robyx Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Witam jak długo trzeba oczekiwać na Bosmana po wyłączeniu psi-anten na generatorach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 To znana przypadłość Bosmana...przeważnie blokuje się gdzieś w bazie i nie może wyjść. Możesz spróbować ładować poprzedni zapis i śledzić jego ruchy na bioradarze jeśli to możliwe. Było gdzieś kilka postów na ten temat, ale jak pamiętam lekarstwem było opuszczenie na chwilę lokacji. Po powrocie na lokację Bosman normalnie wychodził z bazy i udawał się tam gdzie go zostawiliśmy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiedzianeJaja Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 To ja opiszę swoje perypetie z Panem Bosmanem. U mnie Bosman nie miał najmniejszego problemu z rozpoczęciem questu. Chętnie po rozmowie wyruszał wraz ze mną w drogę. Ja pozostawałem na skraju pola PSI a Bosman dzielnie wyłączał kolejne anteny informując o tym sms-em. Problem pojawił się wraz z wyłączeniem ostatniej (trzeciej) anteny. Dziarskim sms-em Bosman informował że zadanie wykonał i po wypiciu w bazie przy ognisku, paru łyków herbatki, powróci. Niestety. "Tato nie wraca; ranki i wieczory We łzach go czekam i trwodze; Rozlały rzeki, pełne zwierza bory I pełno zbójców na drodze." Ekhm! No i tak dzielny Bosman nie powrócił... Widać było tylko jego znacznik na mapie jak tkwi uparcie w jednym miejscu. Oczywiście wczytywałem sejwy i próbowałem kilkakrotnie zrobić te misję, niestety za każdym razem z podobnym efektem. Próbowałem również (po "uwięźnięciu" Bosmana) wyjść i wrócić na lokacje, jednak bez efektu. Bosman tkwił nadal w bazie Monolitu jak śliwka w kompocie. Wtedy coś mnie olśniło. Pomyślałem żeby przed rozpoczęciem zadania wyjść i wejść na lokację. Żeby z niejako "czystym kontem" rozpocząć quest Bosmana. I zadziałało. Wczytałem sejwa z przed rozpoczęcia zadania i zrobiłem spacerek (spacerek, heh, raczej bieg z wywieszonym ozorem): Generatory - Prypeć - Czernobyl1 - Generatory. Po wejściu na Generatory podszedłem do Bosmana i zaproponowałem mu wyprawę. Poszedł i wrócił. H.U.R.A. To tyle ;) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 A nie łatwiej zrobić tak- Gdy po wyłączeniu trzeciej anteny Bosman zostaje w miejscu, należy zrobic twardego sejwa i wczytać go. U mnie po wczytaniu od razu ruszył do bazy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiedzianeJaja Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 U mnie nie działało. Robiłem i wczytywałem sejwy podczas utknięcia, jak i na skraju pola PSI kiedy Bosman ruszał dalej. Nic nie pomagało. W sumie chyba ze dwie godziny się męczyłem i miałem ochotę gryźć klawiaturę ze złości. Widocznie różnie w różnych Solankach to działa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łobuz Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Ja już z 5 h poświęciłem temu problemowi i nic nie pomaga żaden z powyższych sposobów nie działa . Czekałem do emisji i dopiero z nim szedłem i nic -skończyły mi się już pomysły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Spróbuj jeszcze po rozmowie z Bosmanen na granicy pola zrobić zapis potem niech sobie idzie, a ty wyjdź z lokacji i po chwili tam wróć. Ja postępowałem podobnie, dokładnie było tak...Bosman poszedł wyłączył anteny, potem nie wrócił...wyszedłem z lokacji i gdy wróciłem był w wiosce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łobuz Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Nawet na Barze byłem a po powrocie dalej tkwił na generatorach . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Ja zawsze robiłem to co w 4 poście i Bosman wracał- ty też spróbuj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łobuz Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Narazie odpoczywam od solianki i bawię się apokalipsom -przyjemny modzik POLECAM !!! Ja zawsze robiłem to co w 4 poście i Bosman wracał- ty też spróbuj. Zrobiłem to i nic . Zrobiłem jeszcze raz trasę Prypeć -Czarnobyl -Generatory. Poszedłem z bosmanem i dalej siedzi . Zapisałem na twardo i wczytałem z 5 razy i nic . Wychodziłem z gry i od nowa włączałem, wczytywałem i nic !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 No to musiałeś podpaść w jakiś sposób panu Bosmanowi, że nie chce do ciebie wrócić. Najlepiej gdyby sprawdził ktoś twojego sejwa, ja nie moge bo gram w DMX. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łobuz Posted September 27, 2011 Report Share Posted September 27, 2011 podaje plik save spakowany w rar. przed pojściem z bosamanemsave.rar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted September 27, 2011 Report Share Posted September 27, 2011 Gdy próbuję wczytać twój sejw wywala mnie od razu, a log błędu jest pusty. Gdy grałem w Soliankę kilka razy psuł mi sie w ten sposób ostatni sejw, trzeba było cofnąć 1,2 sejwy a ten zepsuty skasować. Może ktoś inny sprawdzi czy ma tak samo, ja sugeruję żebyś wysłał sejwa sprzed wejścia na Generatory przed misją z Bosmanem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Dziś zrobiłem to felerne miejsce i jak zwykle Bosman nie wyszedł z bazy. Wszystkie SMS przyszły..kolejność zdarzeń w porządku. Zacząłem więc od znanych sposobów.. 1..twardy zapis i ładowanie 2..wyjście i powrót na lokację ..niestety nic nie skutkowało. Podniosło mi ciśnienie, więc pomyślałem sobie...pobiegnę do bazy..(mam 9 sekund) i zastrzelę kolesia z zemsty, a przy okazji zobaczę gdzie siedzi. Sprint do bazy..niestety dobiegłem tylko do miejsca gdzie jest wyłamany mur. W ostatniej chwili widziałem, że Bosman wychodzi z placu w stronę drugiego wyjścia. Oświeciło mnie i postanowiłem wykonać podstęp...mamy 9 sekund...wbiegam 4 sekundy w strefę jak najdalej w stronę wyłomu i wybiegam 4 sekundy..razem 8 sekund... wracam żywy do granicy. Otwieram mapę i ku mojemu zdziwieniu widzę poruszający się znacznik marynarza. Bosman ruszył i wyszedł z bazy spokojnie maszerując do wioski. Próbujcie może Wam również taki trick pomoże. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arwena34 Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Dzięki za podpowiedź,pomógł sposób z 4 postu + wbieganie w pole emisji psi na 4 sekundy, po kilku takich rajdach bosman wreszcie drgnął i teraz jestem już po szturmie na bazę.Tym samym dziękuję za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlopapa Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Dzięki za podpowiedź,pomógł sposób z 4 postu + wbieganie w pole emisji psi na 4 sekundy, po kilku takich rajdach bosman wreszcie drgnął i teraz jestem już po szturmie na bazę.Tym samym dziękuję za pomoc. Chcę temat odświeżyć ponieważ też miałem problem z Bosmanem wsiąkł w bazie i mi pomogło kilka strzałów z RPG-7 w wieżę strażniczą. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajak117 Posted March 21, 2013 Report Share Posted March 21, 2013 Wchodzenie i wychodzenie z lokacji nic nie dało i wczytywanie savów też nie, więc spróbowałem sposobu z podbieganiem do bazy. Bosman się ruszał, ale 4 sekundy to mało czasu żeby wbiec na odpowiednią odległość, więc trzeba zwiększyć prędkość biegu. 1. Znajdujemy plik gamedata/config/creatures/actor.ltx 2. Robimy kopię zapasową actor.ltx 3. Znajdujemy tam: run_coef = 2.1sprint_koef = 2.6 Powyższe zwiększamy o 2. Tyle powinno wystarczyć. Znajdujemy też: ph_crash_speed_min = 14ph_crash_speed_max = 30 Powyższe podnosimy powyżej tysiąca, a nic nam się nie będzie działo przy uderzeniu. I jeszcze tę wartość dobrze by wyzerować: ph_collision_damage_factor Po tym jak bosman wróci, przywracamy actor.ltx do pierwotnego stanu i cieszymy się postępem fabuły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robalito Posted September 13, 2013 Report Share Posted September 13, 2013 Witam. Miałem taki sam problem. Nie pomogło ani twardy zapis ani wycieczka przez CEA. Więc po którejś tam próbie spróbowałem inaczej. Obszedłem bazę i podszedłem od północnej strony. Tam zasięg promieniowania jest o wiele krótszy. Bosman ruszał za każdym razem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.