malakas Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Dziś zakończyłem moda...gra się doskonale, mod dopracowany technicznie i bez większych błędów. Wyloty do pulpitu można policzyć na palcach jednej reki. Myślę ,że należy się duże uznanie dla autorów tej części TS. Jedyny brak moim zdaniem to zakończenie...powinno być chyba trochę inne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Tak , gra jest dopracowana pod względem technicznym, możliwe są 3 zakończenia, tutaj można obejrzeć jedno: http://www.youtube.c...h?v=whFZ7QAeD4Q Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Nie o takie zakończenie mi chodziło...mogłoby to być np... 1...bezpośredni powrót na Bagna 2...free play po powrocie do Prypeci 3...powrót do Baru i ostatnie zadanie odnaleźć ścieżkę na Bagna, ale bez żadnych wskazówek (poprzednia droga znika i szukaj wiatru w polu...przejście może być wszędzie w całej Zonie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 A tu sie akurat zgodzić nie mogę http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif Zakończenie musiało być takie, bo jakby nie patrzeć, to jest to chronologicznie przedakcja Cienia Czarnobyla. Striełok musiał zostać w kompleksie elektrowni (czy to jako niewolnik Swiadomości Z, czy też jako nieszczęśnik, którego oszukał spełniacz życzeń). Inaczej następne opowieści i dodatki nie trzymałyby sie kupy. A poza tym nie lubię zakończeń, do których przyzwyczaiła nas amerykańska sieczka kinowa http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif STALKER jest grą dla dojrzałego odbiorcy, który takie smaczki doceni i konsekwencję autorów moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Znudziło mi się już oglądanie tych samych filmików końcowych...właśnie dla tego mogło być inne zakończenie. Nie koniecznie sielankowe, ale inne... 1...Moim zdaniem free play zachęca do pozostania w Zonie. 2... Jeżeli miałaby być ciągłość wypadków to Strelok powinien był uciec z Elektrowni teleportem do Kordonu. Półżywy, zostaje wyrzucony w trupiarce, tracąc po drodze wszystko i własną pamięć....to jest początek SoC i nie tylko. Gra gaśnie filmikiem z jadącą ciężarówką, który jest zresztą gotowy, a potem ...cdn. W tym modzie bardzo chętnie widziałbym takie właśnie zakończenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Uważam, że pomysł malaksa jest doskonały - tworzyłoby to logiczną konsekwencję... Może ktoś się podejmie wykonania http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//cool.gif Tego jeszcze nie robiliśmy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zakończenie musiało być takie, bo jakby nie patrzeć, to jest to chronologicznie przedakcja Cienia Czarnobyla Jeżeli ma być ciągłość wydarzeń to rozwiązanie nr.2 jest na miejscu... W sumie pracy chyba nie jest dużo..wystarczy tylko podmienić filmik z intro, by uruchomił się po skoku w teleport. Niestety nie mam doświadczenia w tego typu przeróbkach.. http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//cool.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zobaczę, co da się zrobić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Na razie udało mi sie zrobić tak: Po ostatnim skoku z dachu w teleport gra przenosi nas przed Monolit i odpala się filmik końcowy TS2. Zaraz po nim odpala się filmik z ciężarówką - ten otwierający podstwawową wersję SHOC. Kończy sie on sekwencją, w której Sidor ogląda ledwie żywego Striełoka u siebie w bunkrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.