Jump to content

Sigerous Mod 1.7 Technician


Yurek
 Share

Recommended Posts

42741159_1858275534228351_409857025271398400_o.jpg
Tytuł Oryginalny: Sigerous Mod 1.7 Technician
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data Premiery: 04.12.2010r
Autor: Technician
Autor Spolszczenia: @Yurek, @Cromm Cruac
 

OPIS:

Spoiler

Technician wprowadza parę istotnych zmian w SGM 1.7. Rozgrywka stała się nieco trudniejsza, a dzięki wykorzystaniu AtmosFear pogoda uległa poprawie. Warto również wspomnieć o nowych unikalnych artefaktach lub licznych dynamicznych wiadomościach, jakie otrzymujemy podczas naszej gry. Ponadto autor lekko zmodyfikował system handlu, wytrzymałość mutantów oraz dźwięki. 

SCREENY:

Spoiler

 

INSTALACJA:

Spoiler

Prawidłowa kolejność instalacji: 
1) Zew Prypeci 1.6.02
2) SGM 1.7 Technician 
3) Fix nr1. + Fix nr.2
4) Spolszczenie

5)
Otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

 

$game_data$ = false| true| $fs_root$|

na:

$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Zawartość pobranych archiwum należy wypakować do głównego folderu z grą. 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

1) SGM 1.7 Technician:
https://yadi.sk/d/vH1YBxO9TMevQ - Yandex

2) Fixy: 
Fix nr.1-https://yadi.sk/d/y-Fw24U2TLCuA, 
- Yandex
Fix nr.2-https://yadi.sk/d/p9RR93KxTLCtw - Yandex

3) Spolszczenie: 


Źródło: https://www.playground.ru/stalker_call_of_pripyat/file/s_t_a_l_k_e_r_zov_pripyati_sgm_mod_1_7_ot_31_08_10_mody-892478

  • Dodatnia 7
Link to comment
Share on other sites

Opis moda mówi sam za siebie, wiele zmian i dodanych rzeczy.

Teraz to mam problem grać w kompilację SGM 1,7 + AF 2,1, czy wrzucić Technican..;)..?

- pogoda prawie zawsze słoneczna (komu to nie pasuje, sam może zmienić ustawienia w pliku: gamedata\configs\environment\dynamic_weather_graphs.ltx)

Możecie wstawić przykład ustawień dla pogody mieszanej...w AF 2,1 świetnie to wygląda...
Link to comment
Share on other sites

Wersja Technician jest znacznie trudniejsza i dedykowana pod poziom trudności MISTRZ. Właśnie jestem we freeplaju tej wersji i mogę powiedzieć tylko jedno - jest trudno, ale naprawdę warto zapoznać sie z tą wersją moda. Zawiera ona AtmosFear 2.0. Na pewno wersja AF 2.1 jest piękniejsza i bardziej dopracowana, ale za to Technician ma masę dodatków (no i te nowe artefakty ;)) - wybór należy do Ciebie :D

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Z tym to akurat nie mam pojecia, ale zapytaj Cromm'a, on na pewno będzie wiedział co i jak ;) Poza tym mi się ta pogoda podoba - to nie jest tak, że tylko słoneczko świeci, są też inne zjawiska atmosferyczne (ale słoneczko jest najczęściej - a w jego świetle w ustawieniach dynamicznych światła Zona wygląda cudnie :D)

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Mod uruchamia się bez problemów, właśnie zapuściłem grę..;)

Jeszcze pytanie do Cromma...

Jak tutaj sprawa wygląda z Absolute Nature 2 i Absolute Structures...

Czy można połączyć te dodatki w całość bo jednak rośliny w AN 2 są ładniejsze?

Jak zmienić ustawienia pogody na mieszaną..plik wygląda tak...

gamedata\configs\environment\dynamic_weather_graphs.ltx

[dynamic_default]

clear = 0.8

cloudy = 0.25

rain = 0.01

thunder = 0.01

Link to comment
Share on other sites

Pewnie musisz zwiększyć odpowiednie parametry.Na przykład clear czyli jak sądzę pogoda słoneczna masz 0.8 a rain czyli deszcz masz 0.01. Zamień je a będziesz miał cały czas deszczową pogodę.Zwiększ parametr thunder a będziesz miał burzę.Daj na wszystkie cztery parametry po równo 0.25 i mniej więcej będziesz miał wszystko z taką samą częstotliwością.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, a ja wczoraj ściągnąłem moda i modzik miodzio ;) No ale mam problem ze stabilnością to że xray 1.6 nie daje rade z dużą ilością NPC to wiem dlatego na Skadowsku przycina, no ale przycinało mi także na obszarach typu Szewczenko lub te miejsce gdzie znajdujemy ten artefakt dla brodacza to "pokręcone koło" czy jakoś tak : ) I to akurat tak dziwnie że spojrzałem w pewien punkt i mi tam przycinało a jak się odwróciłem do tego "punktu" to wszystko w porządku. Mój sprzęt : Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) Memory: 3582MB RAM Hard Drive: 104 GB Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GT Zapomniałem napisać że zmiejszenie wymagań nie poprawia tego błędu : /

Link to comment
Share on other sites

Mam jeszcze pytanie- czy w tym modzie - tak jak w wersji SGM 1.7 można dodawać do broni wszystkie możliwe ulepszenia? Bo jeśli tak to niedobrze- gra jest wtedy zbyt łatwa- w podstawce niektóre ulepszenia wykluczały założenie innych. EDIT: czy działa wam spawner?, bo ja jak go włączam zamraża mi ekran.

Link to comment
Share on other sites

Spawner mi też nie działa, ale nie potrafiłem go usunąć z wersji ostatecznej. Napiszę zaraz ostrzeżenie w poście głównym żeby go nie używać ;) Co do modyfikacji broni i pancerzy jest tak jak w podstawowoej wersji SGM 1.7 - czyli można dodawać wszelkie modyfikacje.

Link to comment
Share on other sites

Jak tutaj sprawa wygląda z Absolute Nature 2 i Absolute Structures...

Nie spotkałem jeszcze moda z którym by się gryzły. Instaluj.

Zawiera ona AtmosFear 2.0.

Na pewno wersja AF 2.1 jest piękniejsza i bardziej dopracowana

AF 2.0 wygląda dokładnie jak AF 2.1. 2.0 nie ma tylko Fallouta i tekstury są 'cięższe' (żrą więcej RAM-u).

Jak zmienić ustawienia pogody na mieszaną..plik wygląda tak...

Trochę to dziwne bo AF2 ma [dynamic_default_good], [dynamic_default_bad], [dynamic_zaton_good], [dynamic_zaton_bad] etc.

Poza tym widzę tu tylko 4 cykle a AF2 ma ich 7.

Najwyraźniej AF2 nie jest w pełni zintegrowany a podmieniono tylko 4 podstawowe cykle z vanilki na te z AF.

ale za to Technician ma masę dodatków (no i te nowe artefakty ;)) - wybór należy do Ciebie :D

SGM 1.7 też ma nowe artefakty i anomalie. Zagrałbym w to jedynie gdyby miało to więcej zadań.

Mam jeszcze pytanie- czy w tym modzie - tak jak w wersji SGM 1.7 można dodawać do broni wszystkie możliwe ulepszenia? Bo jeśli tak to niedobrze- gra jest wtedy zbyt łatwa- w podstawce niektóre ulepszenia wykluczały założenie innych.

No to instaluj tylko jedno z tych które się wykluczają.
Link to comment
Share on other sites

Mam trochę zamieszania otóż zainstalowałem wszystko zgodnie z instrukcją wszystko włącza się i jest ok ale...

Ten problem występuje gdy mam dx11 i HBAO:

Dołączona grafika

Ten gdy dx11 + HDAO (przypatrzcie się na czarne kratki)

Dołączona grafika

Gdy włączam dx10 gra się zawiesza na ładowaniu menu.

Możecie coś doradzić?

A specyfikacja to: gtx 460, 4gb ram, e8400 i win7 64bit

Link to comment
Share on other sites

Gdy włączam dx10 gra się zawiesza na ładowaniu menu.

Dziwne bo u mnie na DX 10 w trybie HBAO jest wszystko w najlepszym porządku. Pobierz Driver Sweeper ...odinstaluj sterownik karty, wyczyść dokładnie programikiem wszystkie pozostałości od ATI i zainstaluj na nowo sterownik.

dx11 + HDAO

Nie polecam gry w trybie HDAO , gra traci dużo grafiki i oświetlenia. Tryb HBAO jest dużo ładniejszy. Na koniec garść danych do przeglądnięcia...

Mój odnośnik

Link to comment
Share on other sites

Najwyraźniej AF2 nie jest w pełni zintegrowany, a podmieniono tylko 4 podstawowe cykle z vanilki na te z AF.

Cromm czy nie da się zmienić jakoś w tym pliczku co jest do dyspozycji by była pogoda mieszana.? Kobal proponował zmianę parametrów...wiem że to powinno pomóc, ale chciałbym wiedzieć co zmieniam. Chcę by te odpowiedzi zostały jako porady dla innych.

Chodzi mi o to...np. jeżeli jest 0,8 to co to oznacza i jak to jest liczone..procentowo, przypadkowość.?

Link to comment
Share on other sites

Im większa liczba przy cyklu tym większe prawdopodobieństwo jego wystąpienia. Np. wszystkie ustawione na 0.25 będą miały 25% szansy wylosowania a przy sekwencji 0, 0, 1, 0 będzie non stop lało. Teoretycznie wartości powinny się sumować do 1 ale ze skryptu je obsługującego to nie wynika i nie muszą. Ale na wszelki wypadek tak zrób. Np. 0.3, 0.3, 0.2, 0.2 (30%, 30%, 20% 20% szansy wystąpienia)

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

witam wszystkich podczas wykonywania misji dla Najemników w fabryce jupitera "Zaginiony oddział" gdy kontroler atakuje mój oddział a ja przy ucieczce na zewnątrz budynku mam wylot na pulpit

FATAL ERROR
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function	  : CAnimatorCamEffectorScriptCB::Valid
[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrGameActorEffector_script.cpp
[error]Line		  : 26
[error]Description   : ai().script_engine().functor<LPCSTR>(*cb_name,fl)

@Edit:

Znalazłem przyczynę brakowało 1 pliku w folderze scripts "ui_sleep_dialog" przekopiowałem od wcześniejszej wersji

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

No ale mam problem ze stabilnością to że xray 1.6 nie daje rade z dużą ilością NPC to wiem dlatego na Skadowsku przycina, no ale przycinało mi także na obszarach typu Szewczenko lub te miejsce gdzie znajdujemy ten artefakt dla brodacza to "pokręcone koło" czy jakoś tak : ) I to akurat tak dziwnie że spojrzałem w pewien punkt i mi tam przycinało a jak się odwróciłem do tego "punktu" to wszystko w porządku. Mój sprzęt : Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) Memory: 3582MB RAM Hard Drive: 104 GB Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GT Zapomniałem napisać że zmiejszenie wymagań nie poprawia tego błędu : / Ponawiam czy ktoś wie jak poprawić stabilność?

Link to comment
Share on other sites

Miałem to samo z normalnym SGM-em 1.7. Procek i RAM mam taki jak ty ale szybszą kartę (GTX 295) a i tak na Skadowsku było 12 FPSów (w wanilce 60-70). Ten mod chyba tak ma. Pomogło dopiero zoptymalizowanie moda ale niestety pozbyłem się anomalii, które dodaje SGM. No ale za to można w miarę normalnie grać (jakieś 20FPS na skadowsku)

Link to comment
Share on other sites

Przecież miny można wyłączyć w opcjach SGM poza tym w wersji techniciana nie zauważyłem żeby były aktywowane miny grałem w SGm 1.6 SGM+Braz i SGM1.7 w tych modach miny były aktywne w SGM techniciana w miejscach gdzie powinny być miny nie ma ich.

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie min nie ma. Pamiętam jak grałem w SGM 1.6 to tam były miny a teraz w tamtych miejscach nie ma min.

Ehh... mam buga : / wie ktoś o co chodzi?

FATAL ERROR
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function	  : raii_guard::~raii_guard
[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp
[error]Line		  : 748
[error]Description   : ... - zew prypecigamedatascriptsvsm_send_news.script:1287: attempt to concatenate local 'm_str0' (a nil value)
stack trace..

Boże ale ja głupi : / jest to napisane jak z tym sobie radzić przepraszam za utrudnienia : P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity