowni teleportem do Kordonu. Półżywy, zostaje wyrzucony w trupiarce, tracąc po drodze wszystko i własną pamięć....to jest początek SoC i nie tylko. Gra gaśnie filmikiem z jadącą ciężarówką, który jest zresztą gotowy, a potem ...cdn. W tym modzie bardzo chętnie widziałbym takie właśnie zakończenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakończenie musiało być takie, bo jakby nie patrzeć, to jest to chronologicznie przedakcja Cienia Czarnobyla

Jeżeli ma być ciągłość wydarzeń to rozwiązanie nr.2 jest na miejscu...

W sumie pracy chyba nie jest dużo..wystarczy tylko podmienić filmik z intro, by uruchomił się po skoku w teleport. Niestety nie mam doświadczenia w tego typu przeróbkach.. http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie udało mi sie zrobić tak: Po ostatnim skoku z dachu w teleport gra przenosi nas przed Monolit i odpala się filmik końcowy TS2. Zaraz po nim odpala się filmik z ciężarówką - ten otwierający podstwawową wersję SHOC. Kończy sie on sekwencją, w której Sidor ogląda ledwie żywego Striełoka u siebie w bunkrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.