Skocz do zawartości

Exoszkielet, balans udźwigu i zmęczenia


Rekomendowane odpowiedzi

Drażni mnie że mając exo z udźwigiem 180 kg szybkie wyczerpanie następuje po przekroczeniu 100 kg nawet o kilka deko. Z artefaktami ponad + 500 wytrzymałości mogę biegać bez objawów wyczerpania nosząc 99,9 kg. Ale niech będzie 100,1 kg to naznaczony zaczyna się błyskawicznie męczyć. Rozumiem potrzebę zmęczenia ale niech spadek wytrzymałości zaczyna występować w pobliżu granicznej wartości kombinezonu. Np w opisanym przypadku powinien być moim zdaniem odczuwalny np przy 160-170 kg i dopiero powoli się zwiększać. Przecież to exoszkielet który ma za zadanie zwiększać możliwości udźwigu + poruszania się. Można to w którymś pliku zmienić ? NIE CHODZI MI O ZWIĘKSZENIE UDŹWIGU POSTACI tylko o zbalansowanie męczenia się postaci w zależności od noszonego skafandra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ts2 nano exo cud Siemienieckiego ten zwiększający udźwig miał taka linijkę odpowiedzialną za regenerację wytrzymałości ( i zdrowia nie pomyl bo po co robić czołg z exo)albo za wieczny sprint nie pamiętam jak masz ts na kompie to poszukaj w pliku outfits (Ctrl+f) są tam 3 rodzaje "nano" dalej pokmiń, te wartości były na końcu parametrów teraz ci nie przytoczę nie pisze ze swojego kompa ale pewnie sam sprawdzisz. EDIT: power_restore_speed = 0.1 power_loss = 0.036 To te 2 współczynniki pokombinuj i powiadom o wynikach sam jestem ciekaw !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Znalazłem jedno rozwiązanie, ale trzeba testować...w gamedata\creatures\actor...odszukać linie i zmienić zgodnie z opisem pod spodem...bez ingerencji w udźwig postaci... Zdejmujemy z pasa wszystkie arty na wytrzymałość...przeciążamy GG do granic możliwości i biegniemy.... stand_power = -0.005 walk_power = 0.00001 ; walk_weight_power = 0.00001 ; overweight_walk_k = 0,00001 ;9 ;10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tak:

stand_power - standardowo -0.01, szybkość z jaka przybywa sił gdy stoimy (zwróćmy uwagę że jest ujemna). Im większa tym szybciej wracają siły.

walk_power - standardowo 0.00002, szybkość z jaką ubywa siły podczas chodzenia. Im współczynnik większy tym szybciej tracimy siły

walk_weight_power - standardowo 0.0001, szybkość z jaką ubywa siły podczas chodzenia z obciążeniem do górnej dopuszczalnej (nie przekraczającej zielonego udźwigu) granicy.

overweight_walk_k = standardowo 5, współczynnik przeciążenia mnożony przez walk_power i walk_weight_power. Ciężko wyczuć co to jest i jaki jest efekt tych obliczeń ale JEGO ZMNIEJSZANIE WYDŁUŻA CZAS BIEGANIA POD OBCIĄŻENIEM.

Na tyle co przetestowałem to moim zdaniem wystarczy zmiana TYLKO overweight_walk_k na wartość 2 (liczy się pierwsza cyfra, to co po średnikach olewamy bo to komentarze). Mogłem oczywiście czegoś nie zauważyć, więc proszę o sprawdzenie czy jest to wystarczające aby bieganie w skafandrach ze zwiększonym udźwigiem było jako tako "rzeczywiste". Zresztą jeszcze będę przy tym dłubał ;)

P.S. Przy tych ustawieniach które podałeś, nasz człowiek z maksymalnym przeciążeniem, bez artów, biega jak rączy jelonek i nie ubywa mu siły w ogóle (tylko przy skakaniu) :D

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jednak to jest to...kiedyś zmieniałem te opcje , ale potem poszły w zapomnienie.

Ustawienia te dotyczą wszystkich skafandrów nie tylko EXO i można je stosować do dowolnej kurteczki...dla tych co podnoszą udźwig, oraz tych grających na normalnych ustawieniach...większość graczy chodzi z przeciążonym plecakiem...

Bardzo dobra rzecz podczas ucieczki przed emisją w bezpieczne miejsce, lub konieczności szybkiego dotarcia na miejsce z pomocą...itd.

Linia...overweight_walk_k = 0,00001 ;9 ;10 odpowiada za utratę sił podczas używania przeciążonego plecaka. Podałem skrajne ustawienia by mieć pewność, że linie nie będą kłócić się ze sobą....w podstawce standardowe ustawienia to...

stand_power = -0.005

walk_power = 0.00001 ;

walk_weight_power = 0.00005 ;

Te parametry mogą się różnić od Waszych w zależności od tego w jakiego moda gracie, oraz jak moder edytował plik...gamedata\creatures\actor.

...ostatna linia...

overweight_walk_k = 5 ;9 ;10....odpowiada za przeciążenie ....cyfra "5" jest do dowolnej interpretacji można przypisać w granicach...0.00001 do 5... które jest w oryginalnym pliku.

Punkt dla docenta dr Miedzianego za kolejne udane testy w Zonie..:)

Zresztą jeszcze będę przy tym dłubał

Czekamy na kolejne wyniki ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.