Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

error]Expression	: 0
[error]Function	  : ErrorLog
[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_engine_script.cpp
[error]Line		  : 49
[error]Description   : Âŕřĺ ńîőđŕíĺíčĺ áčňîĺ. Ďîďđîáóéňĺ çŕăđóçčňń˙ c đŕííĺăî ńîőđŕíĺíč˙.

...błąd pojawia się przy próbie wejścia do X8, znaczy się pojawia się ekran ładowania obszaru i w trakcie ładowania crash

wersja 1.7 technicna, oba fixy i spolszczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś uszkadza ci autozapis przy wejściu do X8 , to że quicksave się sypie nie jest nic dziwnego w modach dlatego zawsze się zaleca robić jak najwięcej twardych zapisów z panelu gry.Ale mniejsza o to , wczytałeś poprzedni zapis , podeszłeś do labu i znowu wywala cię z tym samym błędem jak rozumiem ? No cóż , bez loga to kicha , ja spróbował bym jeszcze wrócić na Janów lub zejść do podziemi Prypeci czy przy zmianie lokacji na inną będzie to samo. Czasami tak jest że gra psuje kilka zapisów pod rząd i nie ma przebacz , trzeba się cofać aż zacznie działać. Może trzeba będzie przeinstalować całego moda i zacząć jeszcze raz od wejścia do Prypeci , a moze Yurek ci znajdzie jakiegoś fixa na to.Przede wszystkim spróbował bym przejść na inną lokację by zapisał się dobry plik autosave .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fixa na to nie ma. Jedyna rada - robisz na maksa tzw twardych sejwów, bo uszkadzanie sejwów przez moda (tego czy innego) zdarza się (mi dwa razy w różnych modach) i trzeba wtedy wócić do ostatniego działającego. Wiem, że to czasem boli, ale tak trzeba. Poza tym niepisana zasada w modach do STALKERa mówi - nie korzystamy z zapisów QS ! One najszybciej ulegają "zepsuciu". Sejw twardy nie powinien być wykonany w trakcie np.: Emisji lub zaćmienia. Spróbuj przejść ten lab bez sejwów (spoko da się to zrobić) i zrób twardego sejwa dopiero po wyjściu na powierzchnię i wtedy go sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Panowie mam prośbę pobrałem tego moda i szlak mnie trafił. Podajcie dla porównania wielkość gamedaty. Spakowana 1.3 giga, rozpakowana 3008 MB, 10195 plików. Tak podaje winrar ale jak rozpakuje to wielkość gamedata 1.12 giga, 10194 pliki i 883 foldery. Pełno błędów w folderach, podajcie jaka jest prawidłowa wielkość moda. Dajcie linka do prawidłowego archiwum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pisz na tamtym forum, skoro tam pobrałeś, co my niby mamy ci pomóc ? Pobrałem dziś moda z linków od Yurka i wszystko gra.

W dniu 3.05.2011 o 14:39, 'zonezi napisał:

Mam trochę zamieszania otóż zainstalowałem wszystko zgodnie z instrukcją wszystko włącza się i jest ok ale... Ten problem występuje gdy mam dx11 i HBAO: Dołączona grafika Ten gdy dx11 + HDAO (przypatrzcie się na czarne kratki)  Gdy włączam dx10 gra się zawiesza na ładowaniu menu. Możecie coś doradzić? A specyfikacja to: gtx 460, 4gb ram, e8400 i win7 64bit

U mnie niestety identyko, cały świat jest oszkieletowany ( widoczne linie siatek) ; mówi się trudno gra się dalej.Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wskazówki - już zassałem :) Zainstalowałem, odpaliłem po rosyjsku i grało a teraz mam problem bo po zmianie na Tryb HBAO i polonizacji gra mi sie nie wgrywa - w menadżerze zadań mam komunikat o braku odpowiedzi programu (gry). Nie wiem które z tych dwóch zmian jest tego przyczyną. Problem poniekąd rozwiązany - po zwolnieniu pamięci poprzez zamknięcie zbędnych programów - gra się wczytała ale niestety z grafiką jak u Kpuca; na szczęście (?!) nie tak tragicznie jak u niego ale szkielety widać na odległych wzgórzach :( Po dalszych próbach zmian w ustawieniach problem ze "szkieletami" rozwiązany (linii siatek już nie widać) - po prostu zmieniłem pełne oświetlenie dynamiczne z DX11 na DX10; poza tym wszystko na max-a a obraz nawet ostrzejszy :) jedyny problem to chyba za mało pamięci bo gra strasznie długo się wczytuje a czasami wcale :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx za szybka odp.

Co do SGM jako moda i technicana/braza jako addon to wiem o tym :) , po prostu te nazwy skopiowałem z linków i nie edytowałem

-----------------------

eh... wywaliło mnie, gdy zbliżałem się do anomalii "cyrk".

Oto log: :@


FATAL ERROR

[error]Expression	: !m_error_code
[error]Function	  : raii_guard::~raii_guard
[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp
[error]Line		  : 748
[error]Description   : ... - zew prypecigamedatascriptsvsm_send_news.script:1287: attempt to concatenate local 'm_str0' (a nil value)

Jeśli ktoś mógłby udzielić pierwszej pomocy to będę wdzięczny.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Porada jest prosta i zawarta w pierwszym poście w "Możliwych wylotach i sposobach radzenia sobie z nimi" w punkcie 1:

1. Jeśli podczas wykonywania kwestu, w którym Noe pokazuje nam przejście na Południowy Płaskowyż pojawi się następujacy FATAL ERROR z wylotem do puliptu:

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ... - zew prypecigamedatascriptsvsm_send_news.script:1287: attempt to concatenate local 'm_str0' (a nil value)
Należy podmienić plik (przedtem zrobić sobie jego kopię, bo będzie potem potrzebna !) "vsm_send_news.script" na plik oryginalny rosyjski (dołączony do polonizacji).

Po przejściu miejsca (zeskoczeniu z Południowego Płaskowyżu na "poziom levelu"), w którym ów błąd nam się pojawia, należy przywrócić plik przetłumaczony.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
Function	  : CPhraseDialog::SayPhrase
File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrGamePhraseDialog.cpp
Line		  : 146
Description   : No available phrase to say, dialog[jup_b202_snag_b202_about_stole]

Mam takiego errora przy znalezieniu złodzieja z Janowa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ zubunt

Na ten błąd nie ma innej rady poza przeinstalowaniem gry, patcha, moda i cofnięciem się conajmniej do wejścia na lokację "Okolice Jupitera".

Błąd podstawki gry lub patcha, a nie polonizacji.

Po zainstalowaniu od nowa podstawki upewnij się, że nałożyłeś patch 1.6.0.2

Stare sejwy powinny zadziałać bez problemów.

EDIT 8:25 (YUREK)

Wpadł mi do głowy pewien pomysł ;)

Spróbuj jeszcze (zanim zaczniesz przeinstalowywać grę) zainstalować pliki, które masz w linku poniżej:

http://www.megaupload.com/?d=ET5UK8IG

Może się uda ...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano a teraz mam taki problem, że zniknęły mi opcje dialogowe z SGM`a. Wszystkie. Nie mogę oddać narzędzi Nowikiwowi ani sprzedać trofeum. Nawet nie mogę zamienić szmelcu na części zamienne. Zaczęło się chyba od uwolnienia agenta SBU. Nie działa tylko na Janowie. Na Zatonie wszystko dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.