Jump to content

Zakończenie gry


malakas
 Share

Recommended Posts

Dziś zakończyłem moda...gra się doskonale, mod dopracowany technicznie i bez większych błędów. Wyloty do pulpitu można policzyć na palcach jednej reki. Myślę ,że należy się duże uznanie dla autorów tej części TS. Jedyny brak moim zdaniem to zakończenie...powinno być chyba trochę inne...

Link to comment
Share on other sites

Nie o takie zakończenie mi chodziło...mogłoby to być np... 1...bezpośredni powrót na Bagna 2...free play po powrocie do Prypeci 3...powrót do Baru i ostatnie zadanie odnaleźć ścieżkę na Bagna, ale bez żadnych wskazówek (poprzednia droga znika i szukaj wiatru w polu...przejście może być wszędzie w całej Zonie)

Link to comment
Share on other sites

A tu sie akurat zgodzić nie mogę http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif

Zakończenie musiało być takie, bo jakby nie patrzeć, to jest to chronologicznie przedakcja Cienia Czarnobyla. Striełok musiał zostać w kompleksie elektrowni (czy to jako niewolnik Swiadomości Z, czy też jako nieszczęśnik, którego oszukał spełniacz życzeń). Inaczej następne opowieści i dodatki nie trzymałyby sie kupy.

A poza tym nie lubię zakończeń, do których przyzwyczaiła nas amerykańska sieczka kinowa http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif

STALKER jest grą dla dojrzałego odbiorcy, który takie smaczki doceni i konsekwencję autorów moda.

Link to comment
Share on other sites

Znudziło mi się już oglądanie tych samych filmików końcowych...właśnie dla tego mogło być inne zakończenie. Nie koniecznie sielankowe, ale inne... 1...Moim zdaniem free play zachęca do pozostania w Zonie. 2... Jeżeli miałaby być ciągłość wypadków to Strelok powinien był uciec z Elektrowni teleportem do Kordonu. Półżywy, zostaje wyrzucony w trupiarce, tracąc po drodze wszystko i własną pamięć....to jest początek SoC i nie tylko. Gra gaśnie filmikiem z jadącą ciężarówką, który jest zresztą gotowy, a potem ...cdn. W tym modzie bardzo chętnie widziałbym takie właśnie zakończenie.

Link to comment
Share on other sites

Zakończenie musiało być takie, bo jakby nie patrzeć, to jest to chronologicznie przedakcja Cienia Czarnobyla

Jeżeli ma być ciągłość wydarzeń to rozwiązanie nr.2 jest na miejscu...

W sumie pracy chyba nie jest dużo..wystarczy tylko podmienić filmik z intro, by uruchomił się po skoku w teleport. Niestety nie mam doświadczenia w tego typu przeróbkach.. http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Na razie udało mi sie zrobić tak: Po ostatnim skoku z dachu w teleport gra przenosi nas przed Monolit i odpala się filmik końcowy TS2. Zaraz po nim odpala się filmik z ciężarówką - ten otwierający podstwawową wersję SHOC. Kończy sie on sekwencją, w której Sidor ogląda ledwie żywego Striełoka u siebie w bunkrze.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity