Mugin Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam, macie może pomysł czemu w NS idąc do radaru ( do wejścia do bunkra na radarze) wywala mnie do windowsa? Dzieje się tak zawsze mniej więcej na wysokości drogi zakończonej przejściem do prypeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revan Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Jak nie wrzucisz tutaj treści loga z gry zawierającego opis błędu, to nie wiele będą mogli ci pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mugin Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\\\\stalker\\\\patch_1_0004\\\\xr_3da\\\\xrRender\\\\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : [error]Arguments : Can\\\'t find texture \\\'aaz\\\\m4a1 sopmod\\\\tacstońk\\\' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desert22 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 W pliku textures.ltx znajdź ten tacstońk i zamień go na tacstock (mała pomyłka [literówka] Sapsana) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mugin Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 FATAL ERROR Zmieniłem w pliku textures.ltx znajdującym się w katalogu gamedata/textures tacstońk na tacstock i oto kolejny komunikat : [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\\\\stalker\\\\patch_1_0004\\\\xr_3da\\\\xrRender\\\\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : [error]Arguments : Can\\\'t find texture \\\'aaz\\\\m4a1 sopmod\\\\tacstońk\\\' pomocy co dalej robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość widower Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Literówka Sapsana jest ale w modelu nie w pliku .ltx. Znajdź teksturę 'tacstock'(tak jest zapisana w folderze), znajdziesz ją w textuers\aaz\m4a1 sopmod. Zmień jej nazwę na tę z loga błędu. Na wszelki wypadek masz nazwę "tacstońk" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 FATAL ERROR Zmieniłem w pliku textures.ltx znajdującym się w katalogu gamedata/textures tacstońk na tacstock i oto kolejny komunikat : [error]Expression Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość widower Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Jeżeli chodzi o tę broń http://img96.imageshack.us/img96/8899/s ... 56l01e.jpg to na bank literówka jest w modelu ...\meshes\weapons\M4\wpn_m4.ogf], oto wpisy aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia15637 aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia 18003 Specjalnie ją sobie zespamowałem co widać na obrazku P.S. Tylko mnie zniknęły nasze znaki na forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 P.S. Tylko mnie zniknęły nasze znaki na forum? Wszystkim ale tylko przez chwilę,teraz powinno być ok. A przy okazji przeniosłem wątek do odpowiedniego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Jeżeli chodzi o tę broń http://img96.imageshack.us/img96/8899/s ... 56l01e.jpg to na bank literówka jest w modelu ...\meshes\weapons\M4\wpn_m4.ogf], oto wpisy aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia15637 aaz\m4a1 sopmod\tacstońk linia 18003 Specjalnie ją sobie zespamowałem co widać na obrazku Mógłbyś uściślić, o co właściwie chodzi? Nie bardzo łapię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość widower Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Chodzi o to, że Sapsan w modelu .ogf zapisał taką nazwę tekstury. Do szybkiego podglądania modeli(nazwy tekstur, ścieżka dostępu do nich) używam notepada++. Dokładny turial jak to robić można znaleźć w tym temacie: http://forum.clearsky.pl/viewtopic.php?f=17&t=368 I właśnie w modelu nazwa jest z 'ń'. Dlatego łatwiej i bezpieczniej zmienić nazwę tekstur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mugin Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Nowy problem , ma ktoś pomysł ? [error]Expression Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revan Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 FATAL ERROR [error]Expression Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desert22 Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Ustaw sobie pamięć wirtualna tak do Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość widower Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 To nie do końca jest "out of memory". Co to za broń była? Log pokazuje problem z wgraniem tekstury na broń. Jakaś nowa instalacja, szczególnie xdirect? Podmnienione pliki .dll? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Może koniec pamięci graficznej? Jaką masz kartę i ile ma pamięci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Chodzi o to, że Sapsan w modelu .ogf zapisał taką nazwę tekstury. Do szybkiego podglądania modeli(nazwy tekstur, ścieżka dostępu do nich) używam notepada++. Dokładny turial jak to robić można znaleźć w tym temacie: http://forum.clearsky.pl/viewtopic.php?f=17&t=368 I właśnie w modelu nazwa jest z 'ń'. Dlatego łatwiej i bezpieczniej zmienić nazwę tekstur. Ponieważ robisz wrażenie osoby, która wie o czym mowa Zwracam się z pytaniem, w jaki sposób można zmienić nieszczęsną literówkę w samym pliku .ogf. wiadomo żę literówka jest. W polonizacji wszelkie nazwy plików zostały skorygowane na stactock, więc należałoby zrobić ten jeden krok dalej i skorygować do końca. Chciałbym to zrobić i pozbyć się kłopotu raz na zawsze, ale wolę poradzić się kogoś znającego sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość widower Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Sprawdziłem, zamieniając "ń" na "c" w .ogf, trochę mnie zdziwił CTD ze względu na brak tekstury tacstock. Ręczna zmiana nazwy pomogła i wtedy zwróciłem uwagę na górną belkę Irfanview u mnie nazwa tekstury wygląda na niej tak "tacsto?k.dds". Podejrzewam, że Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Zobaczcie jeszcze to jako ,że robiłem to przed paroma godzinami temat jest świeży ... wchodząc na bagna oczywiście pulpit ze znanym błędem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość widower Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Zmień nazwę tekstury(ścieżka podana w logu) na tacstońk. Po prostu zamień c na ń(albo to co nam wyświetla jako c). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Zmień nazwę tekstury(ścieżka podana w logu) na tacstońk. Po prostu zamień c na ń(albo to co nam wyświetla jako c). Ja nie piszę że mam problem . piszę , jak go rozwiązałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Koledzy, bardzo Was proszę, uzgodnijcie stanowiska, bo macie jak widzę większe ode mnie doświadczenie w tym względzie. Ja muszę mieć jakieś rozwiązanie do wstawienia w następną wersje polonizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 U mnie w taki wlaśnie sposób zniknął błąd i weszłem na bagna . edit/ Ale rozumiem, że edytowałeś TYLKO .ogf a pozostałe nazwy zostały bez zmian? sorry z rozpędu wskoczyłem z edycją w twój post // nie ruszałem wogóle plików . ogf ... dlatego rząda tego ..ń w logu błędu . zmienilem tylko pliki ..DDS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość widower Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 W nazwie tekstury nam windows wyświetla "c" w rzeczywistości jest tam inny znak. Łatwiej i bezpieczniej jest pozmieniać nazwy tekstur, dostosowując ją do modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Jednym słowem jestem ugotowany - teraz już nie wiem nic. W polonizacji są pozmieniane ń na c w EmEdytorze, który pisze w rzeczywistej stronie kodowej którą ma ustawioną. Tam nie ma, że widać co innego a w rzeczywistości jest co innego. Jak ustawiłem cp1250, to jest na pewno alfabet środkowoeuropejski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.